Live - 'Trein met lichamen vertrokken uit Donetsk

De ogen van de wereld zijn gericht op de trein met de lichamen van slachtoffers. Deze is onderweg naar Charkov, waar een coördinatiecentrum is opgezet door de Nederlandse forensische experts. De zwarte dozen zijn overhandigd aan Maleisië en de EU komt vandaag bijeen om te praten over de crisis. Volg de ontwikkelingen rondom de ramp met vlucht MH17 in dit...

Lees meer

Facebook sluit nepprofielen slachtoffers MH17

Er zijn op Facebook tientallen communitypagina's aangemaakt op naam van slachtoffers van vlucht MH17. Daarover schrijft het AD. Fraudeurs proberen op deze manier een slaatje te slaan uit de ramp http://www.destentor.nl/algemeen/multimedia/facebook-sluit-nepprofielen-slachtoffers-mh17-1.4459467 Bron Parool

Lees meer

Pink Moon Run & Walk

Gisteren heb ik de Pink Moon walk en run gedaan. Gelopen natuurlijk, jullie kennen mij. De pink Moon Run and Walk is een sponsorloop die geld inzamelt voor wetenschappelijk onderzoek naar borstkanker. Daarom is het inschrijfgeld ook behoorlijk hoog : 28 euro. Ik liep met mijn zusje , man en man van mijn andere...

Lees meer

hoe lang is de wachtlijst van een verzorgingshuis

Weet iemand dat hoe lang het gemiddeld duurt voor iemand na aanmelding word opgenomen in een verzorging huis of verpleeg huis? En hoe lang het duurt voor de aanvraag en alles rond is?

Lees meer

wat voor een groente ben jij ?

ik weet niet of ik deze test moet aanraden: ik ben een worteltje....... http://nl.what-character-are-you.com/d/nl/55/0.html

Lees meer

Leuke korte enquête over tijdschriften voor...

Hi lieve dames, Kort geleden heb ik stage gelopen bij een vooraanstaand tijdschrift in Nederland en voor het stageverslag wil ik een enquête afnemen onder vrouwen. Het is een leuke enquête om in te vullen en duurt maar heel kort. Het zou heel tof zijn als er veel ingevuld worden en ik ben nu al heeel benieuwd naar jullie meningen! Dit is de link naar de...

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
Gesloten topic
Resultaten 1 tot 11 van 11

Topic: Setjes van tien ansichtkaarten, diverse soorten!

Standaard Setjes van tien ansichtkaarten, diverse soorten!

Te koop aangeboden:

Ik verkoop setjes van tien ansichtkaarten, afkomstig van The Postcard Store.
    Een setje bevat tien verschillende kaarten, zie hieronder voor de afbeeldingen.
    Ik verkoop de kaarten niet los, of in een andere samenstelling dan per afgebeelde tien.

Prijzen voor een pakketje zijn slechts €2,50 - €2,75 speciaal voor Vrouwenpower leden (op marktplaats vraag ik er meer voor).
    De kaarten zijn nieuw (dus ook niet vergeeld!) en uiteraard onbeschreven.
    Ze zijn van een mooie, stevige kwaliteit.
    Zeer geschikt voor Postcrossing, ze hebben een blanco achterkant (de dieren-kaarten hebben zes adres-lijnen), dus plaats genoeg voor lange adressen.

Vraagprijs is exclusief de verzendkosten à €1,= in een normale enveloppe of €1,50 verpakt in bubbeltjesplastic.
    Voor twee setjes zijn de verzendkosten €1,50, voor 3 tot 5 setjes €2,00 (meerdere setjes altijd verpakt in bubbeltjesplastic).

Afhalen in Kampen kan natuurlijk ook.

Standaard Re: Setjes van tien ansichtkaarten, diverse soorten!

Set 1, Dieren - €2,75
    Bijgevoegde thumbnails Bijgevoegde thumbnails set2-3.jpg   set2-2.jpg   set2-1.jpg  

Set 2, Natuur - €2,50
    Bijgevoegde thumbnails Bijgevoegde thumbnails set3-3.jpg   set3-2.jpg   set3-1.jpg  

Set 3, Teksten - €2,50
    Bijgevoegde thumbnails Bijgevoegde thumbnails setA-1.jpg   setA-2.jpg   setA-3.jpg  

Set 4, Kleurrijk - €2,75
    Bijgevoegde thumbnails Bijgevoegde thumbnails setC-1.jpg   SetC-2.jpg   setC-3.jpg  

Set 5, Gemengd - €2,50
    Bijgevoegde thumbnails Bijgevoegde thumbnails setB-1.jpg   setB-2.jpg   SetB-3.jpg  

Set 4 is uitverkocht, de rest heb ik nog op voorraad

Ik heb set 4 weer binnen, en een helemaal nieuwe set, en ook een set die ik een tijd terug had is weer binnen .
    De laatste twee volgen hier onder.
    Laatst gewijzigd door Mloes; 16-09-12 om 15:31.

Set 6, Gemengd 2 - €2,50
    Bijgevoegde thumbnails Bijgevoegde thumbnails img003.jpg   img002.jpg   img001.jpg  

Set 7, Cupcakes en rozen - €2,50
    Bijgevoegde thumbnails Bijgevoegde thumbnails SetD-1.jpg   SetD-2.jpg   SetD-3.jpg  

Up! Alle 7 nog steeds te koop!

Gesloten topic

Bladwijzers

Forumrechten