-
AuteurBerichten
-
25 juli 2016 om 23:13 #73660Felice VeenmanSleutelbeheerder
Een mevrouw in de Ikea, die aan een medewerkster vraagt: wat is de kortste route naar de uitgang: ik bega zo een moord
26 juli 2016 om 17:17 #73665PukDeelnemerom ontslag voor de buschauffeur die Pokémon speelde
26 juli 2016 om 21:27 #73686Felice VeenmanSleutelbeheerderdat is redelijk hilarisch, Puk!
20 augustus 2016 om 20:53 #74584Felice VeenmanSleutelbeheerderIk ben enorm tegen water verspilling en kan regelmatig op manlief mopperen als hij een kraan laat lopen, waar dat in mijn ogen helemaal niet nodig is.
Vanmorgen roep ik dat ik onder de douche ga, maar ben nog even beneden bezig, ik hoor manlief naar boven gaan, als ik bij de douche aankom staat hij daar vrolijk kijkend op me te wachten. “wat is er,”, zeg ik “wil je samen douchen” “wat dacht je, zegt hij. Zo’n kans op waterbesparing laat ik niet lopen”11 september 2016 om 21:51 #75285Felice VeenmanSleutelbeheerdermanlief. Hij wil de volgende eetgoeroe worden. Hij gaat het eten van walsvisvlees promoten. Begrijp me goed: uitsluitend rauw walvisvlees. de eskimo’s zijn er oud mee geworden..
Staat hij daar in de keuken, dit plan te verdedigen..ik heb zo vreselijk gelachen14 september 2016 om 20:38 #75365Felice VeenmanSleutelbeheerderwij dachten gisteren dat het groene bakken dag zou zijn en dat hoopten we ook, want die bakken gaan zo stinken.Helaas we zagen de blauwe bakken buiten staan, er stond een buurvrouw bij. Een andere buurvrouw komt ook aan en roept : het is toch groene bakken dag?? Een vierde buurvrouw komt er bij en spreekt de geweldige woorden: “de eerste die een bak neer zet, is verantwoordelijk !!”
14 september 2016 om 20:59 #75370AnoniemInactiefen welke bakken dag is het geworden? :uitlachen:
22 september 2016 om 13:14 #75686AnoniemInactiefIk moest zo lachen om mijn kleindochter … hoe komt ze erop…
Mam schrijf jij even een briefje voor meneer J … van haar groep 1.
Waarvoor moet ik een briefje schrijven vraagt mijn dochter…
Om te zeggen dat ik groep 8 oversla, daar vind ik echt niks aan.
:Tele-teletubby::Tele-teletubby:22 september 2016 om 14:13 #75687Felice VeenmanSleutelbeheerdergelijk heeft ze ! groep 8 : musical, school kamp : zoooo saaai
24 oktober 2016 om 22:00 #77032Felice VeenmanSleutelbeheerdervandaag heb ik niet zoveel gelachen, maar gisteren wel
Ik kwam met de trein uit den Haag, terug naar huis. Maar er zijn wegwerkzaamheden aan het spoor. En daarom moesten we in Leiden allemaal instappen in een bus die ons naar Alphen zou brengen. Omdat deze situatie al 2 dagen aan de gang was, liep alles eigenlijk best wel soepel. We zitten allemaal in de bus, en de bus vertrekt.
O dat moment klinkt er achter uit de bus een knetterende vloek : K** , die K*l*** bus gaat RIJDEN!!!!
Tja, dat is natuurlijk niet te verwachten dat een bus ook nog gaat rijden….
Ik moest daar vreselijk om lachenHet was op zich best sneu, de jongeman in kwestie had een scheut koffie over zich heen gekregen. Maar ja dat lag niet aan zijn onoplettendheid. Het was gewoon de schuld van die *K-bus, die ging rijden.
24 oktober 2016 om 22:09 #77035IreneModeratorIk zat tussen mijn dochter en mijn partner in de rups (een attractie) werden we helemaal tegen elkaar aan gedrukt, zegt mijn dochter: “er kan nog best iemand naast zitten!”
