dit heb je altijd willen weten: hoe snel zou jij...

http://nl.what-character-are-you.com/d/nl/101/result/485.html als derde Je sterft als derde. Je bent een typische grapjas en neemt waarschuwingen niet serieus. Mensen die in monsters geloven vind je belachelijk. Eigenlijk is dit verstandig maar in dit filmpje zijn ze reŽel. Het monster is helaas humorloos en jij wordt onthoofd.

Lees meer

Hoe gaat het nu?

Hoe gaat het nu? Ja hoe gaat het? Dat is een goede vraag. Eerlijk gezegd, want ik wil graag eerlijk zijn, omdat ik daar voor mijzelf het meeste mee opschiet. Maar wat is eerlijk? Wat als er zoveel in je omgaat, dat je niet goed weet wat het is, en wat jij vind, omdat het zo tegenstrijdig voelt. De twijfelÖ..die het gevoel versterkt dat er misschien een niet welkome gast in je lichaam huist. En...

Lees meer

Artikel: Mijn verhaal. Door Quinnie. Deel...

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/964-Mijn-verhaal-Door-Quinnie-Deel-32-terug-naar-huis?

Lees meer

modebloopers

Ze staan weer voor joker! 15 modebloopers van de sterrenzo fijn, de fouten van een ander! en nu mag mijn gevoel voor mode niet hoog ontwikkelt zijn: een aantal van deze fouten zou ik toch echt niet...

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/970-Recept-van-de-dag?

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 60

Topic: Zijn een hoop mannen op VP uit op sex?

Standaard Zijn een hoop mannen op VP uit op sex?

Nou?

Standaard Re: Zijn alle mannen op VP uit op sex?

Ik bedoel hier dus ook erotisch getinte pb's sturen naar vrouwen e.d

Ik denk niet dat ze dan op vp moeten wezen, daar zijn andere site's voor :P

Nou niet allemaal, da's duidelijk, maar ze zitten er wel tussen...

nou ik ben vrijgezel........zoek nog een lekker ding dus bij deze lol

Standaard Re: Zijn een hoop mannen op VP uit op sex?

Om je vraag te beantwoorden nee.. maar ik stuur weleens een erotisch getint pbtje rond..
    en ontvang ook weleens erotische getinte pbs.Wel allemaal binnen bepaalde grenzen
    natuurlijk :P

Maaruhh.. fleur als jij een erotisch pbtje wil kan je die krijgen hoor

Oh waren die PB's erotisch Boz ik dacht dat het normale waren

Ik heb ooit eens 1 "sex" pbtje gehad van die Thom ofzo, maar verder nooit wat. En als ze op VP uit zijn op sex en wij komen daar achter dan zijn ze meestal snel weer weg
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Bozzie
    Om je vraag te beantwoorden nee.. maar ik stuur weleens een erotisch getint pbtje rond..
    en ontvang ook weleens erotische getinte pbs.Wel allemaal binnen bepaalde grenzen
    natuurlijk :P

Maaruhh.. fleur als jij een erotisch pbtje wil kan je die krijgen hoor

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door AG

Oh waren die PB's erotisch Boz ik dacht dat het normale waren

Ik heb ooit eens 1 "sex" pbtje gehad van die Thom ofzo, maar verder nooit wat. En als ze op VP uit zijn op sex en wij komen daar achter dan zijn ze meestal snel weer weg

Meer erotisch met een vette knipoog dan en lieve lieve AG.. je bent niet de enige hť waar ik mee PB

Ik heb nog nooit klachten gehad.. en als ze er wel zijn.. vertel het mij dan..

Ben ik niet de enige

Tsssss :P
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

nou als man zeggende ben ik hier niet erg bedrijvig in het zoeken naar seks met een vrouw meer plezier maken en lekker kletsen al kom ik hier de laaste tijd hier nogal weinig , tja het is ook zo een stralend weertje en heb het druk met mijn erotisch forum daar dat Stefanieke andere zorgen heeft op het moment
    [size=14pt]Wild Passion[/size]

oh ja,ze zitten er wel tussen hoor..maar niet veel. waar zijn er nou niet mannen die op sex uitzijn?? ik bedoel...t zijn mannen.

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door compu
    oh ja,ze zitten er wel tussen hoor..maar niet veel. waar zijn er nou niet mannen die op sex uitzijn?? ik bedoel...t zijn mannen.

ging vandaag chinees halen voor de visite, stap lekker uit mijn polotje..en breek bijna mijn nek over een misselijk paaltje dat er 'ineens' stond.
    zitten er een stel mannen op t terras aan de over kant van de straat,hoor ik ineens; 'ze mag ook wel op mijn paal struikelen hoor'

mannen..

+ Nieuwe reactie
1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forumrechten