U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / ik heb me vandaag geërgerd aan5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
hahaha
mijn fysiotherapeut, met z’n toontje als of hij tegen een 3 jarige spreekt
Een automobilist die agressief met groot licht seint en als je dan op zij gaat niet eens inhaalt.
Dat ik mogelijk 2x zeep in mijn wasmachine deed… niet goed gespoeld alles onder de zwarte vegen dus draait hij nog eens zonder zeep.
@Marith: en scoon dat die was is!!
aan d etandarts die me rustig 20 minuten laat wachten.
Ik heb me zelfs niet geërgerd aan het trage internet. Hoewel ik het heel druk had, had ik een prima dag.
mijn duffe hoofd…
Gisteren eigenlijk, ik vergat mijn toetsenbord in mijn hotelkamer, binnen een half uur na uitchecken ontdekte ik dat en belde met het hotel. Tot zover alles goed, maar toen ik later op de dag mijn toetsenbord ging ophalen, werd er doodleuk gezegd dat ik het vast ergens anders was verloren, want ze hadden het niet gevonden, maar wel gewoon brutaalweg gejat dus.
@Irene_de_Vreede jeetje!!! dat is balen!!! kan je daar nog iets aan doen?
ik heb me aan mezelf gegeergd. Gisteren ver over mijn grenzen gegaan…
@irene_de_vreede jeetje!!! dat is balen!!! kan je daar nog iets aan doen?
Weinig.
Een Belg in een dikke Mercedes, die voor me links afslaat stopt voor een fietser die door rood licht zou kunnen rijden en zonder te kijken achteruit begint te rijden tot hij boem hoort (dat was ik). Belgen hebben natuurlijk niet voor niets de reputatie dat ze de slechtste automobilisten van Europa voortbrengen.
@Irene_de_Vreede, het zit je even niet mee
Ach, als al die dingen die me afgelopen week zijn overkomen het ergste is voor de rest van het jaar dan teken ik ervoor.
mijn wenkbrauwen en wimpers die na 2x verven niet echt gepakt hebben
@Puk en wat voor een kleur hebben ze nu?
wenkbrauwen bruin en wimpers zwart
en nu? alles gewoon lekker paars verven?
Tot nu toe heb ik me nergens aan geërgerd. Kan nog komen maar denk het niet.
Tot nu toe heb ik me nergens aan geërgerd. Kan nog komen maar denk het niet.
That is the spirit!
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com