Borstverkleining

Hi All, Ik ben nieuw hier en twijfel al jaren over een borstverkleining. Het is bij mij eerder emotioneel dan fysiek van aard waardoor ik het nooit aangedurfd heb. Ben ook bang dat ik het niet vergoed krijg. Ik vind mijn borsten gewoon niet in verhouding met de rest van mijn lichaam waardoor ik dik lijk en dat maakt me onzeker. Ook met kleding is het echt een ramp! Ik vroeg me af of iemand...

Lees meer

Tous les mÍmes: de haat tegen de hipster

met regelmaat verwijs ik hier naar artikelen uit de correspondent. vandaag staat er een geestig geschreven tot nadenken stemmend artikel in over de hipster! lees en vertel me wat je denkt ! Afgelopen zaterdag bevond ik me opeens in een horde verkopende hipsters en ergerde ik me kapot. Maar waarom? De vriendelijke hipster doet geen vlieg kwaad, en zijn baard ruikt nog fris ook. Een...

Lees meer

Keuze stress

Een tijdje terug had ik me opgegeven als bloeddonor. Ik werd daarop aangesproken, en als ik de mensheid kan redden, dan zal ik het niet laten. Dus ik gaf me op, ook al word ik lichtelijk onpasselijk van naalden die in aderen ( mijn aderen) worden geprikt. Maar goed, je wordt niet zomaar een held. Vorige week werd ik gebeld: ze...

Lees meer

Vrouw mept overvaller met plantenbak

In Den Haag heeft een 69-jarige vrouw een man met een plantenbak geslagen toen hij haar probeerde te beroven. Ook heeft ze hem met een beeldje geslagen. De verdachte vluchtte na de rake klappen op de fiets weg. http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2014/04/vrouw-mept-overvaller-met-plantenbak bron spitsnieuws.nl

Lees meer

wat doe jij met koningsdag ??

Vroeger was het makkelijk: rommelmarkten af, kermis, en dan was de dag al weer bijna om. Ik mis tegenwoordig wel dat feest gevoel, dat ik had toen de kids nog klein waren Hoe zit dta met jullie?

Lees meer

Investeerders geven vrouwen geen geld

Investeerders hebben in de eerste paar maanden van dit jaar bijna geen geld geÔnvesteerd in participaties waarbij vrouwen betrokken zijn. Dat meldt het Financieele Dagblad vandaag in de krant. Het gaat hierbij om investeringen tot vijf miljoen euro. http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/22541295/__Investeerders_geven_vrouwen_geen_geld__.html bron Telegraaf

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 9 van 9

Topic: creatief met styropor

Standaard creatief met styropor

Wie zijn er hier nog meer creatief met styropor(piepschuim modellen)?

Ik heb een oude hobby weer opgepakt en ben begonnen met hartjes voor de babykamer , in de kleuren van de babykamer.
    De grote hangt boven de wieg en van de kleintjes ga ik een mobiel maken (verschillende kleuren).

Bijgevoegde thumbnails Bijgevoegde thumbnails P9250299.jpg   P9250300.jpg   P9250301.jpg  

Standaard Re: creatief met styropor

Super leuk

Trotse mama van twee schitterende dochters en een prachtige zoon!!!

Dank je ! ze zijn niet heel mooi geworden omdat ik het weer een beetje onder de knie moet krijgen, het ziet er eenvoudiger uit dan het is. Ik plak de stofjes niet maar steek ze in, dat vind ik mooier, maar moet er weer handigheid in krijgen. Moet nog 10 hartjes dus dat zal vast lukken.

Hallo Moederjes,

Ziet er erg leuk uit.
    Je kunt ook het ook vast steken met gekleurde knopspelden dat geeft ook een leuk effect.
    Succes verder.

Groetjes,
    Rina.

Hoi Rina, dat vind ik dus niet mooi die gekleurde kopspelden . Heb speciale hele kleine speldjes bij de hobbywinkel gehaald die zie je niet.
    Ben nu met hart nr. 4 bezig dat is een open hart en erg moeilijk, heb er gisteren al 2 uur aan gezeten maar ben gestopt. Heb inmiddels ook vlinders besteld en voor Jesse een zeepaard. Dus heb nog wat te doen. Heb inmiddels ook een geraamte van een mobiel op de kop getikt waar ik ze aan kan hangen.

Leuk

Ik kan me herinneren dat ik dat vroeger deed met pailletjes.
    Dus de hele vorm bedekken met pailletjes die je stuk voor stuk met een klein speldje vaststeekt.
    Kon ik uren mee bezig zijn. Zou nu alleen het resultaat niet meer in huis willen hebben staan
    Maar vind dit wel heel leuk zo met die stof.

Dat heb ik inderdaad ook gedaan Marloes.
    Trotse mama van twee schitterende dochters en een prachtige zoon!!!

Hoi daar,

Ik heb bij pipoos gewerkt en verschillende materialen in handen gehad, waaronder Styropor. Erg leuk!

had zelf nu ook iets heel leuks gezien met Styropor! Een groot hart en met de lijmpistool beplakt met Dennenappels. licht wit spuiten en je hebt een mooie hart voor aan de deur of om in een mooi oud lege lijst te hangen aan de muur.

Styropor kun je dus ook bedekken met verschillende materialen, en met de lijmpistool vast zetten. Zo ook een pepernotenkrans, heb daar nog wel foto's van voor de liefhebbers.

Liefs, Koitermams
    Liefs, <br />Koitermams

Ook ik heb een oude hobby weer opgepakt. Zo ook een krans van hartjes gemaakt met stof. Boompjes van kegelvormen (kleine lapjes met achterkant van sateprikker in de kegel drukken) en mandje opvullen met piepschuim en kleine lapjes. Kerstballen gemaakt met verschillende technieken. Weer even leuk om hiermee bezig te zijn.

+ Nieuwe reactie

Bladwijzers

Forumrechten