• aan het lurken
  • aan het peinzen
  • aan het uitstellen
  • afvragend
  • boekenwurm
  • broeden
  • dromerig
  • druk bezig
  • een zoetekauw
  • gek!
  • griezelig
  • nadenkend
  • nerdy
  • nieuwsgierig
  • onderdanig
  • onschuldig
  • ontspannen
  • passief, inactief
  • schuchter
  • slapend
  • slaperig
  • spraakzaam
  • stomverbaasd
  • aapachtig
  • achterbaks
  • aggressief
  • arrogant
  • ban happy!
  • bang
  • bezorgd
  • bibberkoud!
  • bitchy
  • bleeehhh!
  • boos!
  • brak
  • cold turkey
  • cynisch
  • depressief
  • dood
  • dronken
  • duivels
  • een drama queen
  • eenzaam
  • gemeen
  • geschift
  • gestrest
  • heet!
  • het oneens
  • In de war
  • in shock!
  • in tweestrijd
  • lichtgeraakt
  • maandagmorgen ziek
  • miserabel
  • moe
  • not amused
  • Ohhhh!!
  • ondeugend
  • op rooftocht
  • paranoïde
  • pijn lijdend
  • sjagerijnig
  • slapeloos
  • sloom
  • sneaky
  • somber
  • twijfelend
  • uitgehongerd
  • verdrietig
  • verveeld
  • vervreemd
  • ziek
  • artistiek
  • brutaal
  • cool
  • creatief
  • dol enthousiast
  • een engeltje
  • een geluksvogel
  • energiek
  • evenwichtig
  • flirterig
  • geamuseerd
  • gedurfd
  • geïnspireerd
  • gelukkig
  • high!
  • hyper
  • hyper van de cafeïne
  • in de wolken
  • in een andere wereld
  • in een deuk
  • luchtig
  • muzikaal
  • OK!
  • opgetogen
  • relaxed
  • sportief
  • super blij!!
  • verliefd
  • vrolijk
  • zonnig
  • Resultaten 1 tot 5 van 5

Topic:
    mijn ex ging vreemd met mijn beste vriendin terwijl ik ernstig ziek was

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Standaard mijn ex ging vreemd met mijn beste vriendin terwijl ik ernstig ziek was

Hallo

Ik heb zoveel te verwerken..

Ik heb vorgjaar juni 2011 te horen gekregen dat borstkanker had, Ik had toen een goeie vriendin leren kennen wij wonen namelijk op een camping
      maar door de chemo,s kon ik heel weinig en was dus erg ziek. Mijn vriendin hielp me met de huishouding kinderen en mijn man hielp haar ook wel eens omdat haar man bij het zwembad werkte op de camping dus ze gingen vaak boodschappen doen en haar zoontje van school te halen niks mis mee dus ik was ook niet jaloers op haar. Maar toch werd het met de dag erger ze bleef vaker eten en slapen, Maar omdat ik van die chemo zo ziek was ging ik ook wel eens eerder naar bed omdat ik met 2 kinderen in een caravan woon en dan ik en mijn man dus het was erg druk voor mijn,dus ging ook wel eens even de rust opzoeken in haar chalet daar was het rustig en lekker warm je vertrouwd je vriendin immers
      maar ze gingen op een gegeven momend samen winkelen wanden hond uitlaten boodschappen doen echt alles samen eten en toen blijf hij daar wel eens slapen en kwam hij s,morgens aan de deur en toen dacht ik wat heb je gedaan en waar ben je geweest. maarja toch zeiden ze we hebben niets alleen puur vriendschap dacht maar had inmiddels raar gevoel.. het werd me te veel na paar keer praten heb ik zijn spullen bij haar voor de deur neer gezet omdat hij ook bijna niet meer thuis kwam en dat vond hij vreemd... ik had geen vertrouwen meer achteraf met alle chemo,s met de kinderen en alles heeft me zoveel pijn gedaan elke keer wilde hij nog terug komen maar heb de boot afgehouden, ook sex en alles wilde ik niet meer ik ben afgelopen januari was ik klaar met mijn chemo,s en ben nu aan het herstellen. inmiddels hebben ze wat met elkaar en ze komen bij mijn om de hoek wonen samen en vind dat niet fijn, hij woonde een tijdje bij zijn opa in.
      ik heb zoveel pijn en verdriet en alles wat me aangedaan is pfffff
      ik heb omgang met de kinderen maar het gaat moeizaam de hele camping weet wat ze mijn aangedaan hebben en ze kotsen hun allebei echt uit
      hij is heel gemakkelijk beeinvloedbaar en dat is jammer.
      mijn lichaam is er klaar mee maar mijn hart is eigelijk echt gebroken. 5jaar relatie gehad.
      ze geven mijn de schuld omdat ik alles van hem bij haar voor de deur heb gezet wat zouden jullie doen??
      en hoe verwerken jullie alles, ik hou nog steets van hem en dat is het gekke
      ik wil hem echt van me afzette maar ging dat maar zo makkelijk
      bewijs dat ze toen der tijd wat hadden had ik ook niet maar je weet niet weer wat je wel en niet moet geloven
      groetjes brenda

