welkom en veel plezier
Bij deze stel ik me dan ook maar even voor. Ik ben Chantal, alias Knorretje. Al sinds januari lid van dit forum, maar nog nooit wat gepost. Ook omdat ik mezelf eigenlijk niet de tijd gunde om eens goed te bekijken hoe het allemaal werkt hier. Vandaag toch de tijd maar genomen en mijn profiel en dergelijke maar eens een beetje toonbaar gemaakt.
Ik ben dus Chantal, 22 jaar en werkzaam als Verzorgende IG. Erg leuk om te doen, al zeg ik het zelf. Nou ja, voor verdere informatie zie mijn profiel zou ik zeggen. Ik hoop dat ik vanaf nu lekker kan kletsen hier over van alles en nog wat. Lijkt me een gezellig forum als ik het allemaal zo bekijk.
nou, dit was het wel weer voor nu, wie weet komen we elkaar ergens anders nog tegen.
Het leven is een droom, maar dromen is geen leven
welkom en veel plezier
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.<br /><br />Heb je ook zo'n hekel aan mensen die halverwege een zin...
zo wat een welkom zeg. Erg snel zijn jullie met de reacties. Ik hoop dat ik het bij kan houden.
Kan iemand me vertellen hoe ik mijn banner goed eronder krijg?? ik ben zelf niet erg thuis in dat soort dingen en nu staat er een lap tekst waar ik niet veel aan heb.
groetjes
haha, ik was een tekentje vergeten, dus als het goed is doet mijn banner het nu wel.
Welkom knorretje,
Je hebt gelegenheid tot testen bij overig en dan onder het tapijt.
Veel plezier hier op vrouwenpower!
Stop complaining about what you're not getting, and start creating what you want - Dr. Phil McGraw
allemaal bedankt voor jullie warme welkom, ik begin me al thuis te voelen hier op het forum.
en angel eyes, bedankt voor de tip. Als ik weer wat heb kan ik het eerst eventjes testen. Weet ik in ieder geval zeker dat mijn berichtjes goed te voorschijn komen.
nou, ik ga nu mijn pc maar eens verlaten, even boer zoekt vrouw kijken denk ik. morgen weer werken na drie weekjes vakantie. zal wel weer wennen zijn.
Welkom op VP, Knorretje! En werkse vandaag!
Mama van Stefan (14 juni 2004) en Thomas (14 januari 2009)
welkom collega....en werk ze
ik ga zo naar huis want mijn dienst zit er bijna op!!
welkom knorretje
en veel plezier op vp
<br />wees jezelf er zijn al anderen genoeg !!
Hey Knorretje welkom op het forum en veel plezier.
Bladwijzers