U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / Vergaarbak: alles wat leuk is en nergens bij hoort4 / ik heb me vandaag geërgerd aan5
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Vaak is het het probleem dat de persoon in kwestie altijd hetzelfde parfum draagt, waardoor ze het zelf niet meer ruikt en daardoor een overdosis neemt.
Klopt!
Dat ik niks meer hoor van Landal?
Vandaag nergens aan, maar gisteren…
Weer een blessure
Vandaag nergens aan, maar gisteren…
ik vraag natuurlijk niet naar gisteren, ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor. Maar er is een licht risico dat ik me zou kunnen gaan ergeren als ik geen antwoord krijg…
Weer een blessure
aaahhhh, wat rot!! je was juist weer zo goed bezig!
ik vraag natuurlijk niet naar gisteren, ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor. Maar er is een licht risico dat ik me zou kunnen gaan ergeren als ik geen antwoord krijg…
Ik moest een vliegtuig halen, dat is uiteindelijk nog gelukt ook, maar vraag niet hoe. (al realiseer ik me dat de kans bestaat dat er nu juist wel naar gevraagd gaat worden)
Rot lijf maar er zijn ergere dingen.
Rot lijf maar er zijn ergere dingen.
knuffel Marith
aan mezelf, ik zat echt onhandig te klooien met mijn andere site
de bussen in Utrecht, ze vertrekken van overal en nergens…ik heb me kapot gezocht naar de goede bus.
aan het exzeem op mijn handen…ik krijg het niet goed weg..
Iemand op een ander forum.
Aan mijn partner, die boos op mij werd omdat er een lamp niet meer te krijgen was. (Ik erger me de laatste tijd gewoon meer dan goed voor me is)
Mijn vriend. Die zich met álles wat ik doe bemoeit en het altijd beter weet. Echt zo f****** vermoeiend! *Zucht*
Vandaag bij het koken: ik wilde graag de stamppot in de grootste pan (en dat is de soeppan), want de worst moet ook nog en die kan er niet bovenop, aangezien de worst niet mag koken… Maar nee, de een na grootste pan was goed genoeg en blabla. Ik vroeg hem liefjes waar ik dan de worst in kwijt kon? Aangezien die alleen in die een na grootste pan past, waar op dat moment de stamppot tot de rand toe gevuld inzat.
Toen veranderde hij toch heel snel van mening en riep: “Jij kookt!”, zoals hij elke keer zegt (of in het geval van autorijden: “Jij rijdt!”). Maar keer op keer blijft hij zich bemoeien met hoe ik iets doe. En keer op keer zegt hij daarna: “Jij rijdt/kookt!” (Oftewel: jij beslist hoe je het wil doen.)
Hij leert dus niet van zichzelf. En luistert niet naar mij als ik aangeef het irritant te vinden. De volgende keer doet hij gewoon exact hetzelfde. En de keer daarop weer. En weer. En weer…
Een alles verzamelaar die niks weg kan doen.
Mezelf
Aan mijn lichaam dat niet mee wil werken.
knuffel voor alle drie
De kou op het hockeyveld vanmorgen:koud: ….. Of….. werd ik erdoor verrast ?
De kou op het hockeyveld vanmorgen:koud: ….. Of….. werd ik erdoor verrast ?
oooh, op een hockey veld staan …brrrrr, daar had ik altijd zo’n hekel aan
Aan weerwoorden als je – eindelijk! – eens voor jezelf opkomt.
weer woorden brengen ons verder! toch??
aan mijn zwempak…. en aan mijn korte lontje.
aan mijn zwempak…. en aan mijn korte lontje.
is je zwempak ontploft??
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com