wat doe jij met koningsdag ??

Vroeger was het makkelijk: rommelmarkten af, kermis, en dan was de dag al weer bijna om. Ik mis tegenwoordig wel dat feest gevoel, dat ik had toen de kids nog klein waren Hoe zit dta met jullie?

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/781-Recept-van-de-dag?

Lees meer

Keuze stress

Een tijdje terug had ik me opgegeven als bloeddonor. Ik werd daarop aangesproken, en als ik de mensheid kan redden, dan zal ik het niet laten. Dus ik gaf me op, ook al word ik lichtelijk onpasselijk van naalden die in aderen ( mijn aderen) worden geprikt. Maar goed, je wordt niet zomaar een held. Vorige week werd ik gebeld: ze...

Lees meer

Artikel: De sojamaffia.Deel 2 door Irene de Vreede

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/788-De-sojamaffia-Deel-2-door-Irene-de-Vreede?

Lees meer

absoluut, maar danook absoluut mislukte kiss-cam's

hier vind je een heel serie met hilarische , afstotende en grappige kiss-cam's http://www.funnyordie.com/lists/54dd217617/gifs-most-hilarious-kiss-cam-goofs-ever

Lees meer

Borstverkleining

Hi All, Ik ben nieuw hier en twijfel al jaren over een borstverkleining. Het is bij mij eerder emotioneel dan fysiek van aard waardoor ik het nooit aangedurfd heb. Ben ook bang dat ik het niet vergoed krijg. Ik vind mijn borsten gewoon niet in verhouding met de rest van mijn lichaam waardoor ik dik lijk en dat maakt me onzeker. Ook met kleding is het echt een ramp! Ik vroeg me af of iemand...

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 5 van 5

Topic: Algemene tegemoetkoming (Wtcg) van CAK

Standaard Algemene tegemoetkoming (Wtcg) van CAK

Wie van jullie krijgt er ook een tegemoetkoming chronisch zieken??

Ik krijg ineens een brief binnen dat ik geld terug krijg volgende maand, maar ben als de dood dat dit niet klopt

De reden waarom ik deze tegemoetkoming zou krijgen is vermoedelijk omdat ik vorig jaar fysio en ergo therapie heb gekregen voor Carpaal Tunnel Syndroom. Deze aandoening staat wel bekend als chronisch maar dat is een indicatie voor 1 jaar.

Maar klopt het zeker weten? Ik ben ook eens voor fysio gegaan voor een chronisch probleem aan mijn knie, toen kreeg ik het niet. Ik snap er niets meer van

Het is uiteraard wel een onwijs welkom kado, zo in de barre en koude winterdagen maar voor ik het in gedachten al aan het uitgeven ben, vroeg ik mij af wie mij meer kan vertellen.
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

Standaard Re: Algemene tegemoetkoming (Wtcg) van CAK

Ik kreeg de brief ook, ik vond het ook raar omdat ik het vorig jaar niet had en er verder niks veranderd is. Ik ben chronisch ziek maar was dat vorig jaar ook al. Wel kreeg ik al een tegemoetkoming in oktober voor de ziektekostenverzekering(56 euro) maar deze tegemoetkoming had ik ook nog nooit gezien. Het is mij ook niet duidelijk of het nu iets nieuws is.

Bij het lezen van de folder snapte ik wel dat deze regeling geldt vanaf 1-1-2009.

Die tegemoetkoming van oktober is misschien over het eigen risico? Op www.hetcak.nl kom je wel iets verder na zoeken. Maar dit is dus iets nieuws blijkbaar

Ben der wel blij mee
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

ik kan het navragen op me werk het CAK zit bij mij op het werk

Mijn dochter heeft ook zo'n brief gekregen....die krijgt 300 euro terug....

+ Nieuwe reactie

Bladwijzers

Forumrechten