• aan het lurken
  • aan het peinzen
  • aan het uitstellen
  • afvragend
  • boekenwurm
  • broeden
  • dromerig
  • druk bezig
  • een zoetekauw
  • gek!
  • griezelig
  • nadenkend
  • nerdy
  • nieuwsgierig
  • onderdanig
  • onschuldig
  • ontspannen
  • passief, inactief
  • schuchter
  • slapend
  • slaperig
  • spraakzaam
  • stomverbaasd
  • aapachtig
  • achterbaks
  • aggressief
  • arrogant
  • ban happy!
  • bang
  • bezorgd
  • bibberkoud!
  • bitchy
  • bleeehhh!
  • boos!
  • brak
  • cold turkey
  • cynisch
  • depressief
  • dood
  • dronken
  • duivels
  • een drama queen
  • eenzaam
  • gemeen
  • geschift
  • gestrest
  • heet!
  • het oneens
  • In de war
  • in shock!
  • in tweestrijd
  • lichtgeraakt
  • maandagmorgen ziek
  • miserabel
  • moe
  • not amused
  • Ohhhh!!
  • ondeugend
  • op rooftocht
  • paranoïde
  • pijn lijdend
  • sjagerijnig
  • slapeloos
  • sloom
  • sneaky
  • somber
  • twijfelend
  • uitgehongerd
  • verdrietig
  • verveeld
  • vervreemd
  • ziek
  • artistiek
  • brutaal
  • cool
  • creatief
  • dol enthousiast
  • een engeltje
  • een geluksvogel
  • energiek
  • evenwichtig
  • flirterig
  • geamuseerd
  • gedurfd
  • geïnspireerd
  • gelukkig
  • high!
  • hyper
  • hyper van de cafeïne
  • in de wolken
  • in een andere wereld
  • in een deuk
  • luchtig
  • muzikaal
  • OK!
  • opgetogen
  • relaxed
  • sportief
  • super blij!!
  • verliefd
  • vrolijk
  • zonnig
  • + Nieuwe reactie
    Pagina 1 van 5 1 2 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 15 van 62

Topic: Naakt model staan bij een kunst academie.....

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Standaard Naakt model staan bij een kunst academie.....

Hoi heeft iemand hier ervaring met poseren voor klassen model tekenen op de kunst academie? (ongekleed) Ik denk erover om dat te gaan proberen maar heb er zelf geen ervaring ermee. Het lijkt me wel erg leuk om te doen.

•   Alt Advertentie

Advertentie

advertentie
        VrouwenPower
        heeft geen invloed
        op de advertenties
        die getoond worden
        door Google Adsense.

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Standaard Re: Model staan bij een kunst academie.....

Ik heb geen ervaring met het naakt model zijn, wel met het naakt model tekenen

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Ik heb ook wel eens een cursus model tekenen gedaan een paar jaar geleden en ik vond dat best leuk om te doen. Model staan voor zo'n klas lijkt me leuk om te doen, dan maak je het proces van de andere kant mee en je neemt toch deel aan iets creatiefs. Misschien dat lange tijd niet mogen bewegen wel erg zwaar is maar dat zal ook van de pose afhangen natuurlijk,

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Ik kreeg het bij mijn pakket op school en ik moet zeggen dat ik het altijd erg leuk vond om te doen, maar ook dat ik het altijd erg knap vond van de modellen aangezien je toch altijd leerlingen hebt die gaan lachen en grapjes maken. En inderdaad moet je daarnaast erg lang stil blijven staan in een bepaalde houding.

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Ik deed het toen als cursus met vooral oudere deelnemers (gemiddeld 45 jaar oud gok ik). Hoe een klas jongeren zich gedragen zal tijdens zo'n les weet ik dus niet, maar om een paar grappenmakers zal ik me niet druk maken

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Standaard Re: Naakt model staan bij een kunst academie.....

bij ons waren er toen een hoop grapjes en lachen elke keer... maar de modellen hadden daar in onze les ook lak aan.

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Wat voor grapjes dan? Wel jammer dat ik niet terug kan gaan schreeuwen tegen grappenmakers als ik model sta, dan moet ik natuurlijk doodstil zijn.
      Ik hoop dat het er op de kunstacademie wat volwassener aan toe zal gaan dan bij jou (middelbare?)school. Dat zijn toch kunstenaars in opleiding die hopelijk serieus met hun vak bezig zijn

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Ik heb het naaktmodel tekenen gehad op het Grafisch lyceum. En daar zaten inderdaad een paar "etters" tussen.
      Opmerkingen over het lichaam zelf, bij mannelijke modellen waren ze grapjes aan het maken over wanneer "hij" eens zou gaan staan enzv. kinderachtig dus, maar zoals ik al zei trokken de modellen zich daar niks van aan gelukkig.
      en ze kregen ook niet slecht betaald.

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Als er echte etters tussen zitten dan neem ik ze in de pauze wel even apart Maar ik ga ervan uit dat de docent de zaak niet uit de hand zal laten lopen. Het verdient idd lekker

Onbekend.

Ik ben:
      ----

de docent greep ook wel in als het te erg werd hoor, en het was ook vooral in het begin, die geintjes, na een tijdje ging het ook gewoon veel beter.
      Ben benieuwd hoe je het zal vinden, succes in iedergeval! vind het knap hoor.

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Ok ik zal laten weten hoe het ging. Ik heb best diverse model ambities en het lijkt me leuk om dit soort modellen werk een keer te proberen. Ik zit nergens aanvast volgens de docent waar ik mee sprak, als het me niet bevalt kan ik na die ene dag gewoon stoppen.

