U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / ik voel me vandaag…………5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Best goed
wel lekker.
weer best oké :juich::juich:
lekker, ik geniet van nog zo’n extra zondagje
Opgefokt.
een beetje boel onuitgeslapen!
Duf
zwaar beladen
zwaar beladen
knuffel
knuffel puk
Gesloopt
Ook gesloopt/therapie was zwaar maar nu een aantal weken vrijaf. :dag-dag:
redelijk
beetje druk…
Een dikke knuffel voor Felice, Irene, Puk en Marith :groepsknuffel:
Wel goed
Redelijk
Niet zo fijn. Nekpijn (inwendig tegen de atlas aan, geen spieren) en een zoem in het oor (zoals al langer, maar het neemt in frequentie en hevigheid toe) . En hoofdpijn (door nek). En een wezenloos gevoel in mijn hoofd (idem oorzaak).
maar verder pico bello. :joker:
Niet zo fijn. Nekpijn (inwendig tegen de atlas aan, geen spieren) en een zoem in het oor (zoals al langer, maar het neemt in frequentie en hevigheid toe) . En hoofdpijn (door nek). En een wezenloos gevoel in mijn hoofd (idem oorzaak).
maar verder pico bello. :joker:
Ook al zo een r*t nek
Ook al zo een r*t nek
Ja, erfelijk kwaaltje (Bechterew). Mijn moeder heeft door dat kwaaltje een cervicale neuroforamen stenose en mijn zus en ik kennen dus ons voorland zeg maar :gevoelig:. Het ging een poosje goed met mijn nek, toen zat het even alleen het hevigst in mijn SI, heup, lies, en thoraccaal. Paar maanden geleden ging ook een vinger ineens keihard vergroeien (alles waar kraakbeen zit kan meedoen bij Bech, mijn supertengere zus heeft al van die echte heksenhanden, dat begint nou mijn mij ook). Vannacht werd ik wakker van de nek. Foute boel. T*ring wat is dat naar. Er zat duidelijk ook een zenuw klem. Bah bah bah. Mijn borstbeen ging ook effe lekker meedoen. Maar goed, omdat eind van de middag ook beginnende migraine opzette en ik boodschappen moest doen, heb ik Advil ingenomen en dat werkt gelukkig. Het is niet weg, maar wel flink naar de achtergrond geduwd. En ik ben niet zo van de pijnstillers, maar als ie is uitgewerkt gaat er toch echt gewoon een nieuwe in. :woedend:
Sorry voor het gezeur. Het lucht even lekker op.
Heb jij ook iets aan je nek? Ik las wel eerder van je therapie en over hardlopen, maar ik durfde niet te vragen wat er scheelt. Ik ben er zelf ook bij voorkeur niet mee bezig, maar af en toe is het wel even fijn om heel even te mopperen.
Gesloopt ondertussen
Gesloopt ondertussen
:troost:
:troost:
Gaat vandaag alweer beter Poeh.:)
Maar ook jij wervelkolom problemen las is. Sterkte ermee.
Uitgerust
Heel erg moe
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com