Eén op zeven mensen heeft last van...

Dat blijkt uit een onderzoek van Stanford University School of Medicine, waarvan de resultaten zijn gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift Neurology. 'Slaapdronkenheid' is een slaapprobleem waarbij mensen verward zijn of vreemde dingen doen aan het begin van de nacht of in...

Lees meer

Studente zoekt vrouwen (25 t/m 35) voor invullen...

Hallo allemaal! Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeropdracht aan de Hogeschool van Amsterdam. Hiervoor moet ik een korte enquête (2-5 min) afnemen bij vrouwen van 25 tot en met 35 jaar oud over winkelgedrag en merkvoorkeur. De gegevens worden volledig anoniem verwerkt en onder de respondenten wordt een fashion goodybag verloot! De enquête is in te vullen via deze...

Lees meer

een eigenlijk overbodige test.....

wat voor soort vriendin ben jij ??? nou alle vrouwen op VP zijn natuurlijk heel goede vriendinnen. We maken de test gewoon om te kijken HOE goed.....:p http://nl.what-character-are-you.com/d/nl/181/0.html

Lees meer

Zorgpremie gaat met tien euro omhoog

De premie voor een basisverzekering wordt volgend jaar met een tientje per maand duurder. Dat schrijft het AD op basis van bronnen rond de begrotingsonderhandelingen. Het verplichte eigen risico stijgt met tientallen euro’s per jaar. http://www.nrc.nl/nieuws/2014/08/27/zorgpremie-gaat-tientje-omhoog/ bron nrc

Lees meer

Lego onweerstaanbaar voor meesterdieven

Nee, de inzet is niet goud of diamanten: steeds vaker draaien megakraken om Lego, schrijft Vocativ. Begin deze maand arresteerde de politie in het Amerikaanse Phoenix vier mensen die Lego ter waarde van ten minste 40.000 dollar hadden gestolen uit verschillende filialen van Toys “R”...

Lees meer

geluksmomentje 5

Bij mijn zusje komt kleinkindje nr 2. Met de familiewieg ( die om de een of andere reden in onze garage stond) achter in de auto rijden we in richting mijn zus. Bij Leiderdorp rijden we langs de onlnags verplaatste en weer opgebouwde pannenkoekenboerderij. "Weet je", zeg ik tegen manlief "er zijn dingen die ik niet zo erg vind". Hij begint te grijnzen. "Dat we niet meer naar de...

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 8 van 8

Topic: Tennis komt uit...

Standaard Tennis komt uit...

Iedereen kent tennis en de kleinere en grotere toernooien. van het Melkhuisje tot Wimbledon.

Maar, in welk land ontstond deze sport eigenlijk?

Standaard Re: Tennis komt uit...

geen idee, engeland?

frankrijk dus ..

Tennis is een balsport voor twee (enkelspel) of vier (dubbelspel) spelers, waarbij een bal van gemiddeld 67 mm diameter (meestal geel met witte lijn) met een racket over een net gespeeld moet worden.
    Tennis is ontstaan in Frankrijk en wordt in zijn hedendaagse vorm gespeeld sinds 1873. De naam is evenwel afgeleid van het Franse woord "tenez!" – in het Nederlands: "houd (de bal)!".
    Laatst gewijzigd door Mysteriouslady; 10-06-12 om 19:49. Reden: ff afbeeldingen verwijderd

Jij gaat snel van "geen idee" naar het juiste antwoord!
    Een ander leuk iets is de nul-score. Deze wordt uitgesproken als Love. Alleen is dit "oeuf". Wat qua uitspraak wat lijkt op Love maar "ei" betekent. Een aanduiding voor het eitje wat 0 punten had.
    Overigens heeft een ei dus ook de vorm van een 0.

de eerste zin kan ik uitleggen, lol, maar dat andere..? geen idee wat je zegt haha...maar doe maar gebakken dan?

als ontbijtje :-)

ja lekker...

Nou wanneer zal ik eens een eitje voor je bakken.. koken.. pocheren...?
    Neee ik hengel helemaal niet hoor :-)
    ben je gek joh..

Maar iedereen weet inmiddels waar Tennis vandaan komt. Dus kan dit topic dicht. Anders gaan we alleen nog maar verder en verder off-topic...

+ Nieuwe reactie

Bladwijzers

Forumrechten