1e prijs
[verwijderd door de beheerder]
WIE IS DE MOL III
Deze ronde van WIE IS DE MOL wordt anders dan de eerste en tweede ronde. Vandaar ook wat vernieuwde spelregels.
Sommige regels zullen hetzelfde zijn, sommige regels zullen nieuw zijn.
Lees dit goed door voor je aan het spel gaat beginnen. Het kan een hoop discussies schelen en zal dan het spelplezier (nog!) groter maken.
Alle spelers moeten gewoon even de tijd nemen om dit door te lezen, oude en de nieuwe deelnemers.
Wat is er zo anders aan deze Mol-zoekactie?
In dit spel lopen er 2 mollen rond. Deze mollen weten van elkaar dat zij een Mol zijn en kunnen op deze manier goed samen werken om opdrachten de mist in te helpen of om juist de opdrachten heel goed te laten verlopen en op deze manier gevaarlijke molzoekers te executeren.
De mollen weten voordat de opdrachten van start gaan wat de opdracht is en wat de antwoorden zijn. Ook weten de mollen hoe de executierondes gespeeld worden. Dus weten ze of ze wel of niet verdacht bezig zijn…..En ook door wie…..
Voor het gemak hebben we een Mol A (van Albert) en een Mol O (van Olaf) Om ze zo een beetje uit elkaar te kunnen houden.
Onze mollen zijn op alfabetische volgorde van hun VP-naam dus Mol A en Mol O. Dit is belangrijk om te weten voor het maken van de executierondes!
Waarom zouden ze opdrachten expres laten mislukken of juist niet?
Wij, de Coopertjes, bepalen hoe de spelers ingedeeld worden als er bijvoorbeeld met teams gespeeld moet worden. De Mollen kunnen dan bijvoorbeeld, als zij in een team zitten met veel verdenkingen maar hun toe, ervoor zorgen dat hun team faalt. Zitten de gevaarlijkste mensen in een ander team, dan moet hun team juist snel antwoorden zodat ze geen executierondes hoeven te spelen.
Dit maakt het zoeken naar De Mollen misschien makkelijker…..of misschien ook wel niet…
Blijven beide Mollen tot het einde in het spel?
Ja.
De laatste, de finale-opdracht, zal gespeeld worden door 4 spelers. Een winnaar, een verliezer en 2 Mollen.
Hoe gaat dat dan met de executierondes?
Wacht de eerste ronde maar af, dan zul je zien hoe we hier naar 2 Mollen kunnen zoeken. Volg goed de instructies die je bij deze rondes krijgt.
Ik heb nog nooit ge-Mol-d, snap ik het spel dan wel?
Tuurlijk wel joh! Volg gewoon de opdrachten, overleg met je teamgenoten, gebruik de PB-functie gewoon goed ! Je kan ons ook altijd PB-en als je ergens vast loopt, dan helpen we je zo goed mogelijk verder.
Houdt ook altijd het onderschrift van Cooperbaasje goed in de gaten. Hier kun je precies zien wat de status van het spel is.
Valt er nog iets leuks te winnen?
Ja!
De winnaar wint een ~origineel Vrouwen Power T-Shirt~ geschonken door Hypnosa en Webrunner.
Een mooie prijs vonden wij!
Even nog de belangrijkste spelregels op een rij!
- Lees de opdrachten goed, alles wat je moet weten staat in de opdracht
- Heb je dan nóg vragen, stel ze dan in het topic van de betreffende opdracht.
- Vind je dat we een opdracht verkeerd hebben beoordeeld, laat dit dan ook weten. We zullen er dan naar alle redelijkheid naar kijken. Per PB graag!
- Uiteindelijk hebben de Coopertjes de eindbeslissing (geen discussie hierna meer mogelijk!)
- Het staat ook vaak in elke opdracht, maar bij ALLE opdrachten geldt de regel: Gepost is gepost, veranderen van een antwoord MAG NIET. Tenzij we het anders hebben aangegeven.
- Als wij het gevoel hebben dat je expres verkeerd bezig bent, voor de lol, dan zal je uit het spel gezet worden
- Speel eerlijk, gezellig en vooral met veel plezier dit spel!
Wij wensen iedereen veel plezier bij deze Mol.
En pas op! Iedereen is verdacht! Iedereen kan de Mol zijn! Zelfs je beste VP-vriend of vriendin! Je wordt belazerd waar je bij staat!
Kijk, en dát maakt het spel nou zo leuk!
(voor ons iig wel!)
Maak er weer iets moois van!
De Coopertjes!
Deze post bevat 2 auto-link(s) die zijn toegevoegd voor het gemak van de lezer.
Duidelijk... vorige keer was het makkelijk voor me, kreeg ik alle antwoorden. Daar hoef ik dit keer zeker niet op te rekenen?
mijn complimenten voor Olaf & Albert Mol, ik kom niet meer bij
nog een vraagje over de regels
krijgen de mollen ook te horen wie welke mol verdenkt ?
gelezen........ik wil wel zo'n shirt winnen hoor
Als je ouder wordt, wordt alles slechter. Behalve het vergeten, dat wordt beter
Oorspronkelijk geplaatst door DigiMol
Yep, de mollen weten wie hun ervan verdenken Mol te zijn.
en ook van elkaar
eigenlijk weten de Mollen alle moves die jullie maken :P
ik moest er ook om lachen ja!
(volgens mij heeft Digimol een hele consrtuctie bedacht, op excel gezet, om zo zo tactisch mogelijk de mollen te vinden....alles voor dat mooie t-shirt natuurlijk)
Dit wordt dus echt met het mes op tafel gespeeld. Gelijk vanaf het begin heb ik geen vp vriendjes en vriendinnetjes meer.
Hard tegen hard. Ik lust jullie rauw!
Net als die arme hagedis zeker?
\
Bladwijzers