Zac Efron lekkerste man van 2014

Hollywood-ster Zac Efron is het lekkerste ding van dit jaar. Lezers van Heat Magazine hebben de acteur verkozen tot 'hottest hunk' van 2014, staat op de website van het magazine http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz/article/detail/3694828/2014/07/22/Zac-Efron-lekkerste-man-van-2014.dhtml bron AD

Lees meer

vriendinnen gezocht ( midden) limburg

Hoi Ik ben op zoek naar vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen en om gezellig mee te kletsen en als het klikt samen iets af te spreken. Ik hou van wandelen,strand,bioscoop,terrasje pakken of andere leuke dingen ondernemen. Ik ben zelf 24 jaar en samen wonend met mijn vriend,het lijkt me ook leuk om dingen met een vriendin te delen. Het maak me niks uit hoe oud je bent en of je kinderen...

Lees meer

Pink Moon Run & Walk

Gisteren heb ik de Pink Moon walk en run gedaan. Gelopen natuurlijk, jullie kennen mij. De pink Moon Run and Walk is een sponsorloop die geld inzamelt voor wetenschappelijk onderzoek naar borstkanker. Daarom is het inschrijfgeld ook behoorlijk hoog : 28 euro. Ik liep met mijn zusje , man en man van mijn andere...

Lees meer

Water

In het tuintopic kwam laatst de vraag naar voren waarom je overdag in de zomer niet mag sproeien. Dat is feitelijk een wetenschappelijke vraag, die een wetenschappelijk antwoord verdiend. Druppels water fungeren als lenzen, bolle lenzen om precies te zijn. Bolle lenzen convergeren het licht (dat is eigenlijk een duur woord voor samenbundelen). Samengebundeld of gefocusseerd licht kan tot...

Lees meer

Artikel: Kommaneukers. Door Irene de Vreede

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/956-Kommaneukers?

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 38

Topic: Opdracht 3.....

Standaard Opdracht 3.....

Opdracht 3
    Eurovisie songfestival

In deze opdracht gaan we weer lekker op onderzoek uit op internet...........

De opdracht gaat als volgt:
    Er word een foto geplaatst van een deelnemer die 3de is geworden bij het Eurovisie songfestival. Het is aan jullie de taak om op te zoeken wie dat is en de top 3 af te maken. We willen heel wat gegevens van jullie weten:

jaartal, de namen van de nummers 1 t/m 3 met foto's (let op de bronvermelding), het liedje en het puntenaantal en het gastland waar het festival plaats vind.

Jullie spelen dit spel in duo's en je plaatst om en om 1 jaartal in 1 post. Het duo wat als eerste klaar is en ook alles goed heeft die hebben een vrijstelling voor de executieronde gewonnen.

Duo's:

1. ~susanna~ en Meduza
    2. Cooperbaasje en Mommy
    3. Shadow en Pride
    4. Von en Miss S
    5. Zon en Mysteriouslady

Jullie hebben de tijd tot: Zondag 12 februari 12:00 uur. Daarna zal de executieronde plaats vinden.

voor de oplettende speler: ergens hier op het forum is een woord verstopt wat je een extra vrijstelling kan opleveren..... Het is een band. Degene die me als eerste pbt met dat het woord/filmpje is gevonden en waar precies (dus een link!!) die heeft een vrijstelling en gaat rechtstreeks door naar de volgende ronde
    Laatst gewijzigd door *An*; 09-02-12 om 21:03.
    Ik zal mezelf niet snel voorbij rennen, daar is mijn conditie veel te slecht voor!

Standaard Re: Opdracht 3.....

Hier zie je dus de groepsindeling !!!
    Ik zal mezelf niet snel voorbij rennen, daar is mijn conditie veel te slecht voor!

Het zijn dus niet per definitie Nederlandse deelnemers?

Het plaatje is de nummer 3.

En nee het is niet perse een nederlandse inzending.

duidelijk..ik ga ff graven..

An, ik heb hier iemand die wel 3 keer derde is geworden

An, foto's mag je toch eigenlijk niet plaatsen ook als je de bron erbij zet dan kan het nog niet goed zijn, las ik in een ander topic? Of begrijp ik het niet?

Nee doe maar zonder fotos inderdaad

Dat scheelt wel veel werk

Ik kan deze opdracht amper aan maken......... ga straks weg en dit weekdn nacht diensten en dan slaap ik overdag.............

Sorry..........

Opdracht is te groot om uitgevoerd te worden. Dus heb de link van de band maar opgezocht.

Sorry mommy maar ik vrees dat je een executieronde mag gaan spelen.

Ok dan..
    Laatst gewijzigd door Mommy; 10-02-12 om 11:21. Reden: laat maar

Hier het zelfde probleem, wij hebben kids weekend hier, en ik vrees dat ik amper tijd ga hebben om online te zijn vanaf vanavond, het om en om posten word al een ramp, en daarbij songfestival heb ik nooit kaas van gegeten, maar das op zich niet het ergste...ik ga mijn best doen zon..maar ook van mij alvast excuus..want ik vrees dat je aan mij dit keer geen goed maatje hebt..

moet ik de uiterlijke datum aanpassen mensen? Want ik heb best veel tijd in deze opdracht gestoken en dan vind ik het jammer als er niets mee gedaan gaat worden omdat het te groot is. Ik wil de datum wel naar dinsdag 19:00 uur zetten??

Je bent een schat! Ik ben nu echt me suf aan zoeken, en schiet redelijk op, heb alleen nog geen contact met mijn mede speler.....en aangezien wij het om en om moeten gaan plaatsen..

Ik weet niet wat de andere vinden hoor, maar ik denk dat er dan een groot deel van ons probleem, zon en mij , opgelost is...

+ Nieuwe reactie
1 van 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forumrechten