+ Nieuwe reactie
9 van 9 1ste1ste ... 789
Resultaten 121 tot 129 van 129

Topic: Adressen goede helderziende

1. Back To Top    #121
    geband
    Reacties
    2.164
    Post waarderingen

Standaard Re: Adressen goede helderziende

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Beppie2 Bekijk reacties
    Even een oud topic omhoog halen...

Ik ga 1x per maand naar een spirituele woonkamer-avond.
    Iedere keer komt er een andere gast/medium. De één werkt met voorwerpen, de ander met foto's, weer een ander met tarot-kaarten en sommigen met 'niks'.
    Ze zijn allemaal goed op hun manier, maar er is er één die ik echt geweldig vind; Simon Bakker
    Hij is een ras-echte Amsterdammer, heel direct (soms ietwat té), maar hij is echt goed.
    Meestal werkt hij op die avonden met 'niks', maar gebruikt ook graag tarot-kaarten.
    Waar kunnen we meer informatie vinden over die spirituele woonkamer avond?

2. Back To Top    #122
    Beginner Avatar van Beppie2
    Reacties
    121
    Post waarderingen

Nergens
    Het is een besloten groep die vol is. Sorry.
    ~~ Mensen zouden eens wat langzamer moeten luisteren ~~

3. Back To Top    #123
    Nieuweling
    Reacties
    1
    Post waarderingen

Ik ben bij een aantal helderzienden geweest en kom nu alleen nog maar bij 1 medium. Zij is heel open en direkt. Daar moet je wel tegen kunnen. Ik heb er iedere keer weer wat aan. Dankzij haar durf ik veel meer mezelf te zijn en ben ik op alle fronten happy. Ik kwam voor het eerst bij haar op een paranormale beurs in ZWolle. Daar stonden de mensen in de rij voor haar. Ze neemt echt de tijd voor je.

Ze woont wel helemaal in friesland maar ze is de reis waard. Ze wist niets van mij en wilde ook niets weten van te voren. Ze laat zich geheel leiden door de kosmos.
    Ik stond verbaasd dat mijn vader die pas was overleden al direkt spontaan doorkwam. Ik vond het toen ook wel een beetje spannend worden. Ze vertelde precies in welk proces ik zat en ook hoe ik er uit kon komen en wat de volgende stappen waren. Ook vertelde ze waar mijn talent lag. O haar aanraden ben ik voor mezelf begonnen en ze heeft gelijk. Dit past beter bij mij en ik heb hierdoor eindelijk ruimte in m,n leven gekregen. De kroon op het consult was dat ze de naam van mijn oma " Cornelia" doorkreeg. Deze oma heb ik helaas nooit gekend maar die wist veel over mij aan dit medium door te geven.
    Ik mocht het gesprek opnemen maar dat is niet zo goed gelukt helaas. Ik ga zeker 1 x per jaar naar haar toe. Echt een aanrader.

Oh ja: Haar naam is Anita van de Berg en ze komt uit Friesland. Ze heeft al enige tijd haar praktijk in Joure
    Kijk anders eens op haar site die ze sinds kort heeft: www.anitavandeberg.nl

4. Back To Top    #124
    Nieuweling
    Reacties
    1
    Post waarderingen

hi, zou je mij de contact gegevens van deze helderziende willen geven? dank je.

5. Back To Top    #125
    Nieuweling Avatar van bartDj
    Reacties
    55
    Post waarderingen

er zijn twee soorten helderziende;

Zij die dmv de astrale wereld, dus via hun astrale lichaam contact hebben, contact maken met entiteiten die hun e.e.a vertellen over de "client"
    , en enkelingen die dmv hun ziel waarnemen , zien en bepaalde zaken willen doorgeven.
    De laatste groep is het meest interessant, omdat het absoluut zuiverder is.
    Nog beter is natuurlijk de eigen ziel bij voorkeur op te gaan zoeken in het leven, dan je behoefte elders te moeten aanhoren,
    maar ik geef toe dat er wel een serieuze tijd over heen gaat soms.
    Je hebt een ziel! vergeet dat niet, en ernaar leren luisteren is de belangrijkste levensopdracht ontdekken voor je.
    Slechts de Ziel ontvangst rechtstreekse instraling vanuit het Goddelijk rijk.
    En het is dat Licht dat ze zo hard nodig heeft, dat zo weldadig is, en zo'n voldoening geeft.
    In de bijbel staat erover; zoek eerst het koninkrijk Gods.... maar doen we daar moeite voor?
    Wat zou het te betekenen hebben die uitspraken? Het staat er niet voor niets , het is de duiding van de balangrijkste richtingaanwijzer die je dient te zoeken, en die je hebt meegekregen met je leven, hier op aarde.
    Door zoeker te worden (in jezelf, in overgave) zul je meer en meer ervaringen gaan krijgen ingegeven door je ziel.
    En indien je daar steeds gehoor aan geeft boven je denken, dan zal er moment doorkomen dat je een zielspersoonlijkheid wordt. Het wordt ook wel aangeduid als je hart volgen...dat heeft een reden natuurlijk
    Met alle eigenschappen die erbij horen....
    Ik weet niet of linken doorgeven toegelaten is hier, maar indien je een berichtje stuurt, dan mail ik je wel wat meer info.

succes op je innerlijke zoektocht naar wie je bent....

