Dat is goed zaken doen Malice!
Dat is goed zaken doen Malice!
VP-lid sinds 23 september 2004
gisteren met stofzuigen 50 euro cent tussen de kussens van de bank![]()
gaat het niet zo als het moet. dan moet het maar zo als het gaat<br /><br />Al vaar je in de goede richting,<br />toch moet je regelmatig bijsturen.
ik kwam bij het opruimen vandaag afsprakekaarten en inentingsboekjes van mezelf tegen toen ik een baby was
das inmiddels dus antiek![]()
Echt eurogeld in de speelgoedkassa van mijn dames.
~ Accept the things you cannot change, have the courage to change the things you can and the wisdom to know the difference... ~
ik heb de 2 10 cent muntjes van mijn oudste smurf teruggevonden in een box van de radio... was wel een goede verstopplek maar niet echt briljant voor de radio.
gedichten en liedjes zijn geen dingen die voor het grijpen liggen, zij grijpen jou. En het enige wat je kunt doen, is zorgen dat ze je kunnen vinden.
Een ouderwets dubbeltje. Vanaf nu is het mijn geluk muntje.
Prachtige schelpen en echte haaientanden op het strand van Zeeuws-Vlaanderen.....
<br /><br />Degenen die zich het heden ook anders kunnen voorstellen,<br />hebben de toekomst.......
<br /><br />Degenen die zich het heden ook anders kunnen voorstellen,<br />hebben de toekomst.......
Pas geleden een mobiele telefoon op schiphol gevonden
Ik vond donderdag een pinpas in de betaalautomaat van de parkeergarage. Maar even naar de bank gebracht.
Bladwijzers