Doorschijnend kant

ik wist het niet en jullie waarschijnlijk ook niet, maar kant is de nieuwste trend. het is niet zo raar dat dat nog niet tot ons was doorgedrongen:het zijn geen jurkjes waarin je bij Albert Hein een pak macaroni, een fles cola en een zak hondenkoeken gaat halen. Persoonlijk, maar dochterlief wijst me er regelmatig op dat ik geen verstand van mode heb, moest ik om de meeste outfits vreselijk...

Lees meer

vriendinnen gezocht ( midden) limburg

Hoi Ik ben op zoek naar vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen en om gezellig mee te kletsen en als het klikt samen iets af te spreken. Ik hou van wandelen,strand,bioscoop,terrasje pakken of andere leuke dingen ondernemen. Ik ben zelf 24 jaar en samen wonend met mijn vriend,het lijkt me ook leuk om dingen met een vriendin te delen. Het maak me niks uit hoe oud je bent en of je kinderen...

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/954-Recept-van-de-dag?

Lees meer

Water

In het tuintopic kwam laatst de vraag naar voren waarom je overdag in de zomer niet mag sproeien. Dat is feitelijk een wetenschappelijke vraag, die een wetenschappelijk antwoord verdiend. Druppels water fungeren als lenzen, bolle lenzen om precies te zijn. Bolle lenzen convergeren het licht (dat is eigenlijk een duur woord voor samenbundelen). Samengebundeld of gefocusseerd licht kan tot...

Lees meer

Pink Moon Run & Walk

Gisteren heb ik de Pink Moon walk en run gedaan. Gelopen natuurlijk, jullie kennen mij. De pink Moon Run and Walk is een sponsorloop die geld inzamelt voor wetenschappelijk onderzoek naar borstkanker. Daarom is het inschrijfgeld ook behoorlijk hoog : 28 euro. Ik liep met mijn zusje , man en man van mijn andere...

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 13 van 13

Topic: ophef over foto met frikandel

Standaard ophef over foto met frikandel

ik kom na dagen weer even op het forum en zie tot mijn schrik,dat er behoorlijke ophef is over die ene foto waar me dochtertje een frikandel eet
    oke het is niet zo gezond en niet zo goed voor haar
    maar we hebben haar een frikandel gegeven omdat ze die van me man had gepikt,of beter gezegt ze stopte het in haar mondje
    en begon er aan te sabbelen en niet eens echt eten,al lijkt het daar wel op
    en ook geven we haar echt niet elke dag zo een hapje hoor,het was gewoon even voor de gein,kijken wat ze er mee deed
    en ja misschien lijkt het er op dat we haar elke dag ongezond voedsel geven,maar dat is niet zo
    we geven haar smorgens fles voeding met een ontbijtpapje,tussen door gewoon fles voeding,in de middag flesvoeding met rijstebloem erbij
    en in de tussen tijd krijgt ze ook geregeld fruithapje,zelf gemaakte
    en savonds weer een fles voeding met een pyjama papje er bij

enne even over dat papa een biertje drinkt,nou dat scheeld we drinken geen van 2en en zullen haar ook proberen van de alcohol af te houden
    want ja ik zie ook weleens een filmpie of foto dat een klein kind een biertje of weet ik wat aan het drinken is
    nou dan is het einde een beetje zoek aan het raken

enne over dat biertje drinken heb ik wel eens bij de leukste thuis gezien

zoals ik al zei,we geven haar echt niet elke dag vette hap,en nee het was 1malig gewoon omdat ze de frikandel van me man in haar mondje stopte toen ze er naar greep

ik wilde niemand maar dan ook niemand shockeren of ongerust maken,want ik hou van me kindje en ik ben al lang blij dat ze uberhaupt nog leeft

Standaard Re: ophef over foto met frikandel

Je doet het goed meis! X

Bedankt voor de uitleg Whitney en je kindje ziet er gezond uit op die foto, hoor niks mis mee.

Naomi is ook 100 % gezond,weegt bijna 7 kilo en is 63,5 centimeter groot

Wat een gedoe he over zo'n foto.....Whitney.....je hoeft echt niet uit te leggen dat het niet dagelijks gebeurd hoor en wat ze normaal eet.....het is gewoon een hele leuke foto...lekker ondeugend....

ja dat was het voor ons ook,we zagen de humor er wel van in,hoe zij is met een frikandel in der handjes en hoe ze kan reageren erop
    en ik weet heus wel wat niet en wel kan,en ik zorg heus wel dat me kind gezond eten naar binnen krijgt
    ze mocht er ook niet echt van eten,want dat vinden wij zelf al een beetje eng
    maar een beetje verschillende smaken proeven mag best want ze is wat dat betreft heel erg nieuwschierig naar nieuwe dingen
    en als ze iets vreemd vindt trekt ze ook heerlijke gekke bekkies en rilt er soms bij

iedereen die mij een post waardiring hebben gegeven,heel erg bedankt voor de steun
    en zeker ook voor het vertrouwen dat ik heus wel een goede moeder ben,en heus niet op mijn achter hoofd gevallen ben
    om bewust of onbewust mijn kind aan gevaren bloot te stellen
    en dat ik ziels veel van mijn Wondertje hou en ontzettend veel liefde aan haar geef,en zij ons heel veel liefde terug geeft
    al kan ze soms behoorlijk lastig zijn en huilerig,maar ze is alles voor ons

Niks mis met af en toe een frikandelletje of knakworstje hoor, verder doe je het prima.

Liever aan een puntje zuigen dan op een knopje drukken.

ja en ze groeid haar naatje uit hahahah en niet van de frikandellen die ze tot zich eigend

meid, ik begrijp niet helemaal waarom jij tekst en uitleg geeft over die foto die je geplaatst hebt, als mensen al bij een foto de verkeerde conclusie maken en zelf rot opmerkingen plaatst.
    dan zeg dat meer over de mensen dan over jou. !!

Je bent me voor mamavan1.

Ik heb geen idee over welke foto het gaat en over de opmerkingen daarover, is ook niet belangrijk.

Maar moet jij nu verantwoording gaan afleggen naar andere vpers over wat jij met je kind doet?

Het moet niet gekker worden hiero.

En degene die opmerkingen over jou opvoeding of what ever hebben gemaakt.....waar bemoeien jullie je mee. tsssss.
    Te zot voor woorden dit.

klopt helemaal
    ik plaatste een reactie dat ik het zo n leuke foto vond
    nou en toen kwamen de reacties allemaal pfffffffffff
    HOOP DOET LEVEN

ja je hebt altijd mensen die beter kunnen opvoeden dan ik
    je hebt altijd mensen die denken dat het beter kan wat ik doe
    mensen denken dat ik door 1 foto te plaatsen dat ik mijn kind de gehele dag door frikandellen aan haar geef
    mensen denken door 1 foto dat ze weten wie ze voor zich hebben

ach ja er zijn altijd en daar ben ik blij mee dat er personen zijn,die het niet slechte in mij zien

voor iedereen die heel lief en behulpzaam zijn geweest om mij te verdedigen heel erg bedankt
    dat waardeer ik ten zeerste gewoon omdat ik helemaal geen slechte moeder ben

en voor de andere kijk eens naar jezelf,hebben jullie zelf nooit eens iets gedaan wat eigenlijk niet hoort
    ach kom op zeg,zo kun je van elke mug een hele grote olifant maken

enne waarom ik tekst en uitleg geef,omdat sommige daar gewoon om vragen

+ Nieuwe reactie

Bladwijzers

Forumrechten