Vrouwen en mannen hebben andere nachtmerries

Researchers van de Universiteit van Montréal in Canada hebben ontdekt dat vrouwen en mannen andere nachtmerries hebben. Vrouwen hebben nachtmerries over persoonlijke situaties: ruzie met de partner, een conflict met schoonmoeder of kinderen. http://nl.metrotime.be/2014/04/23/must-read/vrouwen-en-mannen-hebben-andere-nachtmerries/ bron metrotime.be

Lees meer

tuincentra in de ban, bij mij tenminste wel

Gisteren heb ik Kassa gekeken. Kijk dat die grote tuincentra niet echt helemaal te vertrouwen zijn , dat had ik ook al lang begrepen. maar dat het zo erg is!! dat op elke plant en struik zoveel pesticiden zitten, dat een bij na 10 seconden al dood neer zou vallen. Gewoon verboden middelen, ruimschoots aanwezig! En dan roept Kassa zo;n joker van die tuincentra op en die gaat dan zitten...

Lees meer

Sportgedrag kinderen

Beste ouders, Voor een deel van mij afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar hoe sportgedrag van kinderen beïnvloed kan worden door ouders. Want welke ouder wil nou niet dat hun kind gezond en sportief is? Alleen in te vullen door ouders met kinderen tussen de 6 en 10 jaar oud. Het...

Lees meer

Doet de bijencrisis de bankencrisis verbleken?

Schrijver Mohammed Benzakour is sinds twee jaar imker en praat ons bij over de vraag: hoe ernstig is de situatie rondom de bijenstand In zijn dankwoord bij het in ontvangst nemen van de Eddy du Perron prijs, liet hij er in ieder geval geen misverstand over bestaan: 'De financiële crisis die ons vandaag teistert is een lachertje vergeleken met de crisis die het uitsterven van de bij zou...

Lees meer

Je huis inrichten? Een korte enquête!

Hallo iedereen, Heb je ooit behang gehad of momenteel behang als wandbekleding en wil je kans maken op twee bioscoopkaarten? Dan wil ik je graag vragen om mijn enquête in te vullen. Het neemt slechts 3 min in beslag. Deze enquête voer ik uit voor mijn scriptie en heeft betrekking op de huidige behangmarkt. http://thesistools.com/behang Alvast bedankt voor jullie hulppppp!

Lees meer

Keuze stress

Een tijdje terug had ik me opgegeven als bloeddonor. Ik werd daarop aangesproken, en als ik de mensheid kan redden, dan zal ik het niet laten. Dus ik gaf me op, ook al word ik lichtelijk onpasselijk van naalden die in aderen ( mijn aderen) worden geprikt. Maar goed, je wordt niet zomaar een held. Vorige week werd ik gebeld: ze...

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 14 van 14

Topic: cadeau voor 1 jarig meisje.

Standaard cadeau voor 1 jarig meisje.

Ik wil speelgoed kopen voor mijn achternichtje dat 1 jaar wordt. Maar heb geen verstand van meidenspeelgoed.
    Ik vind little people leuk om te geven maar is dat wel voor meisjes?
    Hebben jullie andere suggesties?

<br />

Standaard Re: cadeau voor 1 jarig meisje.

Little People is erg leuk. Ook voor meisjes! Misschien is ze er nog ietsje te jong voor, maar het is in elk geval robuust genoeg voor een bijna peuter.
    ~ Accept the things you cannot change, have the courage to change the things you can and the wisdom to know the difference... ~

Little people is zeker ook voor meisjes! Ze hebben er niet voor niets ook een poppenhuis van :P Verder deden de diertjes het hier prima en het circus ook.

Verder een plastic serviesje of iets van Nijntje?

Of een loop/wandelwagentje waar een pop in kan?
    ~ Accept the things you cannot change, have the courage to change the things you can and the wisdom to know the difference... ~

Ja een poppenbuggy was hier een grote hit (en wordt 2,5 jaar later nog meerond gereden).

Hier ook. De eerste stapjes achter het houten loopwagentje. Nu, bijna 8 jaar later speelt Jongste er nog mee en wordt er poppen, katten of speelgoed in vervoerd.

Een playstation 3

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Cooperbaasje
    Een playstation 3
    Voor het meisje, niet voor de pappa
    The truth will set you free. <br />But first, it will piss you off.

Blokkenvormen stoof

Aanraakboekjes met diverse structuren erin

Voorleesboek met een klein opname apparaatje erin dat ze zelf dierengeluiden kunnen roepen en afspelen (ERG LEUK)

Blokkenwagen

Kliederschort

Badjasje

Hondje op wieltjes om achter je aan te laten lopen

Play-doh

CD met peuterliedjes

Jip en Janneke voorleesboek

geld
    of kleertjes?

vroeg ik tenminste toen Martijn 1 werd, het kind heeft er zelf toch geen benul van.

Claudia strater kledingbon ?

bijvoorbeeld

thx voor jullie reacties.

<br />

+ Nieuwe reactie

Bladwijzers

Forumrechten