U bevindt zich hier: Home1 / Platform2 / VP-cafe3 / kunst cafe:schrijfsters en schilderessen en nog veel meer4 / platenhoezen5 / Anderen6
Contactgegevens
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com
Overzicht van de Radiohead covers van Donwood:
Als ik door de albumhoezen bladder, dan is het alsof ik in een tijdmachine zit…
Jann Haworth en Peter Blake waren verantwoordelijk voor het legendarische album Sergeant Pepper’s lonely Heartsclub band:
De Duitser Klaus Voormann leerde the beatles al kennen in hun tijd in Hamburg. Hij ontwierp de hoes van Revolver, maar is vooral bekend als bassist van onder andere Manfred Mann.
Bee Gees first, ook van Klaus Voormann:
Het derde solo album van Ringo Star: Ringo, ook van Klaus Voormann
Ng een van Voormann: As Is van Manfred Mann
Het kunstenaars collectief Caesar Monti, Marco Damiani en Wanda Spinello was verantwoordelijk voor het Premiata Forneria Marconi album Storia di un Minuto
Spartacus van Triumvirat door Kochlowski
Bassist Peter Cowling maakte de hoes voor het album Lady lake van zijn eigen band Gnidrolog:
Phil Travers was verantwoordelijk voor de meeste hoezen van de Moody Blues.
In search of the lost Chord.
On the threshold of a dream van The Moody Blues ook door Phil Travers:
Nog een van Phil Travers: Medusa van Trapeze.
Nog maar een van Phil Travers en de Moody Blues: A question of Balance
Lark’s Tongues in Aspic van King Crimson is ontworpen door het bureau Tantra Designs:
Mike McInnerney was verantwoordelijk voor het ontwerp van de hoes van het5 legendarische album Tommy van The Who.
Modula heeft onder ander voor Camel platenhoezen ontworpen, zoals het album Mirage.
Ook van Modula Mystery to me van Fleetwood Mac.
Het gelijknamige debuutalbum van Camel:
Ted Jones was verantwoordelijk voor vrijwel alle Klaatu albums:
3:47 EST
Hope ook van Ted Jones en ook van Klaatu
Peaks van Klaatu door Ted Jones
Klaasic Klaatu
Sunset van Klaatu
Desmond Strobel was verantwoordelijk voor het ontwerp van Fleetwood Mac’s Rumours
Eigenaar: Mindbogglingmedia.com
Mail: info@mindbogglingmedia.com