25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 1,286)
  • Auteur
    Elsa
    Deelnemer

Ik voel mij vandaag goed! Na 2 slechte dagen had ik gisteren een wat redelijkere dag en vandaag dus goed!

Anoniem
    Inactief

Na die twee uurtjes terug in bed vanmorgen een stuk beter

Puk
    Deelnemer

Redelijk

Irene
    Moderator

Best lekker

Elsa
    Deelnemer

Op zich wel goed! Hoofdpijn is gezakt. (Lang leve etherische olieen!) Nu de spierpijn nog :D

Anoniem
    Inactief

Leeg

Irene
    Moderator

Heel redelijk.

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

Leeg

:groepsknuffel:

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

lekker

Anoniem
    Inactief

Heel erg moe momenteel

Anoniem
    Inactief

Iets minder moe

Irene
    Moderator

Lui!

Felice Veenman
    Sleutelbeheerder

lekker fit

Poeh
    Deelnemer

Hormonaal :boos-tongetje:

Poeh
    Deelnemer

Ik ben in de overgang. De overgang begon bij mij al op mij 34e. De dokter zei toen “dat kan niet”, maar mijn moeder herkende het meteen want bij haar ging het net zo. Ik moest in die tijd soms twee keer per nacht mijn bed verschonen, omdat het helemaal doorweekt was van het zweet. Op een gegeven moment heb ik daar iets op bedacht, ik verschoonde mijn bed dan niet (want ik kon niet bezig blijven en al die gebroken nachten is ook niks) maar ging gelijkt in een badstoffen badjas slapen. Ik ging dan in mijn nakie in de badjas en met de badjas in bed. Dat was een ideale oplossing, want alles bleef droog en ik kon weer slapen.

Het meeste gedoe met opvliegers was rond mij 40e over en ik dacht nu wel snel overal vanaf te zijn. Toen begonnen echter de hartkloppingen, niet normaal zo hard het gebonk en het onregelmatige gedoe, eerst ging het op hol om dan vervolgens een slag over te slaan. En zo moe werd ik daarvan. Maar sinds een jaar of twee is dat ook over. Maar nu ben ik 46 en is er een nieuw fenomeen, namelijk het fenomeen van de niet doorzettende opvlieger. Dat begint tegen de ochtend, een enorme hitte stijgt dan op vanaf mijn stuit, en die blijft ergens op harthoogte als het ware hangen. Ik ga niet zweten, de hitte zit als het ware diep van binnen maar je voelt van buiten er niets van. En een paar uur later krijg ik het dan steenkoud. Koude handen, koude voeten, koud alles. Dus nu lig ik sinds anderhalf uur in mijn bedje om op te warmen. En ja hoor, nu zweet ik me rot.

Zal mij benieuwen of ik soms nu toch snel ongesteld word. Daar is geen peil meer op te trekken, een zooitje.

sorry, ik moet éffffffe zeuren. Dat lucht even op.

Zo, en nu ga ik lekker even familie Kruijs kijken.:welkom:

Ik voel me vandaag redelijk… was heel gespannen vandaag omdat vrouwlief voor het eerst met onze nieuwe caravan ging rijden. Uiteindelijk ging alles perfect en staat hij nu op de oprit.

De hele week ging het overigens een stukje minder met me. Daarom ben ik ook niet zoveel online geweest. Ik vind het dan lastig om alles te lezen en te reageren en wil ook niet altijd te negatief reageren en dergelijke. Terwijl het natuurlijk juist goed kan opluchten als ik wel gewoon hier min ei neer zou leggen met wat er is… als ik daar zelf al achter ben…

Puk
    Deelnemer

Ik voel me vandaag redelijk… was heel gespannen vandaag omdat vrouwlief voor het eerst met onze nieuwe caravan ging rijden. Uiteindelijk ging alles perfect en staat hij nu op de oprit.

De hele week ging het overigens een stukje minder met me. Daarom ben ik ook niet zoveel online geweest. Ik vind het dan lastig om alles te lezen en te reageren en wil ook niet altijd te negatief reageren en dergelijke. Terwijl het natuurlijk juist goed kan opluchten als ik wel gewoon hier min ei neer zou leggen met wat er is… als ik daar zelf al achter ben…

Helemaal
    goed!!

– – – Updated – – –

Verdrietig.

Irene
    Moderator

Redelijk

Anoniem
    Inactief

Ben mezelf een beetje zat :frons:

Irene
    Moderator

Een beetje sukkelig.

Puk
    Deelnemer

beter dan gisteren:Vertel-me:

Redelijk goed eigenlijk.

Anoniem
    Inactief

Het gaat

Irene
    Moderator

Vandaag weer beter dan gisteren

Anoniem
    Inactief

Oud

25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 1,286)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.