Hoe gaat het nu?

Hoe gaat het nu? Ja hoe gaat het? Dat is een goede vraag. Eerlijk gezegd, want ik wil graag eerlijk zijn, omdat ik daar voor mijzelf het meeste mee opschiet. Maar wat is eerlijk? Wat als er zoveel in je omgaat, dat je niet goed weet wat het is, en wat jij vind, omdat het zo tegenstrijdig voelt. De twijfel…..die het gevoel versterkt dat er misschien een niet welkome gast in je lichaam huist. En...

Lees meer

Wijnbar in ziekenhuis voor terminale patiënt

Het universiteitsziekenhuis in de Franse stad Clermont-Ferrand opent in september een wijnbar die speciaal voor terminaal zieken is bestemd. Zij kunnen er „onder medisch toezicht” met hun familie een of twee glazen van de alcoholische drank gebruiken, zo liet het ziekenhuis vrijdag weten http://www.telegraaf.nl/buitenland/22922350/__Wijnbar_voor_terminale_patient__.html bron...

Lees meer

pruimenchutney

Een chutney is een smaakmaker uit de Indiase en Pakistaanse keuken. De oorsprong van het woord chutney ligt in het Hindi-woord: चटनी, uitgesproken als caṭnī. In de landen van oorsprong wordt chutney meestal vers bereid, met wat er voor ingrediënten met een sterke smaak toevallig beschikbaar zijn. Zo'n chutney bevat geen conserveermiddelen, omdat het...

Lees meer

Veel vertraging op eerste zwarte zaterdag

Vakantiegangers die zaterdag met de auto vertrekken naar het buitenland moeten rekening houden met extreem lange files. Op de eerste zwarte zaterdag wordt zeker drie tot vier uur vertraging verwacht op wegen naar het zuiden. ...

Lees meer

Mannen laten koffer inpakken door hun vrouw

De koffer inpakken voor de vakantie is een echte vrouwenklus. Gemiddeld 60 procent van de vrouwen pakt naast haar eigen koffer ook die van haar man in. Onder 65-plussers is dit percentage zelfs 80 procent. Jonge mannen doen het liever zelf. Onder de 25 jaar pakt 75 procent ieder zijn eigen koffer in. Dat blijkt uit onderzoek van Zoover onder 1.800 ...

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 38

Topic: Opdracht 3.....

Standaard Opdracht 3.....

Opdracht 3
    Eurovisie songfestival

In deze opdracht gaan we weer lekker op onderzoek uit op internet...........

De opdracht gaat als volgt:
    Er word een foto geplaatst van een deelnemer die 3de is geworden bij het Eurovisie songfestival. Het is aan jullie de taak om op te zoeken wie dat is en de top 3 af te maken. We willen heel wat gegevens van jullie weten:

jaartal, de namen van de nummers 1 t/m 3 met foto's (let op de bronvermelding), het liedje en het puntenaantal en het gastland waar het festival plaats vind.

Jullie spelen dit spel in duo's en je plaatst om en om 1 jaartal in 1 post. Het duo wat als eerste klaar is en ook alles goed heeft die hebben een vrijstelling voor de executieronde gewonnen.

Duo's:

1. ~susanna~ en Meduza
    2. Cooperbaasje en Mommy
    3. Shadow en Pride
    4. Von en Miss S
    5. Zon en Mysteriouslady

Jullie hebben de tijd tot: Zondag 12 februari 12:00 uur. Daarna zal de executieronde plaats vinden.

voor de oplettende speler: ergens hier op het forum is een woord verstopt wat je een extra vrijstelling kan opleveren..... Het is een band. Degene die me als eerste pbt met dat het woord/filmpje is gevonden en waar precies (dus een link!!) die heeft een vrijstelling en gaat rechtstreeks door naar de volgende ronde
    Laatst gewijzigd door *An*; 09-02-12 om 21:03.
    Ik zal mezelf niet snel voorbij rennen, daar is mijn conditie veel te slecht voor!

Standaard Re: Opdracht 3.....

Hier zie je dus de groepsindeling !!!
    Ik zal mezelf niet snel voorbij rennen, daar is mijn conditie veel te slecht voor!

Het zijn dus niet per definitie Nederlandse deelnemers?

Het plaatje is de nummer 3.

En nee het is niet perse een nederlandse inzending.

duidelijk..ik ga ff graven..

An, ik heb hier iemand die wel 3 keer derde is geworden

An, foto's mag je toch eigenlijk niet plaatsen ook als je de bron erbij zet dan kan het nog niet goed zijn, las ik in een ander topic? Of begrijp ik het niet?

Nee doe maar zonder fotos inderdaad

Dat scheelt wel veel werk

Ik kan deze opdracht amper aan maken......... ga straks weg en dit weekdn nacht diensten en dan slaap ik overdag.............

Sorry..........

Opdracht is te groot om uitgevoerd te worden. Dus heb de link van de band maar opgezocht.

Sorry mommy maar ik vrees dat je een executieronde mag gaan spelen.

Ok dan..
    Laatst gewijzigd door Mommy; 10-02-12 om 11:21. Reden: laat maar

Hier het zelfde probleem, wij hebben kids weekend hier, en ik vrees dat ik amper tijd ga hebben om online te zijn vanaf vanavond, het om en om posten word al een ramp, en daarbij songfestival heb ik nooit kaas van gegeten, maar das op zich niet het ergste...ik ga mijn best doen zon..maar ook van mij alvast excuus..want ik vrees dat je aan mij dit keer geen goed maatje hebt..

moet ik de uiterlijke datum aanpassen mensen? Want ik heb best veel tijd in deze opdracht gestoken en dan vind ik het jammer als er niets mee gedaan gaat worden omdat het te groot is. Ik wil de datum wel naar dinsdag 19:00 uur zetten??

Je bent een schat! Ik ben nu echt me suf aan zoeken, en schiet redelijk op, heb alleen nog geen contact met mijn mede speler.....en aangezien wij het om en om moeten gaan plaatsen..

Ik weet niet wat de andere vinden hoor, maar ik denk dat er dan een groot deel van ons probleem, zon en mij , opgelost is...

+ Nieuwe reactie
1 van 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forumrechten