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Ik heb dat een aantal keren gedaan. Maar niet voor studenten. Gewoon voor (semi) kunstenaars. Er werd niet gelachen of iets dergelijks; het zijn natuurlijk allemaal volwassenen.

Maar na een keer of 3 heb ik het niet meer gedaan. Je moet heel lang heel stil zitten en dan in een pose die je natuurlijkerwijs niet voor zo'n 2 uur aanneemt...... Na zo'n half uur begint er een kriebeltje op je wang, na nog 10 minuten moet je ineens niezen, daarna heb je jeuk op je hoofd, pfff

De resultaten waren wel erg mooi, maar evengoed moet je dan een schets van jezelf kopen, die krijg je niet kado.
      <br /><br />Degenen die zich het heden ook anders kunnen voorstellen,<br />hebben de toekomst.......

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Niet echt het zelfde maar ik ben eind vorig jaar gebodypaint op de kunst academie door een vriendin van me die daarop zit. Was daarvoor helemaal naakt en werd gepaint in een lokaal op die academie waar nog een aantal andere mensen werden gebodypaint. In het begin voelde ik me wel een beetje voor joker staan, zeker toen ik nog niet zo veel verf op me had. Er liepen steeds mensen in en uit dat lokaal die niets met dat bodypainten te maken hadden. Toen ik eenmaal die verf op me had voelde ik me niet echt heel naakt meer, al was een borst zo goed als onbedekt (daar zat alleen een laagje huidkleurige verf op). Dat painten duurde ongeveer 3 uur dus ik had alle tijd om aan het naakt zijn te wennen. Toen de presentatie van de bodypaints ging beginnen moesten we van het lokaal waar we waren gepaint naar een lokaal waar de presentatie werd gegeven. We konden geen badjassen aan vanwege die verf op ons, dus liepen we met alleen een laagje verf op ons door de gangen van dat gebouw naar dat andere lokaal. Ik vond het toen al niet meer echt eng, ik wen snel aan dat soort dingen, al voelde ik me wel veel naakter toen ik liep (er schudden dan een aantal onderdelen flink heen en weer :P). Sommige van de andere modellen vonden het wel eng om te doen. Die presentatie was best leuk om te doen, een soort catwalk van gebodypainte modellen. Aan het einde van die middag voelde het als de normaalste zaak van de wereld om er daar zo bij te lopen. Het zijn kunstenaars daar, dat is toch een heel ander volkje dan de gemiddelde mens.

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Tingle
      Ik heb dat een aantal keren gedaan. Maar niet voor studenten. Gewoon voor (semi) kunstenaars. Er werd niet gelachen of iets dergelijks; het zijn natuurlijk allemaal volwassenen.

Maar na een keer of 3 heb ik het niet meer gedaan. Je moet heel lang heel stil zitten en dan in een pose die je natuurlijkerwijs niet voor zo'n 2 uur aanneemt...... Na zo'n half uur begint er een kriebeltje op je wang, na nog 10 minuten moet je ineens niezen, daarna heb je jeuk op je hoofd, pfff

De resultaten waren wel erg mooi, maar evengoed moet je dan een schets van jezelf kopen, die krijg je niet kado.
      Tegen lang niet mogen bewegen kijk ik ook wel erg op. Gelukkig moet ik de eerste keer alleen maar korte poses doen (maximaal tot ongeveer 15 minuten volgens de docent) Maar dat is natuurlijk ook nog best lang, zeker als ik mijn armen omhoog moet houden of in een erg onnatuurlijke houding moet poseren. Ik doe wel veel aan yoga, hopelijk helpt dat.

Verder nog iemand met ervaring hiermee? ik moet maandag a.s. beginnen en ieder advies is welkom!

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Is best lang ja, als je je armen bv omhoog moet doen of in een andere onnatuurlijke positie.

Ik bedacht ondertussen altijd welke boodschappen ik moest halen en wie ik nog moest bellen of wat ik vergeten was :P

Succes Maandag
      <br /><br />Degenen die zich het heden ook anders kunnen voorstellen,<br />hebben de toekomst.......

+ Nieuwe reactie
    Pagina 1 van 5 1 2 ... LaatsteLaatste

Gerelateerde topics

1. Parkeren is ook een kunst.
      Door Mopperkont in forum Maatschappij
      Reacties: 32
      Laatste reactie: 20-12-10, 13:40
    2. Kan kunst geleend worden als boeken of kledingen? wat is uw mening ?
      Door Ikhouvanholland in forum Enquetes en media oproepen
      Reacties: 0
      Laatste reactie: 28-07-10, 03:47
    3. [TIP]Kunst van Stan Vingerhoed
      Door stanvingerhoed in forum Marktplaats
      Reacties: 0
      Laatste reactie: 05-03-09, 10:40
    4. Een tattoo: Kunst of trend van deze tijd?
      Door Mom in forum Mode & trends
      Reacties: 31
      Laatste reactie: 08-11-08, 17:19
    5. hond sterft voor zgn kunst
      Door rieneke in forum Beestenboel
      Reacties: 36
      Laatste reactie: 26-10-07, 23:41

Zoektermen die bezoekers gebruikten om op deze pagina te komen:

naaktmodel kunstacademie

naakt model

model staan

naaktmodel academie

naaktmodel

model kunstacademienaakt model staanmodel zittennaaktmodel kunstkunst naaktmodelnaakt poseren kunstacademiekunst naaktnaakten in de kunstkunstacademie modellenkunstacademie naaktmodelyoga naaktnaaktmodel zijnnaakt modellennaaktmodellen gevraagd door kunstakademiemodel zitten groningennaaktmodel groningenmodel staan voor kunstenaarmodel groningen kunstenaarmodel staan voor kunstkuinst inj naakt

Bladwijzers

Forumrechten