25 berichten aan het bekijken - 601 tot 625 (van in totaal 1,286)
  • Auteur
    Irene
    Moderator

zo voel je je..maar ik heb je onlangs nog gezien. En er moet wel iets heel raars gebeurd zijn, wil jij ineens dik zijn..

Het is een poos geleden dat ik Puk gezien heb, maar ik kan me haar ook niet goed dik voorstellen.

Puk
    Deelnemer

Ja met regelmaat voel ik me dik en opgeblazen…( overgang?)

Irene
    Moderator

Knuffel, dat is geen fijn gevoel.

Poeh
    Deelnemer

herkenbaar. Bij mij heeft die rottige rot overgang me ook weer opnieuw “even” flink in de tang. :in-de-war: Het duurt pas een half jaar of zo :sjaggo::triest::humeurig::walgen::flauwvallen::moe:

Ik zwel ook ineens op. En daar komt nu bij dat ik heel laat pas in slaap val, en oervroeg klaarwakker ben (maar dan wel kapot moe). En vaak zit ik daarbij dan de hele nacht op de plee. Geurloze en kleurloze plasjes, die er de hele tijd acuut uit moeten. Als ik dan net weer lig kan ik een kwartier later weer lopen.

Vandaag ben ik zo ontzettend moe, dat is met geen pen te beschrijven. Dat overviel me zo rond het middaguur en ging niet meer weg maar werd steeds erger. Dan heb ik het maar niet over de botten en de buikpijn (wat ook een grote chaos is, geen peil meer op te trekken).

En bij vlagen loop ik te hijgen als een postpaard als ik de trap op ben gelopen. Mijn hartslag gaat drie keer zo snel als normaal bij de minste inspanning, bijvoorbeeld na het mezelf afdrogen na het douchen. En ik loop de hele dag te zweten, ongeacht of het buiten warm is. Mijn haar fohnen is aan de achterkant (waar het het langst is) bijna onbegonnen werk. Het komt nooit af, want tijdens het drogen wordt het weer nat van het zweten. Dus dat laat ik dan op een gegeven moment maar zitten. Het gewricht van mijn rechter ringvinger werd in korte tijd dubbel zo breed en dik. Gelukkig kan ik het nu wel zonder al te veel pijn weer buigen en strekken.

Maar verder is alles goed. :grote_grijns:

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

Overgang kan je vreselijk parten spelen en ik wil je niet bang maken, maar ik ben 62 en ik heb er nog steeds last van…
    af en toe neem ik hormonen in…die helpen dus echt heel goed. Maar je moet er een beetje mee oppassen: het zijn niet bepaalt peppermuntjes
    Mijn huisarts is er ook uiterst zuinig mee

Poeh
    Deelnemer

Overgang kan je vreselijk parten spelen en ik wil je niet bang maken, maar ik ben 62 en ik heb er nog steeds last van…
    af en toe neem ik hormonen in…die helpen dus echt heel goed. Maar je moet er een beetje mee oppassen: het zijn niet bepaalt peppermuntjes
    Mijn huisarts is er ook uiterst zuinig mee

Dat klinkt niet echt als een lekker vooruitzicht. :troost: :indewar:

Irene
    Moderator

Geweldig

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

Dat klinkt niet echt als een lekker vooruitzicht. :troost: :indewar:

sorry…….ik heb het niet dagelijks he. Om de zoveel maanden barst het weer ff los..

Puk
    Deelnemer

rustig

Irene
    Moderator

Heel positief.

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

een beetje duf maar vrolijk

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

opgewekt en vrolijk: ik he de afgelopen week ontzettend veel vriendinnen en familie gezien en gsproken: dat was super leuk en gezellig allemaal en nu ga ik weer met volle kracht vooruit!

Irene
    Moderator

Lekker.

Hannie …
    Deelnemer

Beetje moe na de hectische dag van gisteren.

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

Beetje moe na de hectische dag van gisteren.

knuffel

Puk
    Deelnemer

Nog even niet okai.

Irene
    Moderator

Heel redelijk

Puk
    Deelnemer

Zozo….

Anoniem
    Inactief

Ik mopper niet

Anoniem
    Inactief

Brak

Irene
    Moderator

Moe

Hannie …
    Deelnemer

Moe, ben niet voor uit te branden.

Anoniem
    Inactief

Niet echt

Anoniem
    Inactief

Beter dan gister.

Puk
    Deelnemer

Redelijk

25 berichten aan het bekijken - 601 tot 625 (van in totaal 1,286)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.