Ik 6895
Zat er maar 1435 kilomter naast
[verwijderd door de beheerder]
Ik zat bij alles in het goede land en steden als Rome, Parijs, Londen en Brussel klopten op een haar na, maar tóch meer dan 5000 km ernaast
ik bij de meesten 40 - 60 km ernaast en dan een paar missers van 300-400, geen middenweg
11795km stuur mij dus nooit alleen met de auto op reis ,ik kom waarschijnlijk nooit meer thuis
10703 ernaast, was al blij dat ik de landen met de plaatsen wist. En door het boogje dat die pijl maakt, scheelt met dat echt tig kilometers... Had een 6. Daar zou ik heel blij mee zijn geweest op school!
~ Accept the things you cannot change, have the courage to change the things you can and the wisdom to know the difference... ~
4319 ernaast..
Maar Mallie, wat ben jij goed! Het is dat ik je vandaag al een applausje heb gegeven, want anders...
Mama van Stefan (14 juni 2004) en Thomas (14 januari 2009)
Ik zat er 5518 km naast... sommige landen had ik geen flauw idee, weet het ongeveer, maar niet exact. Topografie was nooit mijn sterkste kant op school!
Hmm viel me tegen van mezelf... 3612 km ernaast
M'n beste waren Dublin, Den Haag en Oslo resp. 12, 8, 9 km mis...
[font=elegant][color=blue][size=18pt][font=ariel bold][color=green][size=14pt]A good wife always forgives her husband when she's wrong. ~Rodney Dangerfield~ <br /><br />
Ik zat juist weer heel goed met Den Haag, Madrid, Londen, Brussel
7768 ernaast, toch beter dan op de middelbare school!
ik heb het nog een keer gedaan om te kijken wat July bedoelde... maar hij komt bij mij terecht waar ik klik, ongeacht het boogje... toch zijn het dus lucky shots, want nu was ik alweer bijna 1000 kilomter meer van het pad....Oorspronkelijk geplaatst door Zeester
7493 km ernaasteen kleine 6 dus... het viel me reuze mee!
Bladwijzers