3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Ik zit echt te twijfelen over wat we met onze zolder moeten doen. Het is nu gewoon opslag, maar het voelt als verspilde ruimte. Het schuine dak maakt het lastig om er iets mee te doen, maar ik hoorde van iemand dat een dakkapel dat probleem oplost. Toch twijfel ik of het de investering waard is. Hoe zit het met de tijd die het kost, en komt er veel gedoe bij kijken? Heb jij hier ervaring mee?
Wij zaten met exact hetzelfde probleem! Onze zolder was ook een opslagplaats, maar sinds we een dakkapel op maat hebben laten plaatsen, is het een lichte en praktische kamer geworden. Het viel qua kosten en tijd echt mee. Ze werkten superprofessioneel en alles werd op maat gemaakt, precies zoals wij wilden. Daarnaast geeft het huis nu veel meer ruimte én het is meer waard. Kijk anders eens op dakkapel op maat, daar hebben wij het laten doen.
Toen wij onze zolder wilden aanpakken, hebben we gekozen voor een andere oplossing. We hebben het dak geïsoleerd en een groot dakraam geplaatst, zodat het meteen lichter werd. Voor ons werkte dat perfect omdat we vooral een plek wilden om te ontspannen. Ik snap dat mensen twijfelen over aanpassingen aan hun huis, maar zelfs kleine veranderingen kunnen echt een groot verschil maken. Het is vooral belangrijk om iets te kiezen dat bij je wensen en je budget past.
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com