hoi meis, sorry dat ik weer beroep op je doe maar ik heb een vraagje over mijn dochter. in Mei word ze 15, en al een hele tijd is zij verkouden, heeft hoofdpijn en heeft veel keelpijn. vanmorgen ben ik met haar in het ziekenhuis geweest, bij de k.n.o. arts. Er werd in haar keel gekeken, en daarna verdoofde ze haar neus met een soort spray, daarna keken ze met een hele kleine camera in haar neus. Het resultaat?, haar keel amandelen waren heel erg opgezet, en die in haar neus was gigantisch opgezwollen. nu word ze 5 April geopereerd, en ze moet ook een nachtje blijven slapen. Op mijn vraag waarom? werdt geantwoord "omdat ze aan haar keel word geopereerd", en oke, maar toch begrijp ik dat niet! Is dat omdat er complicaties kunnen optreden??. ook vertelde ze dat de weggenomen amandelen worden onderzocht in het lab. Ik vroeg waarvoor dat was, en het antwoord was: 'omdat je amandelen er meestal al uit zijn op deze leeftijd". maar ik dacht juist dat amandelen tegenwoordig niet zo snel meer worden verwijderd als vroeger. Ik snap het dus niet echt goed allemaal, lieverd kan jij me misschien wat betere uitleg geven?, alvast onwijs veel dank!!
Bladwijzers