+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 14 van 14

Topic: Ideetjes voor de jarige Abraham of Sara.

1. Back To Top    #1
    Filmster Avatar van Blossom
    Reacties
    6.730
    Post waarderingen

Standaard Ideetjes voor de jarige Abraham of Sara.

Hai VP-ers,

ik weet even niet in welke hoek ik dit moest plaatsen dus maar in de vergaarbak.

Mijn broer wordt volgende maand 50 jaar. Ik zou graag willen weten of iemand nog leuke ideetjes heeft om het feest op te leuken.

Ja de ge-ijkte Abraham voor de deur die kennen we wel, natuurlijk.
    Nog iemand andere ideetjes?

2. Back To Top    #2
    Gedeactiveerd
    Reacties
    12.924
    Post waarderingen
    Blogposts
    1

Standaard Re: Ideetjes voor de jarige Abraham of Sara.

Ik lees in ieder geval even mee, mijn moeder wordt in juni 50, dus ik ben ook op zoek naar ideetjes. Zij wil absoluut geen pop in de tuin, dus dat doen we maar niet.

Ik weet dat je bij de slager abraham/sara in vlees kunt bestellen, misschien is dat leuk Zelf zit ik er ook aan te denken om zoiets te gaan maken:

Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:      poppetjes-dollydoll.jpg
Bekeken:   26
Grootte:   112,1 KB
ID:        51553

Maar dan natuurlijk geen beer maar een saraatje

3. Back To Top    #3
    Soapie Avatar van San.
    Reacties
    3.754
    Post waarderingen

ipv de pop een opblaaspop kopen en die (aangekleed)aan de vlaggemast hangen. Ligt er natuurlijk wel aan of de abraham/sarah dit soort geintjes kan waarderen.

Pvc buis kopen en van die papieren bloemetjes maken en erop bevestigen, deze bij de voordeur plaatsen

Een fotocollage maken van baby tot nu.
    Ik heb voor mijn ouders toen ze 40 jaar getrouwd waren een dvd gemaakt, heb foto's gaan verzamelen van henzelf van baby tot nu, en dan een heel verhaal van hun leven verteld met muziek op de achtergrond en stukjes tekst tussen de foto's. (niet ingesproken hoor, alleen geschreven)

Een mooie taart laten maken van een abraham, jeweetwel, tegenwoordig zijn er een hoop mensen die de sjiekste taarten maken voor je.

Om je dromen waar te maken moet je wel eerst wakker worden

4. Back To Top    #4
    Filmster
    Reacties
    6.581
    Post waarderingen
    Blogposts
    1

dat is mooi die foto dvd WW!

mocht er een feestje zijn is het altijd leuk (ook voor andere gelegenheden) om mensen een A4-tje te laten maken met een herinnering aan de jarige.
    of je legt bij binnenkomst een stapel velletjes weg met bijv 3 vragen die ingevuld moeten worden (wat is je wens voor de jarige - welke leuke herinnering heb je aan hem/haar)

5. Back To Top    #5
    Gedeactiveerd
    Reacties
    12.924
    Post waarderingen
    Blogposts
    1

leuk idee, die foto's. Wel jammer dat mijn moeder nou net degene is die dat soort dingen 'beheert' en weet waar ze liggen

6. Back To Top    #6
    Gedeactiveerd
    Reacties
    8.324
    Post waarderingen
    Blogposts
    8

Toen ik 50 werd kreeg ik ook een boek van mijn dochter met tekeningen van mij (zij kan goed tekenen) van baby tot 50 jaar....de grap daaraan was dat ik op elke tekening met een sigaret in mijn mond sta....tja....ik werd dus onbewust geconfronteerd met het feit dat ik op de meeste foto's die er zijn van mij een sigaret vast hou.

7. Back To Top    #7
    Reacties
    6.730
    Post waarderingen

Bedankt voor de reacties.

