De laatste Neanderthaler

Van hem zit nog wat in onze genen. Maar 40.000 jaar geleden was het over en uit voor de Neanderthalers. Onderzoekers hebben nu nauwkeurig de laatste fase van deze mensachtige gerecontrueerd. http://www.metronieuws.nl/plus/de-laatste-neanderthaler/BjYnhu!L4vCyRvqbabt0w348zXiwg/ bron Metronieuws

Lees meer

Artikel: Hoe optimistisch ben jij? Door Ellen...

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/1005-Hoe-optimistisch-ben-jij

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/1006-Recept-van-de-dag

Lees meer

Webshop vastgelegd! Advies nodig..

Hey allemaal, Ik heb jullie advies nodig! Ik heb het een tijdje terug overlegd met mijn vriend en ik ben nu van plan om het door te zetten. Ik wil graag een webshop beginnen voor diverse soorten leren tassen. Nu heb ik er nog wel een beetje verstand van en uiteraard kom ik met tutorials ook al een heel eind. Maar nu heb ik mijn toekomstige webshop vastgelegd bij...

Lees meer

Hoi even voorstellen

Hoi, Ik ben 23 jaar, net afgestudeerd als productieleider/technicus voor in het theater. Ik woon tijdelijk bij mijn ouders, maar druk op zoek naar een huis samen met mijn vriend in het midden van het land. Een paar van mijn hobby's zijn voorstellingen,concerten of festivals bezoeken, zwemmen en leuke dingen doen met vrienden. Voor mijn opleiding was ik op verschillende fora actief, maar dat...

Lees meer

Zomaar een geluksmomentje 4

gisteravond ging ik de hond het laatste rondje geven, ik denk dat het tegen 10 uur was, manlief zat nog geboeid naar Zomergasten te kijken. Zo geboeid dat hij niet eens zei: oo het regent wel heel erg. Zodat ik kon zeggen dat ik toch wel weer reuze flink en dapper was. Je begrijpt: ik had echt geen zin in dat laatste rondje: veel hondenbezitters zullen dit gevoel herkennen denk ik. Enfin: ik doe...

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
1 van 157 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 2350

Topic: [Forum spel] truth or dare....

Standaard [Forum spel] truth or dare....

degene die antwoordt stelt weer de vraag aan de volgende enz....

Aan Eric; Heb je wel eens in een trein sex gehad?? :P

Standaard Re: [Forum spel] truth or dare....

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Savvie
    degene die antwoordt stelt weer de vraag aan de volgende enz....

Aan Eric; Heb je wel eens in een trein sex gehad?? :P
    Ja. Ik kwam klaar, zij niet (was te nerveus ).

Aan Compu: Heb jij wel eens in je broek gepiest van het lachen, maar op volwassen leeftijd?

nee wel toen ik jonger was.

leitje, ben je wel eens gillend gek je huis uit gelopen i.v.m je kids?

ja hoor mijn dochter huilde de eerste manden van haar leven heeeeeeel veel
    en toen werd ik wel eens gek
    en nu loop ik soms een blokje om om dat mijn zoon zo lekker an het puberen is

vraag aan donutsje
    heb je wel eens een blunder gemaakt waar je nog het schaam rood van op je kaken krijgt

oh my gosh! die is echt nasty

Ik heb op mijn zestiende is een keer een knaak ingeslikt, toen wij op het eilandje zaten en naar de overkant wouden zwemmen met geld en al om iets te halen. deed ik die knaak in mijn mond zodat ik beter kon zwemmen,
    toen stikte ik de rot moord midden in het water en heb ik de knaak ingeslikt

Savvie: wie bewonder jij het meest?

ik ben niet zo'n bewonderaarster van mensen......en als ik dan toch iemand moet uitkiezen, dan een collega van mij, die al jaren dag in dag uit voor zijn constant zwaar zieke vriendin zorgt.....petje af voor hme, een hoop anderen hadden allang afgehaakt......

aan PS: truth; heb jij weleens kleding gkocht in een winkel, erin uitgeweest en de dag erop weer teruggebracht om je geld terug te vragen

Nope....met de hand op mijn hart durf ik dit te beweren.....zal ook niet in me opkomen ook

vraagje aan HEAVEN............ben jij wel eens zo dronken geweest dat je de volgende een stuk van de film kwijt was? + uitleg graag

Ja!
    We waren uit eten geweest bij de spanjaard, aan de rose cava gezeten en tussendoor Ponche Caballero-shots. Toen door naar Meatpoint, waar ik overging op 'Screaming orgasms'... Ik schijn drank over diverse mensen heen te hebben gegooid, kon mijn eigen naam niet meer spellen en kan me niet goed herinneren hoe ik thuis ben gekomen...

(het is nog 2x voorgekomen, 1x op mijn verjaardag en 1x met een personeelsetentje...)
    Dit was overigens voordat ik Harley (en Devon uiteraard) had...

Pfftt... ik moet nog ff een nieuwe bedenken, maar moet eerst even voor Devon zorgen...
    Ik kom er asap op terug!

Aan C4T - Truth

Heb je wel 's een 'teleurstellende' one-night-stand gehad?

Hm hm

Ooit heb ik eens een date gehad met een meisje (zij was 19, ik 20 ofzo) .. het was een leuke avond geweest (filmpje ofzo ....weet niet eens meer.. ) een uur of twee bij haar aan de achterpoort in het steegje gestaan om afscheid te nemen. De vonk wou maar niet overspringen. En aan de ene kant wilde ik niets liever dan haar zoenen Maar aan de andere kant voegde het niet.. er was geen chemie. Voelde niet goed.

Na twee uur beppen over nix, zenuwachtig gegiebel en wat geneuzel in een koude, tochtige steeg heb ik de stekker er maar uitgetrokken en ik ben onverrichterzake terug naar huis gefietst. Onderweg me heilig voornemend dat alle volgende keren nooit meer te laten gebeuren.

Mickey dongen: truth

Wat zou je (op sexueel gebied) nog eens willen meemaken .. en vertel waarom.

The truth will set you free. <br />But first, it will piss you off.

Ik zou nog weleens een triootje willen maar ik denk niet dat het ervan gaat komen want ik ben daar te verlegen voor en te jaloers.Want er mogeen andere vrouwen aan mijn man zitten .....

aan donutsje: truth
    wat vind jij niet mooi aan je lichaam en waarom niet ??

mijn borsten ik vind ze te klein en de 1 is erg kleiner dan de andere dat vind ik zelf andere vinden van niet.
    maar toch wil ik een borstvergroting.

Aan C4t: Truth

wie vind jij de leukste vrouw van vp?

ahh.. DIE IS gemeen !!

mag ik nog kiezen voor een DARE ??
    The truth will set you free. <br />But first, it will piss you off.

NEEEEE GNA GNA GNA GNA GNA beginnen NU

+ Nieuwe reactie
1 van 157 12311 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forumrechten