Vrouwen power: De site voor vrouwen die weten wat ze willen
Het gezelligste forum van Nederland en België:  4129394 reacties in 35964 topics door 9245 leden - Net geregistreerd: guusje38 - 31 juli 2010, 22:23:02
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Wist je dat... je op VP iedere maand prijzen kunt winnen met de Foto van de maand? wedstrijd! hosted by:
Betrouwbare hosting door Nxs Internet
in   Uitgebreid zoeken in het forum!
  Home HOME   Forum FORUM   Vrouwen links WEBGIDS Koop de leukste tijdschriften nu online bij VP!! KIOSK Leuke top40 lijstjes met muziek, films en meer... STEM! Persoonlijke foto albums van onze leden FOTO ALBUMS Spelletjes spelen SPELLETJES Chatrooms CHAT Vrouwenpower kalender Kalender Leden lijst Leden Inloggen Log in Registreer Registreren  
Vrouwen Power!  |  Gezondheid  |  Ziek zijn (Moderators: Bloemetje, Mloes)  |  Topic: Ik moest er altijd om lachen, maar nu........

Community

Nieuw!!= nieuw    Tip van VrouwenPower!!= tip!

Advertentie
Shoutbox
 Van hetzelfde Liena :-)
Vandaag om 17:56:16 door Tante Sidonia
 fijne vakantie allemaal
Vandaag om 14:16:16 door liena
 Waarom toch zoveel gasten... wordt lid!!
Vandaag om 12:44:37 door Mng83
 Whahahahahaha 
29 juli 2010, 22:59:46 door Von
 Ze smelten de kazen Stoute wenkbrouwtjes
29 juli 2010, 22:58:40 door Tante Sidonia

Shout archief

Community stats

94 gasten, 17 leden (3 verborgen)
full focus, jennn, channe, Zyggi, flowsie, guusje38, Von, fotoball, Sel, Jane, baukje, *Marit*, Vipje, franske

Leden: 9245
Reacties: 4129394
Topics: 35964
Categorieën: 16
Aantal forums: 164
  Pagina's: [1] 2 3 ... 13  Alle | Omlaag 
pagina:   « vorige volgende »
  E-mail dit topic naar een vriendin.  |  Printvriendelijke versie weergeven (ook sneller surfen!)  
Auteur Topic: Ik moest er altijd om lachen, maar nu........  (gelezen 34944 keer)

Reacties: 918 (Gevorderde)
OfflineVrouw Bekijk profiel Stats
« Gepost op: 25 oktober 2004, 12:39:35 »

Als ik het woord aambeien hoorde moest ik al lachen, maar ik ben ervoor gestraft!!, ik heb ze sinds een aantal weken ook, helaas. Bij mij zitten ze inwendig, dus zalfjes of smeerseltjes helpen bij mij niet! wacko de enige oplossing voor mij is, ze operatief weg laten halen, auwwww, wie o, wie heeft er ook last van, of heeft ook aambeien operatief laten weghalen? ik ben toch niet de enige?HuhHuh
Advertentie

« Reageer #1 Gepost op: 25 oktober 2004, 13:53:42 »

Nou, nou, ik ben toch niet de enige he? met aambeien, er wordt wel gelezen maar geen een reactie, zet de schaamte opzij en gooi het in de groep!!!!! unsure

« Reageer #2 Gepost op: 25 oktober 2004, 13:55:08 »

Gaan we lekker aambeien plukken met z'n alle, hahahaaaa biggrin

*

Reacties: 56.333 (PowerVrouw)

Kampioen van

« Reageer #3 Gepost op: 25 oktober 2004, 13:55:34 »

Tja ik wil best reageren, maar heb je zo weinig aan. Ik heb ze nl niet en nog nooit gehad ook

~zoekt direct houten tafel op om af te kloppen~

Wij zijn zo dol op elkaar!
Global Moderator
*

Reacties: 21.523 (Diva)
OfflineVrouw Bekijk profiel WWW Stats
« Reageer #4 Gepost op: 25 oktober 2004, 13:56:21 »

Same here, nooit gehad gelukkig.

Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.

« Reageer #5 Gepost op: 25 oktober 2004, 14:12:54 »

Wees daar maar blij om meiden, het is echt ververschrikkelijk!!, als ik er last van heb zit ik jankend op de wc, en zelfs op de bank kan ik niet zitten.  cry cry

Global Moderator
*

« Reageer #6 Gepost op: 25 oktober 2004, 14:23:06 »

Als ik het zo lees, hoop ik echt dat ik hier geen last van ga krijgen tijdens mijn zwangerschap  ohmy
Sterkte!

