Ik zou bij deze graag mijn verhaal kwijt willen, iets dat me van mijn hart moet....
Ik vind het altijd zo ontzettend jammer dat er zoveel vooroordelen bestaan over wie je bent en wat je bent
en dan ook vaak nog uiterlijk gericht !
vooroordelen in de zin van statussymbolen,geloof, ouderschap/ arbeidsmarkt, leefomstandigheden, levenservaringen en ga zo
maar wb. uiterlijk, zelfverzekerdheid, kleding,uitstraling, normen en waarden die je van nature hebt mee gekregen etc etc
misschien komt het ook wel een beetje door de 17 jr. werkervaring in de gezondheidszorg waarbij je ongeacht iemands afkomst
en buitenkant gericht bent op de mens in zijn geheel en je je hier heel bewust mee om moet kunnen gaan !?
Dit maakt natuurlijk ook wel dat je jezelf continue moet blijven realiseren de ander in zijn eigen normen & waarden te laten
en voor alles en iedereen open te blijven staan!
Dit is ook exact de reden waarom ik het opstarten van vrouwenpower ( het woord zegt al genoeg) een heel goed initiatief vind
en je hier op het forum gewoon jezelf mag zijn en blijven dmv meningen en reacties te geven.
de één onder een schuilnaam de ander wat meer open kaart......
Hoop dat VP nog lang mag blijven bestaan
Klinkt allemaal wel erg serieus zoals ik het hier gebracht heb maar moest echt ff van mijn hart

Bladwijzers