facebook vrije dag

vandaag zou het een facebook vrije dag zijn? deed jij mee?

Lees meer

Hoe gaat het nu?

Hoe gaat het nu? Ja hoe gaat het? Dat is een goede vraag. Eerlijk gezegd, want ik wil graag eerlijk zijn, omdat ik daar voor mijzelf het meeste mee opschiet. Maar wat is eerlijk? Wat als er zoveel in je omgaat, dat je niet goed weet wat het is, en wat jij vind, omdat het zo tegenstrijdig voelt. De twijfelÖ..die het gevoel versterkt dat er misschien een niet welkome gast in je lichaam huist. En...

Lees meer

pruimenchutney

Een chutney is een smaakmaker uit de Indiase en Pakistaanse keuken. De oorsprong van het woord chutney ligt in het Hindi-woord: चटनी, uitgesproken als caṭnī. In de landen van oorsprong wordt chutney meestal vers bereid, met wat er voor ingrediŽnten met een sterke smaak toevallig beschikbaar zijn. Zo'n chutney bevat geen conserveermiddelen, omdat het...

Lees meer

heel bizondere onderwaterfoto's

hier kan je echt wel een tijdje naar kijken! http://enpundit.com/surreal-underwater-photos-taken-coast-bali/ bron enpundit

Lees meer

win 2 kaartjes voor HERCULES

Even er tussen uit? even weg uit de realiteit? Ik zeg DOEN! Ik heb 2 sets bioscoopkaarten voor 2 personen voor de film Hercules. En voor de verliezers nog 2 keer een fitness set Grijp je kansen, zou ik zeggen. Hercules draait vanaf gisteren : 31 juli in de bioscoop, in 3D en IMAX...

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 8 van 8

Topic: Tennis komt uit...

Standaard Tennis komt uit...

Iedereen kent tennis en de kleinere en grotere toernooien. van het Melkhuisje tot Wimbledon.

Maar, in welk land ontstond deze sport eigenlijk?

Standaard Re: Tennis komt uit...

geen idee, engeland?

frankrijk dus ..

Tennis is een balsport voor twee (enkelspel) of vier (dubbelspel) spelers, waarbij een bal van gemiddeld 67 mm diameter (meestal geel met witte lijn) met een racket over een net gespeeld moet worden.
    Tennis is ontstaan in Frankrijk en wordt in zijn hedendaagse vorm gespeeld sinds 1873. De naam is evenwel afgeleid van het Franse woord "tenez!" – in het Nederlands: "houd (de bal)!".
    Laatst gewijzigd door Mysteriouslady; 10-06-12 om 19:49. Reden: ff afbeeldingen verwijderd

Jij gaat snel van "geen idee" naar het juiste antwoord!
    Een ander leuk iets is de nul-score. Deze wordt uitgesproken als Love. Alleen is dit "oeuf". Wat qua uitspraak wat lijkt op Love maar "ei" betekent. Een aanduiding voor het eitje wat 0 punten had.
    Overigens heeft een ei dus ook de vorm van een 0.

de eerste zin kan ik uitleggen, lol, maar dat andere..? geen idee wat je zegt haha...maar doe maar gebakken dan?

als ontbijtje :-)

ja lekker...

Nou wanneer zal ik eens een eitje voor je bakken.. koken.. pocheren...?
    Neee ik hengel helemaal niet hoor :-)
    ben je gek joh..

Maar iedereen weet inmiddels waar Tennis vandaan komt. Dus kan dit topic dicht. Anders gaan we alleen nog maar verder en verder off-topic...

+ Nieuwe reactie

Bladwijzers

Forumrechten