Onbekend.

Ik ben:
      verliefd

Standaard Re: mijn ex ging vreemd met mijn beste vriendin terwijl ik ernstig ziek was

zo heftig zeg brenda. Zo ziek en dan krijgt je man gevoelens voor een ander.
      Ik kan jou niet vertellen wat je moet voelen. Ik kan je alleen zeggen dat ik zou willen dat mijn man/vriend er ook helemaal voor mij zou moeten zijn in zo'n situatie en dat ik je daad heel goed kan begrijpen.
      Ik zal mezelf niet snel voorbij rennen, daar is mijn conditie veel te slecht voor!

is niet te peilen

Ik ben:
      stomverbaasd

Standaard Re: mijn ex ging vreemd met mijn beste vriendin terwijl ik ernstig ziek was

Jemig...
      Meis wat een rot situatie.

Dan ben je al zo ziek, zo hard aan het vechten om beter te worden, en dan zijn de 2 mensen waarop je vertrouwt , degene die je hart vertrappen.

Meis ..ze zijn jouw aandacht niet waard, zorg maar dat jij beter wordt, sterker wordt!
      Je actie is te begrijpen hoor, jou lijkt in de dit verhaal weinig te verwijten.
      Logisch dat je al die tijd met jezelf bezog bent geweest, je bent immer erg ziek en doet er alles aan om te herstellen.

Dat je nog van hem houdt is niet zo gek, dat komt omdat je het niet verwerkt heb, en heeft hij al sorry gezegt?

Zorg goed voor jezelf! denk aan jou..en je kids , en zodra jij beter wordt gaat de rest ook weer beter.

Liefs
      Je moet het zelf doen, een ander doet het niet voor je

is goed gemutst

Ik ben:
      cool

wat een rot situatie ,hier wordt ik stil van
      ik hoop dat je nog een hele mooie toekomst krijgt

is lief dus!

Ik ben:
      flirterig

Jeetje, indd heftig allemaal.. hoop dat je hier overheen komt , zoiets schendt behoorlijk je vertrouwen, veel sterkte toegewenst

Gerelateerde topics

1. Reacties: 12
      Laatste reactie: 12-02-12, 21:22
    2. Mijn man ging vreemd en ik kan maar niet vergeven!
      Door Bunny in forum Relaties & vriendschap
      Reacties: 21
      Laatste reactie: 22-01-10, 16:04
    3. Probleem met mijn beste vriendin.
      Door lollipop in forum Relaties & vriendschap
      Reacties: 12
      Laatste reactie: 28-03-09, 16:00
    4. mijn beste vriendin gaat vreemd.....
      Door jinx in forum Relaties & vriendschap
      Reacties: 17
      Laatste reactie: 16-05-07, 13:20
    5. Mijn beste vriendin...