U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / ik voel me vandaag…………5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
hmmm hoe voel ik me…..:koel:
Behoorlijk goed, maar ook wel moe.
Wat fijn te horen Droppy!! hou de flow vast.
het lijkt wel in de lucht te hangen! Ik voel me ook lekker vlot en uitgerust en alles lijkt als vanzelf te gaan. ( ook wel lekker voor een keertje )
Dankjewel Felice. Wat leuk dat dat bij jou ook zo is.
@Irene @ Puk ::groepsknuffel:
Ik voel me vandaag fysiek rot, maar innerlijk goed. Het hoogste gedeelte van mijn nek en atlas is kennelijk nu aan de beurt. Vannacht zat er weer een zenuw klem, dus ademnood en andere enge dingen. Maar gelukkig is het nu ochtend en is er koffie.:moedhouden:
Besodemieterd
Uitgerust maar gespannen.
Best oké
Licht gespannen.
Besodemieterd
he verd**** wat rot !
Begon duf… maar heb toch veel gedaan
Dubbel.
Heel moe
Heel moe
knuffel
prut. ik heb gewoon een prut dag. Kan gebeuren ( maar hoeft niet perse van mij )
perimenopausaal :saai!!::umm!!:
Heel redelijk
perimenopausaal :saai!!::umm!!:
juist ……:frons2:
Aangevallen en niet begrepen…. ik zie het nut van knokken niet meer in. :verdrietig:
Aangevallen en niet begrepen…. ik zie het nut van knokken niet meer in. :verdrietig:
Dat klinkt behoorlijk heftig!
maar lieve, lieve Marith, dat zou zo zonde zijn …..en ik weet niet wie of waarom: maar ik vind het niet eerlijk als jij wordt aangevallen.
@Marith, klinkt inderdaad even heftig. :troost:
Erg moe
Erg moe
knuffel en doe maar even rustig aan
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com