Leuk dat beertje van handdoeken Jenn, maar niet echt iets voor mijn broer (als man), denk ik.

Mijn broer kan misschien inderdaad een beetje beschaamd kijken naar zo'n Abraham in de tuin, denk ik.

Ik was vanmiddag ook al iets aan het denken over foto's bij elkaar zoeken.
    Maar dan moet ik naar mijn moeder toe en dan moeten we ze inscannen, die baby en jeugdfoto's
    en de rest ook bij zijn vrouw nog weghalen en nog wat erbij ons thuis ligt.
    Een heel gedoe...poeh als ik er al denk, haha.....
    Ik kan zelf een filmpje in elkaar knutselen met de windows moviemaker evt. en ook leuke muziekjes eronder.
    Maar dan zou ik hem op youtube zetten. Maar dit is niet iets waar je echt veel mee kan doen op een feest.

Misschien ga ik een quiz verzinnen voor de gasten; hoe goed ze hem kennen? Iets in de trent van.....welke
    hobby's had hij als kind. Welke muziek is hij gek van.....blabla....Maar ja ik moet hemzelf er misschien bij
    betrekken......ik ben nog ff aan het brainstormen, hoor.....

@Natas ook leuk om te doen, mensen een opdracht/wens laten neerzetten op een A4.

Ik moet sowieso ff overleggen met me schoonzus, want ik weet niet wat zij allemaal precies van plan is,
    dat ik niet haar schema overhoop haal of dat we met een zelfde idee komen, haha.....

8. Back To Top    #8
    Reacties
    6.730
    Post waarderingen

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Cath59 Bekijk reacties
    Toen ik 50 werd kreeg ik ook een boek van mijn dochter met tekeningen van mij (zij kan goed tekenen) van baby tot 50 jaar....de grap daaraan was dat ik op elke tekening met een sigaret in mijn mond sta....tja....ik werd dus onbewust geconfronteerd met het feit dat ik op de meeste foto's die er zijn van mij een sigaret vast hou.
    Oeps....lees je nu ineens, zat net te typen en te posten. Nou lekker jij met je peukie, hahaha...baby met peuk?

Ja ook een ideetje....Mijn dochter kan goed tekenen. En ze leert voor grafisch vormgeving, dus ze gaat al iets doen met een foto en daar iets leuks mee uithalen. Wat fotoshoppen enzo...

9. Back To Top    #9
    Reacties
    6.730
    Post waarderingen

Oh Jenn, vleesschotel bestellen in de vorm van een Abraham? Nou eens rondkijken wat er hier bij mij in de buurt allemaal zo te koop is op dat gebied.

10. Back To Top    #10
    Soapie Avatar van San.
    Reacties
    3.754
    Post waarderingen

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door jennn Bekijk reacties
    leuk idee, die foto's. Wel jammer dat mijn moeder nou net degene is die dat soort dingen 'beheert' en weet waar ze liggen
    Bij mijn ouders is dat ook zo, mijn zus en ik zijn op een dag dat we wisten dat ze weg waren daarheen gegaan, daar de albums gehaald en thuis heb ik alles 1 voor 1 ingescand.

Mijn moeder heeft ze niet gemist, het is niet zo dat ze dagelijks naar die foto's gaan kijken.

En mocht het te veel op gaan vallen als de albums weg zijn, de foto's eruit halen?

Om je dromen waar te maken moet je wel eerst wakker worden

11. Back To Top    #11
    Gedeactiveerd
    Reacties
    12.924
    Post waarderingen
    Blogposts
    1

dat zou ideaal zijn zou alleen niet weten waar ik zoeken moet... misschien maar eens subtiel proberen of ik erachter kan komen

12. Back To Top    #12
    Nieuweling
    Reacties
    1
    Post waarderingen

Hallo VP'er,

Mijn vader vierde het groots in een cafť die wij hadden afgehuurd, en toen hij thuiskwam stond daar die 'geijkte' Abraham voor de deur. Maar voor die Abraham heb ik wel een goed ideetje. http://www.sarahabrahamhuren.nl moet je eens kijken. Gigantische Sarah's en Abraham's van 4,5 meter. Dus dat is niet gewoon een doorsnee Abrahammetje voor de deur.

