+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 4 van 4

Topic: de vriendin van mijn vriendin

1. Back To Top    #1
    Nieuweling
    Reacties
    13
    Post waarderingen

Standaard de vriendin van mijn vriendin

Hallo allemaal

ik zit met een probleempje en ik geraak er zelf niet aan uit wat het beste is om te doen, daarom zou ik het es willen voorleggen aan anderen.

mijn vriendin woont in engeland, en over enkele maanden ga ik verhuizen om samen te gaan wonen. mijn relatie met haar gaat eigenlijk wel goed, ze ziet me heel graag en ik haar ook. mijn enige probleem is eigenlijk dat een vriendin van haar (waar ze vroeger mee samen was maar ze zijn al jaaaaaaren uit elkaar) nogal sterk 'aan haar hangt'. elk weekend zit ze bij haar, ze gaan samen weg, als er een verjaardag is van iemand gaan ze altijd samen een cadeautje geven,...
    ik snap wel dat ze haar niet wil laten vallen, ze hebben samen veel meegemaakt maar al sinds de start van onze relatie een paar maanden geleden maak ik mij een beetje zorgen hoe dat gaat zijn eens ik daar woon.
    ik heb die vriendin al ontmoet en eigenlijk schieten we wel goed op met elkaar, we hebben veel gemeen. als ik in engeland ben komt die niet zo vaak af dan wanneer ik er niet ben (maar voordien en achteraf dan dubbel zoveel omdat ze haar mist :-s)
    ik heb er al over gesproken en mijn vriendin probeert me wel gerust te stellen door te zeggen dat het dan ik en zij tesamen zal zijn en dat ze met mij verder wil, en dat de ander een gewone vriendin is.

toch blijf ik piekeren en kan ik de situatie niet van me af zetten ... hebben jullie tips over hoe ik met de situatie kan omgaan (of kan stoppen met erover te piekeren?) merciekes
    Change is inevitable... except from a vending machine!

2. Back To Top    #2
    Soapie Avatar van Donna
    Reacties
    3.138
    Post waarderingen

Standaard Re: de vriendin van mijn vriendin

Hai Piekeraartje,

Als eerste wil ik je zeggen dat je vriendin bij JOU is, probeer daar aan te denken zodra je onzeker wordt! Best een grote stap om te gaan verhuizen, heel belangrijk is volgens mij om te blijven uitspreken dat je het moeilijk vind dat hun vriendschap zo hecht is en als je echt goed met haar ex kunt opschieten kun je het misschien ook met haar bespreken? Misschien dat jullie door het samenwonen vanzelf mee dingen gaan samen doen en word je zo zekerder van jullie relatie, ik wens je het beste!

Succes met verhuizen!

3. Back To Top    #3
    Gemiddeld
    Reacties
    382
    Post waarderingen

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij hetgeen Donna zegt. Sterkte en veel succes ermee.

“Verstandige mensen spreken uit ervaring. Nog verstandigere mensen spreken uit ervaring niet”

4. Back To Top    #4
    Expert Avatar van Chantal
    Reacties
    1.748
    Post waarderingen

Ik sluit me er ook helemaal bij aan.

Heel veel sterkte.

+ Nieuwe reactie

Gerelateerde topics

1. mijn ex ging vreemd met mijn beste vriendin terwijl ik ernstig ziek was
    Door brenda2000 in forum Relaties & vriendschap