Logo tegen opwarmen Franse prak

Alle Franse restaurants, cateringbedrijven, fastfoodrestaurants en eetstalletjes op straat moeten kleur bekennen. Als ze kunnen aantonen dat ze alle gerechten zelf maken met verse ingrediënten mogen ze het nieuwe logo van Fait Maison op de ruit plakken (een pan met een 'beschermend' dakje als deksel). Zo niet, dan weet de klant dat hij een opgewarmde magnetron-prak voorgeschoteld kan...

Lees meer

Robot kan Angry Birds leren spelen

Het Georgia Institute of Technology heeft een robot ontworpen die kan leren om Angry Birds te spelen. Volgens de universiteit is de robot vooral ontworpen om kinderen met motorische problemen te helpen. In een video wordt uitgelegd hoe dit precies in zijn werk gaat. http://www.nutech.nl/games/3825190/robot-kan-angry-birds-leren-spelen.html bron :...

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/960-Recept-van-de-dag?

Lees meer

Artikel: Mijn verhaal. Door Quinnie. Deel 31: de...

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/958-Mijn-verhaal-Door-Quinnie-Deel-31-de-schijn-ophouden?

Lees meer

Zomaar een geluksmomentje

Het is 8 uur in de ochtend als ik met de hond uitga. Het is grote vakantie dus de scholen zijn dicht: het is stil in de wijk. Ondanks dat het een drukke wijk is, waan in me even alleen op het smalle fietspad wat de wijk doorsnijdt. Het is nog vroeg en fris buiten, ik ruik de aarde, zie de zon door de blaadjes van de bomen schijnen. Dan komt er een jonge vrouw op de fiets me tegemoet rijden.Ze...

Lees meer

Britney geeft voorsmaakje van eigen lingerielijn

Deze herfst lanceert Britney Spears een eigen collectie van slipjes, beha's en nachtkledij. Op Instagram gaf de Amerikaanse popprinses vandaag alvast een voorproefje met een wel erg sexy foto van zichzelf in een van haar creaties. http://www.hln.be/hln/nl/1309/Britney-Spears/article/detail/1956253/2014/07/23/Britney-geeft-voorsmaakje-van-eigen-lingerielijn.dhtml bron HLN.be

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 3 van 3

Topic: Nederlanders lopen nog niet warm voor Google+

Standaard Nederlanders lopen nog niet warm voor Google+

AMSTERDAM – Google+ heeft in Nederland zo’n 110.000 unieke bezoekers getrokken. Daarmee staat Nederland niet in de top 10 van landen die het meest gebruikmaken van het sociale netwerk van Google.

Foto: Google

Dat schrijft De Telegraaf maandag op basis van cijfers van onderzoeksbureau Comscore.
    Vorige week werd bekend dat zo’n 20 miljoen mensen wereldwijd een bezoek hebben gebracht aan Google+, dat eind juni gelanceerd werd. Het netwerk was lange tijd alleen op uitnodiging beschikbaar.

Gebruik

In de Verenigde Staten maken 5,3 miljoen mensen gebruik van Google+, dat komt neer op 1,7 procent van de bevolking. In Nederland ligt dat percentage op 0,7 procent. In Duitsland is het netwerk iets populairder met 0,9 procent.
    In het Verenigd Koninkrijk bezocht 1,4 procent Google+ en in Canada zelfs 2,6 procent.

Concurrentie

Hyves heeft in Nederland 9,6 miljoen leden, Facebook 4,6 miljoen. Google+ is vooral opgezet als mondiale concurrent voor Facebook.
    De start lijkt succesvol. De grens van tien miljoen leden werd veel sneller behaald door Google dan door grote concurrenten als Facebook of andere (voorheen) populaire sociale netwerken als Myspace. De vraag is of de populariteit van Google+ aanhoudt.
    Comscore meet het aantal unieke bezoekers. Dit getal ligt waarschijnlijk dichtbij het aantal leden omdat het netwerk lange tijd alleen op uitnodiging beschikbaar was.

www.nu.nl
    FRANKLY, MY DEAR, I DON’T GIVE A DAMN”

Standaard Re: Nederlanders lopen nog niet warm voor Google+

Beetje raar dat ze dat zo kunnen zeggen
    Je kan je nl niet zomaar opgeven, omdat het een beta versie is
    Je moet uitgenodigd zijn

Standaard Re: Nederlanders lopen nog niet warm voor Google+

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door pinkpanter Bekijk reacties
    Beetje raar dat ze dat zo kunnen zeggen
    Je kan je nl niet zomaar opgeven, omdat het een beta versie is
    Je moet uitgenodigd zijn
    Het netwerk was lange tijd alleen op uitnodiging beschikbaar.

Dit impliceert dat dat nu niet meer nodig is.
    FRANKLY, MY DEAR, I DON’T GIVE A DAMN”

+ Nieuwe reactie

Bladwijzers

Forumrechten