Topless zonnen

Ga ik toch weer met de mode mee en het is nog beter voor mijn gezondheid ook :) http://www.nu.nl/lifestyle/3840723/topless-zonnen-mode.html Bron: Nu.nl

Lees meer

Hoe gaat het nu?

Hoe gaat het nu? Ja hoe gaat het? Dat is een goede vraag. Eerlijk gezegd, want ik wil graag eerlijk zijn, omdat ik daar voor mijzelf het meeste mee opschiet. Maar wat is eerlijk? Wat als er zoveel in je omgaat, dat je niet goed weet wat het is, en wat jij vind, omdat het zo tegenstrijdig voelt. De twijfel…..die het gevoel versterkt dat er misschien een niet welkome gast in je lichaam huist. En...

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/969-Recept-van-de-dag?

Lees meer

Datingsite geeft toe: 'Wij experimenteren met...

Datingsite OKCupid heeft onthuld dat ze heeft geëxperimenteerd met haar gebruikers. Zo zijn de 'verkeerde' mensen bijvoorbeeld aan elkaar gekoppeld om te kijken of ze toch met elkaar in contact zouden treden http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1974921/2014/07/29/Datingsite-geeft-toe-Wij-experimenteren-met-mensen.dhtml bron hln.be

Lees meer

Maak kennis met de Nigeriaanse prins die jou...

regelmatig deel ik met jullie artikelen uit de Correspondent. Ze zijn lang, ze zijn goed. En wat oplichting op het wereldwijde web betreft: kan je niet goed genoeg geiinformeerd zijn! Op de eerste foto’s die ik van hem zie, kijkt hij recht in de camera. Uitdagend. Uitnodigend. Het zijn selfies, waarschijnlijk genomen met de computer waar hij een groot deel van de dag achter zit. Op één van...

Lees meer

Artikel: 3 schoonmaakproducten die je minder moet...

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/966-3-schoonmaakproducten-die-je-minder-moet-gebruiken-voor-een-schoner-huis?

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 6 van 6

Topic: Jochem Myjer geopereerd aan tumor

Standaard Jochem Myjer geopereerd aan tumor

AMSTERDAM - Het gaat niet goed met Jochem Myjer. De caberatier is geopereerd aan een tumor in zijn ruggenmerg.

Deze zomer kreeg de 34-jarige cabaretier last van nekklachten. Bij onderzoek is de tumor in zijn ruggenmerg geconstateerd. Myjer heeft gister een zware en risicovolle operatie ondergaan, uitgevoerd door het chirurgisch team van Prof. Dr. W.C. Peul in het LUMC.
    Het team is “tevreden over het verloop van de operatie”, maar niet nader beschikbaar voor commentaar. Over drie weken wordt uit onderzoek duidelijk om wat voor tumor het precies gaat en welke verdere behandeling er zo nodig nog volgt.
    Myjer treedt in ieder geval tot 1 januari 2012 niet op. De voorstellingen van zijn nieuwe theaterprogramma 'Even Geduld Aub!' zijn voor het aankomende theaterseizoen geannuleerd tot in ieder geval 1 januari 2012.
    De theaters nemen contact op met de mensen die inmiddels een kaartje gekocht hebben voor één van de voorstellingen. Bij drie theaters waar Myjer de komende maanden op zou treden, moest de verkoop nog starten. Alle overige voorstellingen zijn uitverkocht.

www.telegraaf.nl
    Laatst gewijzigd door Kimberley; 19-12-11 om 11:53.
    gaat het niet zo als het moet. dan moet het maar zo als het gaat<br /><br />Al vaar je in de goede richting,<br />toch moet je regelmatig bijsturen.

Standaard Re: Jochem Myjer geopereerd aan tumor

Echt heel erg, en hoop dat het allemaal goed komt. Maar ik ben ervan overtuigd dat als het straks goed is en hij staat weer op het podium, hij zeker een grap gaat maken over de naam van zijn show "even geduld aub"

BETERSCHAP JOCHEM.
    stupid is who stupid does

BN'ers steunen Jochem Myjer
    AMSTERDAM - Veel bekende Nederlanders hebben geschokt gereageerd op het nieuws rondom de gezondheidproblemen van Jochem Myjer. Veel van hen uiten via Twitter hun medeleven.

Gister werd bekend dat Jochem een zware en risicovolle operatie heeft ondergaan aan een tumor in zijn ruggenmerg.
    Thomas Acda laat weten een beetje te zitten staren naar zijn telefoon tot er nieuws komt van/over Jochem.
    Nico Dijkshoorn twitterde vanochtend; ''Jezus, helemaal ontdaan na nieuws over Jochem Myjer... Hoop dat alles goed komt.''
    ''Ik wens goede vriend en stadsgenoot jochem Myjer alle sterkte en beterschap. wat een nieuws... Wordt snel beter Jochem!!, twitterde dj Armin van Buuren gister al.
    Ook presentator Rutger Castricum is geschrokken: ''Godverdomme koude rillingen van nieuws Jochem Meyer. Zet hem op gozer!!!!''
    Via zijn management heeft Jochem laten weten dat alle steun hem erg goed doet. '' VEEL DANK voor alle lieve berichten.'

www.telegraaf.nl
    gaat het niet zo als het moet. dan moet het maar zo als het gaat<br /><br />Al vaar je in de goede richting,<br />toch moet je regelmatig bijsturen.

Tumor Jochem Myjer goedaardig

van onze redactie AMSTERDAM - Goed nieuws voor cabaretier Jochem Myjer. De tumor die hij in zijn ruggenmerg had, blijkt goedaardig te zijn.

Jochem Myjer Foto: Blauw, Ab

Dit heeft zijn management laten weten op zijn website.
    "De variant die nu bij Jochem is vastgesteld, is de minst bedreigende variant. Op basis van een MRI-onderzoek na de operatie lijkt de tumor in zijn geheel te zijn verwijderd, maar helemaal zeker is dat bij dit soort operaties nooit."
    Ook staat op de website te lezen dat Jochems herstel 'naar omstandigheden voorspoedig verloopt'. "Het is een neurologisch zeer ingrijpende operatie geweest. Dat betekent dat Jochem een aanzienlijke tijd nodig zal hebben om te revalideren. De komende maanden moet duidelijk worden of Jochem weer geheel terugkeert naar het fysieke niveau van voor de operatie.”

www.telegraaf.nl

Jochem Myjer showt litteken

AMSTERDAM - FOTO - Jochem Myjer heeft een foto op zijn Twitter geplaatst van de wond die hij heeft overhouden aan zijn operatie.

Jochem Myjer Foto: Blauw, Ab

De cabaretier werd half augustus geopereerd aan een tumor in zijn ruggenmerg. Tot ieders grote opluchting bleek de variant die bij Jochem werd vastgesteld, goedaardig.
    Jochem is zijn gevoel voor humor overduidelijk niet kwijt. "Als iemand nog een opslagruimte zoekt, maak ik m'n ritssluiting even open!" Grapt hij op Twitter.
    Bekijk hier het litteken van Jochem.

www.telegraaf.nl

Jochem heeft een taart gestuurd naar de verpleging van Neurochirurgie. Volgens mij voelt hij zich al stukken beter...

http://www.flickr.com/photos/jochemm...n/photostream/

+ Nieuwe reactie

Bladwijzers

Forumrechten