U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / ik voel me vandaag…………5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Heel redelijk, maar ook een tikkie gestresst.
Zozo…
ook een beetje zozo, ik zit te wachten op een paar mailtjes, en dat stoort me
Gewoon echt lekker.
tikkie duf
Zwubbel
ik ben nog steeds duf…
Beetje moe, maar verder wel ok.
Best goed, ondanks de drukte.
lekker , en er lukte vandaag ook van alles
K..
Belabberd
Hoopvol
Redelijk
Een stuk beter dan gisteren.
Opgeblazen. Krijg verstoppingen door mijn allergie middel.
Andere krijg ik spierpijn van.
Nog steeds niet goed.
redelijk
gedeukt en gebutst. Samen met manlief brachten we de oude bank naar het kringloop station. We hadden zo’n rondom bank zal ik maar zeggen, je hele kamer is bank.
Manlief en ik tilde het 2de element op en ik roep jolig: we krijgen die bak wel vol. De volgende seconde seconde lig ik tussen de container en de muur. Bij ons staan die bakken laag en rij je er met de auto zeg maar aan de bovenkant naar toe ( kan je me nog volgen)
Ik breek niks gebroken te hebben ( dnek ik nog steeds) maar ben bont en blauw… en heel erg best, kan ik mijn schouder niet gebruiken, gelukkig is het links…
gedeukt en gebutst. Samen met manlief brachten we de oude bank naar het kringloop station. We hadden zo’n rondom bank zal ik maar zeggen, je hele kamer is bank.
Manlief en ik tilde het 2de element op en ik roep jolig: we krijgen die bak wel vol. De volgende seconde seconde lig ik tussen de container en de muur. Bij ons staan die bakken laag en rij je er met de auto zeg maar aan de bovenkant naar toe ( kan je me nog volgen)
Ik breek niks gebroken te hebben ( dnek ik nog steeds) maar ben bont en blauw… en heel erg best, kan ik mijn schouder niet gebruiken, gelukkig is het links…
Oeps, zou je voor de zekerheid niet even langs de dokter gaan?
Oeps, zou je voor de zekerheid niet even langs de dokter gaan?
dokters……hmmm…nou…als het moet…………
elke dag wat beter, maar tjonge, tjonge, wat doet een mens veel met haar linkerhand
Heel redelijk, maar het kan altijd beter.
best wel flink, ondanks de pijn alles gedaan wat ik doen moest
Best goed
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com