Laat maar even weten wat je der van vindt.
    Stephanie

13. Back To Top    #13
    Gedeactiveerd
    Reacties
    12.924
    Post waarderingen
    Blogposts
    1

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door jennn Bekijk reacties
    Ik lees in ieder geval even mee, mijn moeder wordt in juni 50, dus ik ben ook op zoek naar ideetjes. Zij wil absoluut geen pop in de tuin, dus dat doen we maar niet.

Ik weet dat je bij de slager abraham/sara in vlees kunt bestellen, misschien is dat leuk Zelf zit ik er ook aan te denken om zoiets te gaan maken:

Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:      poppetjes-dollydoll.jpg
Bekeken:   26
Grootte:   112,1 KB
ID:        51553

Maar dan natuurlijk geen beer maar een saraatje
    De vleesschotel is het niet geworden, dat was blijkbaar al een traditie binnen het gezin van mijn moeder, dus die kreeg ze al van haar broer en zussen. Het handdoekenpopje is wel erg leuk geworden. Daarbij hebben mijn vriend en ik nog een chocoladepakket gegeven, en samen met mijn zusjes en aanhang hebben we een boekenpakket gemaakt

14. Back To Top    #14
    Reacties
    6.730
    Post waarderingen

Wij (dochter en ik) hadden stiekem overal posters geplakt in zijn wijk (s'nachts) met een foto van hem en een pakkende tekst.
    Dat vond hij niet zo leuk, maar zijn kinderen en vrouw hadden de grootste lol en de buren ook.
    We moesten met een aantal mensen korte speeches van 5 minuten houden over verschillende periodes uit zijn leven, dus om de 5 jaar,
    wat hij zoal had gedaan of meegemaakt. Mocht zelf bedenken in welke vorm je dat wilde gieten. Dus gedicht, verhaal of quizjes....
    Er werd een lied gezongen met ze allen.....ging over dat hij bij de andere club hoorde....dus boven de vijftig.
    We werden verdeeld in 2 groepen. De vijftig plussers en de mensen onder de 50 en moesten om de beurt een stuk zingen.
    Aan het eind mocht hij dus naar de vijftig plus kant.
    Verder gewoon veel feesten en kletsen en eten en dinken. Ze hadden natuurlijk van die grote Abrahamkoeken gekocht voor bij de koffie en thee.
    Ik had ook bewerkelijke veel Indische hapjes gemaakt wat hij lekker vond.
    Nou al met al was het erg gezellig.

+ Nieuwe reactie

Gerelateerde topics

1. NIEUWS Catherine Keyl heeft ideetjes voor nieuwe show
    Door postbot in forum Celebrities
    Reacties: 0
    Laatste reactie: 11-04-12, 10:00
  2. vraagje wie heeft er nog leuke ideetjes voor hapjes of tapas gerechten??
    Door liefdes-vrouwtje in forum Eten & drinken
    Reacties: 2
    Laatste reactie: 23-08-11, 13:35
  3. Ideetjes voor leuke meisjeskamer
    Door Ziggy in forum Baby's & kinderen
    Reacties: 25
    Laatste reactie: 11-03-08, 21:33
  4. Leuke ideetjes voor een low budget bruiloft
    Door manoah in forum Trouwen
    Reacties: 32
    Laatste reactie: 03-01-08, 21:20
  5. Wie heeft er leuke ideetjes voor de Sint viering?
    Door repelsteefje in forum Baby's & kinderen
    Reacties: 2
    Laatste reactie: 11-11-06, 14:53

Tags voor dit bericht

Bladwijzers

Forumrechten