deze heb ik gepost in "opmerkelijke (........... ) berichten rondom het WK 2006".Oorspronkelijk geplaatst door mallie
Toen ik het las heb ik echt zitten hikken om deze zin, ik zag het helemaal voor me.
Je hebt wel 's van die momenten dat je hardop zit te lachen, omdat iemand iets grappigs zegt online. Zo erg, dat manlief me wel 's zit aan te kijken, met grote vraagtekens in zijn ogen en ik het dan vaak uitleg (en dan is het minder grappig, haha)
Maar goed, ik moest net hardop lachen, omdat ik de eerste 2 pagina's zat te lezen van 'Welk boek lees je nu?'
(het is trouwens wel handig als je iets meldt wat anderen dan ook kunnen lezen en dus niet uit de besloten clubjes)
deze heb ik gepost in "opmerkelijke (........... ) berichten rondom het WK 2006".Oorspronkelijk geplaatst door mallie
Toen ik het las heb ik echt zitten hikken om deze zin, ik zag het helemaal voor me.
alle blunders die geschreven worden in het topic 'versprekingen en andere dingen waar je een kleur van krijgt' in de humor hoek! heb me echt kapot zitten lachen!
Ik moet altijd heel hard om mezelf lachen
Wij ook om jou!![]()
Nu bij ik heb me geergerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
om het berichtje van Mallie dat er nog wuppieplakkers nodig zijn!! werkelijk TE hylarisch!
gedichten en liedjes zijn geen dingen die voor het grijpen liggen, zij grijpen jou. En het enige wat je kunt doen, is zorgen dat ze je kunnen vinden.
Ik moet vaak lachen om de interactie in t lieg er op los-topic..Heerlijk hoe daar op elkaar gereageerd wordt soms..
Oorspronkelijk geplaatst door mallie
![]()
![]()
uit "lieg er op los" topic
om Kaatje in het topic "degene die na mij post..........."
ik: degene na mij gaat straks een eitje koken of bakken
donutsje: degene na mij houdt van wuppies
kaatje: goed idee................met tomaat en ananas
kaatje en donutsje postten natuurlijk gelijk maar het stond erg grappig!
![]()
jij ook al!?
Oorspronkelijk geplaatst door Lovely
Om deze post!
Bladwijzers