Ja, jij bent alleen in de wereld.
Nu wat korter dames.
Het gaat over het beroerde parkeren, ja velen bakken er niks van, kijk maar eens bij de basisscholen een regelrechte ramp(voorbeeldje).
OOk half op de stoepen in smalle straatjes of nog erger helemaal op de stoep(kan jij er mooi niet langs).
Grote ergenis en totaal geen rekening houden met anderen die er ook toevallig langs moeten lopen..
Te veel moeite om een stukje naar huis,winkel of school te lopen.
Vaak is het luiheid of de stress en haast :natuurlijk het ultieme excuus. Zijn we alleen op de wereld of??
Hier moet je wel op de stoep parkeren.
Anders rijden ze je auto aan gort. En die heb ik nou eenmaal nodig wil ik me ooit buiten mij woonplaats begeven en op vakantie kunnen enzo.
Dus ja, heel egoïstisch van me misschien om een auto te hebben.
Parkeren kan ik overigens best goed. Voor een vrouw![]()
Mensen die kinderen naar school brengen, moeten vaak wel met de auto.
Omdat ze vaak ook nog naar hun werk moeten.
Maar omdat jij kan lopen, en een ander nu eenmaal niet.
Zijn ze nog niet egoïstisch, maar willen hun kinderen ook veilig op school hebben.
Misschien moet je je naam weer veranderen, want zo zonnig is je topic niet.
kan me ook weleens kapot ergeren aan hoe sommige parkerenen dan heb ik het niet over de school want das hier goed geregeld w.b. parkeerplekken
maar meer in de stad ,...zo van holééé [size=30pt]ik[/size] sta en zoeken jullie het maar lekker uit (stelletje remy's)![]()
en waar makkelijk 3 auto's kunnen staan staan er 2 omdat één zo'n ei**l niet kan parkeren en 2 plekken in beslag neemt
Lieve Vonny
Realiseer jij je wel hoe link het is half op de stoep te staan of helemaal....waarschijnlijk niet vanwege je kortzichtige reaktie hier...
Nadira jij kan in de rij bij de mopperkonten haha
Oh maar wat L.A. noemt is voor mij ook een punt van ergernis. Hoeveel moeite is het om even een paar keer terug te steken om recht in het vak te staan zodat er inderdaad op zijn minst een of 2 auto's naast kunnen.
Maar voor de rest....Overdrijven is ook een vak he.
Waar mopper ik dan?Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Boo
Nogal Nadira als een strenge HBO juf ergens hier op VP.Gezellig!
Kunnen we het bij de topics houden waar het over gaat en niet 'ergernissen' uit 1 topic, meenemen in het andere?!!
Ook hier graag ON topic!!
Er zijn vast mensen die beroerd parkeren (ik voel me overigens totaal niet aangesproken) maar ik denk dat onze wereld gewoon niet berekend is op de enorme hoeveelheid auto's die er momenteel zijn.
Onze woonwijk is er een mooi voorbeeld van. Gebouwd in de jaren 80 met als berekening 1 auto per huishouden. Nou, laat me niet lachen! Er zijn hier in de buurt gezinnen met volwassen kinderen en gewoon 4 auto's per gezin! Tja, daarom sta je hier in het weekend inderdaad op de stoep en erger ik me kapot aan mensen die van 2 parkeervakken 1 maken. (want we hebben al zo weinig plek!)
Overigens hebben wij ook 2 auto's, waarvan we er 1 zo dichtijb mogelijk parkeren en voor de andere dan iets verder lopen.
Maar het blijft ergernis. 1 ding is zeker, ons volgende huis heeft een garage, of iig een eigen parkeerplaats!
Geluk is mooi als het naar je lacht
Ik zie regelmatig dat het TE dicht op elkaar staat en ik er nauwelijks in kan
*weten is dat ik niets ben, liefde is weten dat ik alles ben,daartussen speelt mijn leven zich af*
Ja dat klopt helemaal Moppie, we groeien gewoon dicht met ons huidige wagenpark. En dat neemt alsmaar toe plus dat er geen ruimte werd gecreeerd, men bouwt nu in nieuwbouwcomplexen 2 parkeer plaatsten per woning. Maar ook dit zal weer ingehaald worden.
In onze vinexwijk van de jaren 2000 is het al enorm krap zelfs met de berekening 2 plaatsen per woning.
Tsja. Dat hou je toch wel. Dan moet je lekker op het platte land gaan wonen als je geen last wil hebben van volle buurten
En nee, ik heb geen idee hoe gevaarlijk het is om half op de stoep te parkeren... Ik parkeer er alleen als er niemand loopt.
Tenzij die vervelende buurman eraan komt, dan sjeez ik ZO de stoep op![]()
Maarja, ik kan niet anders dan hem half op de stoep zetten. Als we hier allemaal naast de stoep gaan staan dan kunnen er geen auto's meer door de straat rijden.
En dan is dat weer asociaal.
Bladwijzers