Vrouwen met brede heupen meer succes

Heb jij brede heupen? Dan hebben wij goed nieuws! Uit een nieuw onderzoek blijkt namelijk dat vrouwen met ronde vormen het beter doen in de slaapkamer dan de 'smalheupigen'. http://www.telegraaf.nl/vrouw/22545507/__Vrouwen_met_brede_heupen_meer_succes__.html bron Telegraaf

Lees meer

Artikel: Weet jij wat je waard bent? Dat heeft...

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/791-Weet-jij-wat-je-waard-bent-Dat-heeft-invloed-op-jouw-bedrijf%21

Lees meer

Keuze stress

Een tijdje terug had ik me opgegeven als bloeddonor. Ik werd daarop aangesproken, en als ik de mensheid kan redden, dan zal ik het niet laten. Dus ik gaf me op, ook al word ik lichtelijk onpasselijk van naalden die in aderen ( mijn aderen) worden geprikt. Maar goed, je wordt niet zomaar een held. Vorige week werd ik gebeld: ze...

Lees meer

Bloedstamcellen van oudste Nederlandse vrouw...

De bloedstamcellen van de oudste vrouw uit de Nederlandse geschiedenis waren zo goed als uitgeput bij haar dood, zo blijkt uit nieuw wetenschappelijk onderzoek. http://www.nu.nl/wetenschap/3759407/bloedstamcellen-van-oudste-nederlandse-vrouw-waren-uitgeput---.html bron NU.nl

Lees meer

Kat op dieet zetten

1 van mijn katten gaat binnen kort mij niet lief vinden hij moet op dieet :blush: Hij is niet meer instaat om zijn rug te wassen. Maar in de wereld van kattenvoer is zo veel mogelijk. Hij is eerder op dieet voer afgevallen maar door schuld van het baasje is er toen de klad in te gekomen en is die langzaam aan weer gegroeid kwa omvang. Nu belde ik de dierenarts op voor dat voer en voedingsadvies...

Lees meer

Klimmende katten

Ik kwam dit leuke compilatie-filmpje tegen van katten met "Spiderman" gedrag, wat ik jullie niet wilde onthouden :D http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Katten-klimmen-als-Spider-man/15jz84nfqhct#

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 7 van 7

Topic: Vrouw acht jaar na overlijden in huis gevonden

Standaard Vrouw acht jaar na overlijden in huis gevonden

SYDNEY - De Australische politie heeft in een huis in Sydney het lichaam van een vrouw gevonden die vermoedelijk acht jaar geleden is overleden.

Foto: ANP

Dat heeft de politie woensdag laten weten.
    De politie ging kijken in het huis na een telefoontje van de schoonzuster van de vrouw.
    De schoonzuster was het enige familielid. Na een ruzie was er tussen de twee vrouwen sinds 2003 geen contact meer geweest.

Skelet

Politieagenten hadden het skelet van de vrouw in een slaapkamer gevonden. Als ze nog had geleefd zou ze volgende maand 87 zijn geworden.
    De buren hadden haar al jarenlang niet gezien. Ze dachten dat de vrouw was verhuisd.
    De elektriciteit naar het huis was enkele jaren geleden afgesloten. Al voor 2003 werd de post van de vrouw naar een ander adres gestuurd.

www.nu.nl
    FRANKLY, MY DEAR, I DON’T GIVE A DAMN”

Standaard Re: Vrouw acht jaar na overlijden in huis gevonden

Ongelofelijk dat je dan 8 jaar ligt voordat iemand je vind

Hoe eenzaam kunnen mensen zijn.
    FRANKLY, MY DEAR, I DON’T GIVE A DAMN”

triest

zal lekker ruiken dan daar zo.