toch wel een avond mens dan, ik ga altijd laat op bed ook al neem ik voor op tijd te gaan, en 's morgen kan ik zo mijn bed uit springen...
behalve als ik om 7u moet beginnen dan moet eerst mijn wekker 2x af gaan....
Wanneer ben jij op je best?
Als ik overdag naar m'n werk ga, dan ben ik 's ochtends op m'n best. Maar als ik vrij ben zoals nu, dan word ik een avondmens.
VP-lid sinds 23 september 2004
toch wel een avond mens dan, ik ga altijd laat op bed ook al neem ik voor op tijd te gaan, en 's morgen kan ik zo mijn bed uit springen...
behalve als ik om 7u moet beginnen dan moet eerst mijn wekker 2x af gaan....
BIj mij wisselt dat nogal eens. Zo ben ik een hele tijd een avond/nachtmens geweest, tot je toch echt slaaptekort gaat komen en het weer even om moet gooien (ik dan). Nu ben ik een middagmens. Ik las gisteren ergens iets over bioritme. Leek me wel intertessant.
Hier <-- kun je je bioritme aflezen. Ik vond het wel interessant, want het klopt nog ook
Over het algemeen een ochtendmens, al sta ik niet te springen om op te staan. Maar als het donker gaat worden, gaat mijn lampje ook uit meestal.
~ Accept the things you cannot change, have the courage to change the things you can and the wisdom to know the difference... ~
Maar dat is meer voor de hele maand, niet voor een dag.Oorspronkelijk geplaatst door Draakje
Ben niet zo blij met de neergaande lijnen in het begin van de maand april, ik weet nl nu al dat ik het dan razend druk ga krijgen op m'n werk...
VP-lid sinds 23 september 2004
~was dit topic er al niet~
Nou ja goed dan, ik ben absoluut geen avondmens, ga liefst met de kippen op stokben daarin tegen wel een ochtendmens sta zo naast mijn bed ben gelijk vrolijk en heb zin in de dag die gaat komen
Ik ben een echte avond mens! Daarintegen heb ik absoluut geen moeite om vroeg op te staan, zoals nu met het mooie weer sta ik meteen naast mijn bed. Kopje koffie, sigaretje en ik ben helemaal wakker en vrolijk. Enige waar ik moeite mee heb is het opstaan in de winter... oh... vreselijk, dan is het koud en donker nog buiten... Nee dan wil je me ook niet s ochtends in de file tegenkomen![]()
![]()
Avond mens, vroeger niet maar nu wel. Studentenleven maakte van mij een avondmens.
Bladwijzers