*

Reacties: 41.329 (PowerVrouw)

Kampioen van

« Reageer #7 Gepost op: 25 oktober 2004, 14:26:48 »

Tsja,ik heb ze ook niet en daar ben ik heel blij mee.Mn schoonmoeder heeft ze operatief laten verwijderen en daarna heb ik haar er nooit meer over gehoord.
Veel sterkte ermee Desiree.

!
Nijntje
"Niemand is verder van de waarheid, dan hij die alle antwoorden heeft"

*

Reacties: 29.868 (PowerVrouw)
« Reageer #8 Gepost op: 25 oktober 2004, 21:16:40 »

Als assistent chirurgie heb ik hier enige ervaring mee. Weet dus dat het zeer pijnlijk is, maar ook dat een operatie vaak de enige oplossing is! Zo lang je er zo mee rond blijft lopen, blijft het pijn doen... Operatie is ook eventjes pijnlijk, maar nadien ben je er wel van af! Maar het blijft natuurlijk een vervelende plaats, dus de chroom is altijd nogal groot om daarmee naar een arts te gaan, maar ik zou zeggen, trek je er niets vanaan en ga gewoon!!! Zo veel te eerder ze er iets aan kunnen doen, zo veel te eerder ben je van je pijn af!

« Reageer #9 Gepost op: 26 oktober 2004, 09:33:49 »

hoi meiden, bedankt voor jullie reacties!, hypnosa , ik heb ze ook niet na mijn bevallingen gekregen hoor!, de jongste is nu 14 en die aambeien heb ik sinds een paar weken, beetje opgelucht??. konijntje, fijn dat je reageerde, ik weet niet of jij er mee bekent bent maar de doktersassistent vertelde me laatst zoiets bizars, brrrrr unsure ze vertelde me dat er een nieuwe behandeling was voor aambeien. Dat gaat zo, je wordt niet verdoofd ( slik) en dan doen ze hele kleine elastiekjes om de aambeien, zodat ze na verloop van tijd vanzelf afsterven. Mijn reactie daarop was "over mijn lijk!!" Weet jij misschien of je zelf mag bepalen wat voor soort behandeling je wilt? want als dat niet mag en ze willen dat met die elastiekjes doen, dan blijf ik er liever mee lopen!!. Ik hoop dat je wilt reageren! cry cry

« Reageer #10 Gepost op: 26 oktober 2004, 09:37:53 »

Ik vergeet te vertellen dat ik gewoon liever onder narcose ga, alleen de laatste keer dat ik onder narcose ben geweest, werdt ik wakker tijdens de operatie. Dat is echt dood-eng!! maar toch kies ik ondanks dat, liever voor de algehele narcose dan elastiekjes

Global Moderator
*

« Reageer #11 Gepost op: 26 oktober 2004, 12:16:50 »

ohmy Wat eng Desiree, wakker worden tijdens de operatie. Dat is altijd mij grootste angst  Sad

Reacties: 917 (Gevorderde)
« Reageer #12 Gepost op: 26 oktober 2004, 12:20:15 »

Ik heb juist goede dingen gelezen over die elastiekjes!

Maar ik kan je verder ook geen advies geven. Ik was er ook een beetje bang voor Hypnosa, bij de bevalling. Dat hoor je toch vaak, dat door het persen aambeien kunnen ontstaan. Maar ik heb een uur heeeeel enthousiast geperst laugh maar geen aambeien hoor.

Global Moderator
*

« Reageer #13 Gepost op: 26 oktober 2004, 12:22:51 »

Ik heb niet speciaal gehoord dat dat bij de bevalling zou ontstaan maar tijdens de zwangerschap als gevolg van obstipatie  Sad

Reacties: 917 (Gevorderde)
« Reageer #14 Gepost op: 26 oktober 2004, 12:25:26 »

Ja dat kan ook. Maar het ontstaat juist vaak door het langdurige persen tijdens de bevalling!

De rest van de zwangerschap kun je het persen toch zelf voorkomen. Cool Veel fruit, vezels enz.
  Pagina's: [1] 2 3 ... 13  Alle | Omhoog 
  E-mail dit topic naar een vriendin.  |  Printvriendelijke versie weergeven (ook sneller surfen!)  

Vrouwen Power!  |  Gezondheid  |  Ziek zijn (Moderators: Bloemetje, Mloes)  |  Topic: Ik moest er altijd om lachen, maar nu........

Ga naar:  

Contact | Disclaimer | Gebruiksvoorwaarden | Privacy | Forum reglement | VP logo's, links etc. | powered by NXS
© 2010 sprintweb