Bart
    Laatst gewijzigd door bartDj; 24-04-12 om 21:53.

6. Back To Top    #126
    Nieuweling
    Reacties
    1
    Post waarderingen

Ik ga al sinds 2007 bij een kaartlegger in Amsterdam, dit is de beste die ik ken.
    Ik heb voorheen zoveel mediums geprobeerd, maar niemand kan tippen aan deze man.
    Hij vraag t niet veel 25e, en kan uren met je praten. Hij heeft het altijd druk, mensen wachten uren in de rij voor hem.
    Zijn naam is Bernardo voor verdere contact gegevens kun je mij een privé bericht sturen.

Ik zet dit hier neer, omdat ik voorheen toen ik wanhopig was veel geld heb verspild aan kwakzalvers, gewoon zonde va n mijn tijd en geld.
    Ook de. 0900 lijnen heb ik allemaal toen der tij afgebeld, maar zijn er weinig op de lijn die betrouwbaar zijn.

Succes

7. Back To Top    #127
    Nieuweling Avatar van bartDj
    Reacties
    55
    Post waarderingen

natuurlijk ieder zijn ding maar kaartleggen.... en astrale contacten tja als je die weg als werkelijke oplossing ziet moet je het niet laten natuurlijk, maar besef dat je dat als mens beslist niet nodig hebt.
    De mens is indien hij zoekt, in potentie in staat zich her te verbinden met de source die alles weet.

Alle oude geschriften zijn daar duidelijk genoeg in, en die kennis is heden ten dag nog even waar, misschien zelfs wel juist om nu....in deze tijd begrepen te worden.
    De astrale wereld houdt graag de mens gebonden aan de illusie van alles wat de mens "kan zien of horen met de zintuigen of kan ontvangen via zijn astrale lichaam".
    Kaartleggers, en al die kwakzalvers al is het goed bedoeld, beseffen niet uit welke bron ze opereren. Voor ieder die wil weten en op zoek is naar de bron... is alles beschikbaar om te vinden.
    Maar dat op zoek gaan naar die bron, gaat wel met een grote boog om al die "fake" toestanden heen. Ieder is vrij natuurlijk, maar besef dat het een keuze is met consequenties, m.a.w. dat je wezen....die je bent ....er niet op zit te wachten.

Heb je die ervaring nodig, OKee, maar het is en blijft een moment waar er liefst een keuze aangereikt moet worden.
    Wel die keuze is hierbij verwoord, aan u de keuze dus.

Bart
    Laatst gewijzigd door bartDj; 29-04-12 om 12:51. Reden: type fout

8. Back To Top    #128
    Nieuweling
    Reacties
    1
    Post waarderingen

Een goede paragnost heb ik gevonden via een site Paragnost-info.nl, deze handige informatieve site over paragnosten, geeft tips hoe je een goede paragnost kunt vinden, en waar je op moet letten, erg handig. Je kunt er ook ervaringen lezen van mensen die al een consult bij bepaalde paragnosten hebben gedaan. Ik heb een goede ervaring met een paragnost, hij voelde mij goed aan en wist veel over mij...
    Laatst gewijzigd door Bloemetje; 05-09-12 om 09:38.

9. Back To Top    #129
    Niet geregistreerd
    Gast

Ikbenbij aysa geweest ih heel goed

+ Nieuwe reactie
9 van 9 1ste1ste ... 789

Gerelateerde topics

1. NIEUWS Zeventienhonderd adressen Rotterdam zonder stroom
    Door postbot in forum Nieuws
    Reacties: 0
    Laatste reactie: 09-10-12, 06:50
  2. High tea adressen
    Door Fromage in forum Uitgaan
    Reacties: 15
    Laatste reactie: 28-08-12, 12:01
  3. [Gezocht]voor Volkskrant: ervaringen met helderziende via briefje in brievenbus
    Door corinnevolkskrant in forum Enquetes en media oproepen
    Reacties: 1
    Laatste reactie: 11-07-12, 12:26
  4. Overheid slordig met geheime adressen
    Door liena in forum Nieuws
    Reacties: 0
    Laatste reactie: 05-05-11, 08:22
  5. Helderziende
    Door hypnosa in forum Spiritualiteit & religie
    Reacties: 44
    Laatste reactie: 31-05-07, 16:26

Bladwijzers