Artikel: Hoe kies ik de perfecte jongensfiets?...

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/959-Hoe-kies-ik-de-perfecte-jongensfiets-Door-Vivienne-We?

Lees meer

Zomaar een geluksmomentje

Het is 8 uur in de ochtend als ik met de hond uitga. Het is grote vakantie dus de scholen zijn dicht: het is stil in de wijk. Ondanks dat het een drukke wijk is, waan in me even alleen op het smalle fietspad wat de wijk doorsnijdt. Het is nog vroeg en fris buiten, ik ruik de aarde, zie de zon door de blaadjes van de bomen schijnen. Dan komt er een jonge vrouw op de fiets me tegemoet rijden.Ze...

Lees meer

Yorkie loopt mank.

Afgelopen Dinsdag liep York van dochter ineens mank. Ik heb haar even bij mij gehouden, met rust kan het ineens beter gaan; ze kan zich bv verstapt hebben tijdens het uitgaan of bij op of van de bank springen. Maar het werd niet beter. Ze gebruikt het pootje gewoon niet. Ze loopt dus op 3 poten. Vanmiddag even voor het weekend naar DA en daar constateerden ze een patellaluxatie en hele...

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/961-Recept-van-de-dag?

Lees meer

Oma opname

Het gaat al maanden slechter met mijn oma door verschilende oorzaken. Eerst leek het goed op te vangen door de thuiszorg alleen verslechterde situatie snel. Grote probleem was dat zij elke vorm van opname of dagbesteding weigerde dus dan sta je machteloos omdat zij nog redelijk bij de te tijd is. Voor zo ver mogelijk dat nog kan op hoge leeftijd. Alleen de zorg werd zwaarder en er was al...

Lees meer

Lichtjaar

Naar aanleiding van het nieuwsbericht over de zonnestorm even een paar leuke eenvoudige rekensommetjes. De gemiddelde afstand van de aarde tot de zon is ongeveer 150 miljoen km. De lichtsnelheid is 300km/s. Een eenvoudig rekensommetje leert dat het licht er 150.000.000/300.000 = 500s over doet om vanaf de zon de aarde te bereiken, iets meer dan 8 minuten. Iedereen heeft weleens het begrip...

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
2 van 20 1ste1ste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van 295

Topic: Met welke studie ben je bezig?

Standaard Re: Met welke studie ben je bezig?

zal ik zeker doen hoor haha vind het nu al erg gezellig hier

SweetAngel
    Gast

Op t moment doe ik geen opleiding.
    Heb mijn MBO Toerisme niv. 3 diploma behaald.
    Meteen ben ik door gegaan om toerisme niv. 4 te halen..op een andere school dan waar ik eerst heb gezeten...alleen door omstandigheden heb ik t niet afgemaakt.
    Nu wil ik weer verder met school..alleen loop heel erg te twijvelen.
    Ik heb de opleiding toerisme afgemaakt.
    Is wel een leuke opleiding, maar toch niets voor mij.
    Ik hou meer van vastigheid...en in t toerisme heb je dat niet echt.
    Nou wil ik een hele andere kant op.
    Alleen loop te twijvelen om of ik eerst een toch niv. 4 moet halen of HBO opleiding doen d.m.v. een 21+ toelatingstest.
    Heb op internet meer info. gebrobeerd te vinden over de toelatingstest..maar dat wil niet echt lukken.
    Weet iemand van jullie misschien hier iets meer van?

Kus SweetAngel

Ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met iemand van de opleiding waar je interesse naar uitgaat. Zij kunnen je alles vertellen.
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

ik doe nu spw 2 aanstaande maandag ga ik beginnen met stage lopen
    en ik heb er erg zin in ik ga op me ouwe basisschool stage lopen en ik kom in de klas van me kleine neefje.
    echt leuk
    behandel iemand zoals je zelf behandeld wilt worden.

Wat ga je daar doen als ik vragen mag?

stage lopen:helpen met les geven dus
    behandel iemand zoals je zelf behandeld wilt worden.

Ik begin maandaag met een nieuwe cursus..
    Ik krijg nog alles voor het weekend binnen gestuurd
    I used to be perfect,now i am even better.

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door krullebolletjuh
    Ik begin maandaag met een nieuwe cursus..*
    Ik krijg nog alles voor het weekend binnen gestuurd*
    Wat ga je doen voor cursus krullebolletjuh?

De cursus heet :"Als jij wij word.."
    Thema van Prenatal een cursus over adviezen en informatie die klantgericht zijn en proffesioneel..en voor de rest weet ik er weinig van*
    I used to be perfect,now i am even better.

Ach, maandag kan je ons vast meer vertellen!

Klinkt best wel ingewikkeld!

Ik ben bezig met Praktijk diploma Boekhouden en dat doe ik thuis. Ik ben heel benieuwd of het me lukt om de cursus sneller te doen dan standaard omdat dat beter uitkomt met het examen.

Dus vort, weg hier en met de neus in de boeken.

ik ben bezig met de opleiding voor fitnessinstrukteur. Vooral de praktijk is erg leuk. Thuis wel veel theorie bestuderen. Maar het is wel helemaal mijn ding.
    Je gedachte is je enigste belemmering.

een cursus flash advances van twee avonden

Ben bezig met mijn vakdiploma voor drogist, de thuisopleiding.

+ Nieuwe reactie
2 van 20 1ste1ste 123412 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forumrechten