U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / ik voel me vandaag…………5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
zo’n dag die niet deed wat ie belooft ( zie ergens een blog )
Beter dan gisteren, maar er is nog ruimte voor verbetering.
Niet vooruit te branden.(al dagen niet). Las elders dat een biterham met dik boter pindakaas en suiker voor genoegdoening helpt. Dat dus maar gaan uitproberen haha.
vrolijk want op Facebook zat iemand een boterham met pindakaas te eten !!
een beetje moe en tobberig
Gedesoriënteerd
Knuffel @marith
Belabberd
knuffel @irene
eindelijk een beetje beter
Een stuk beter dan de afgelopen dagen.
Fijn dat jij je beter voelt irene.
Ik voel me overprikkeld……………….
o, dat is niet leuk @Marith. Sterkte, ik hoop dat je een beetje tot rust komt in het zonnetje
Beter dan ik me in weken gevoeld heb, maar ik ben er nog lang niet.
Beetje dubbel.
on uitgeslapen en kribbig, en het wil niet echt overwaaien
Valt me eigenlijk wel mee naar de zoveelste slechte nacht.
Moe maar ook opgelucht dat ik gisteren iets waar ik al jaren mee worstel bespreekbaar heb durven maken.
Valt me eigenlijk wel mee naar de zoveelste slechte nacht.
nachten slecht slapen brrrrr @Female1, ik voel met je mee
Moe maar ook opgelucht dat ik gisteren iets waar ik al jaren mee worstel bespreekbaar heb durven maken.
Hulde @Marith, dat zal niet gemakkelijk geweest zijn voor je: des te dapperder dat je het hebt gedaan
ik heb zojuist een Shihatshu massage gehad. nou dat was echt heerlijk!
Nou ik nog!
Ga ervoor @Irene
Hulde, dat zal niet gemakkelijk geweest zijn voor je: des te dapperder dat je het hebt gedaan
Zeker niet @Felice maar het was een begin van 1 ding er zit nog heel veel meer aan te komen….
Zeker niet @felice maar het was een begin van 1 ding er zit nog heel veel meer aan te komen….
Alle begin is moeilijk, dat zeggen ze niet voor niks…het gaat nu eenmaal nooit gelijdelijk stapje voor stapje, maar meer schoksgewijs, zo zit het leven denk ik in elkaar
Onzeker
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com