24 oktober 2016 om 23:15 #77048Lilly21LidMet mijn dochtertje in het winkel centrum,veel bekijks,ja ze is verkleed als heks.
Na wat gesjopt te hebben bij de action,ja natuurlijk,een heksen pruik gevonden.
Nou de reactie’s zijn gewoon geweldig :grote_grijns:24 oktober 2016 om 23:23 #77049Felice VeenmanSleutelbeheerderMet mijn dochtertje in het winkel centrum,veel bekijks,ja ze is verkleed als heks.
Na wat gesjopt te hebben bij de action,ja natuurlijk,een heksen pruik gevonden.
Nou de reactie’s zijn gewoon geweldig :grote_grijns:hahaha dat geloof ik meteen!
24 oktober 2016 om 23:30 #77050Lilly21LidIk kan al nooit normaal met haar door de winkelstraat lopen,zonder dat andere mensen lachen om haar.
Iedereen vind haar zo cute :liefde2:26 oktober 2016 om 10:19 #77103Felice VeenmanSleutelbeheerderom dit apje dat ik van dochterlief kreeg…
Goedemorgen mams
Hebben jullie nog een blender en een staafmixer in huisdier jullie niet gebruiken
27 oktober 2016 om 12:48 #77150PukDeelnemerIemand die in zijn pyjama broek en t-shirt de tuin stond te wieden……
27 oktober 2016 om 14:12 #77151AnoniemInactiefHaha Puk, in eigen tuin kan ik nog inkomen.
Hier iemand in de straat doe zo haar hond uitlaat … denk wel eens dat moet haar een echt vrij campinggevoel geven :leedvermaak: #leedvermaak….29 oktober 2016 om 18:56 #77259Felice VeenmanSleutelbeheerdervanmiddag was er een vergadering van de tuinvereniging. Best jammer, want het was mooi weer. Aan de andere kant : het bestuur is nogal van zichzelf overtuigd en met zichzelf ingenomen. In zulke situaties kan ik het niet nalaten om met een heel vriendelijk gezicht, me verontschuldigend voor het feit dat ik vast wel heel dom ben, heel gemene vragen te stellen….
31 oktober 2016 om 10:36 #77310AnoniemInactiefvanmiddag was er een vergadering van de tuinvereniging. Best jammer, want het was mooi weer. Aan de andere kant : het bestuur is nogal van zichzelf overtuigd en met zichzelf ingenomen. In zulke situaties kan ik het niet nalaten om met een heel vriendelijk gezicht, me verontschuldigend voor het feit dat ik vast wel heel dom ben, heel gemene vragen te stellen….
Ik krijg een compleet beeld ervan :lol2:
18 november 2016 om 22:26 #78151Felice VeenmanSleutelbeheerdergisteren heb ik gelachen om het weer bericht: we krijgen vandaag natte regen….
jeetje ik blij dat het geen droge is. nu kan ik eindelijk mij nieuwe plu uit proberen!29 november 2016 om 11:37 #78570AnoniemInactiefOm kleinzoon zijn verhaal.
Oma we waren zondag in het pieten huis dat was leuk maar in de stad daar liep een nep sinterklaas
Hoe bedoel je vroeg ik.
Nou die had maar een wenkbrauw…. :-P3 december 2016 om 16:17 #78787PukDeelnemerJolie de dame die ik regelmatig een bezoekje breng.
5 december 2016 om 10:29 #78833Felice VeenmanSleutelbeheerderik heb me gisteren tranen met tuiten gelachen, ik kan het niet eens allemaal herhalen, maar als mijn familie op dreef is, ik verzeker je, dan blijf je niet sip.
Omdat mijn zusje net een vriendin/collega heeft verloren, wilde ik niet ook nog eens met mijn triest verhaal komen, en dat was eigenlijk best goed. Zo kon ik even afstand nemen.
Maar toen ik weer naar huis ging, voelde ik me opnieuw ontdaan6 december 2016 om 22:30 #78890AnoniemInactiefIk kreeg een hele grote glimlach van een reclame
Met een klein beetje hulp … wordt het Helemaal kerst voor iedereen ….13 december 2016 om 10:40 #79205PukDeelnemerNet een slogan…
Teet voor een goede bh
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.