Artikel: Het leven is onzeker, maar er zijn...

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/1016-Het-leven-is-onzeker-maar-er-zijn-dingen-die-je-zeker-weet

Lees meer

Twintigduizend kilo zwerfvuil van stranden gehaald

Vrijwilligers hebben deze maand 20.078 kilo afval van het gehele Noordzeestrand gehaald. Dat is twee keer meer dan bij de opruimactie vorig jaar, zo heeft de Stichting De Noordzee vandaag bekendgemaakt. Het record van vorig jaar werd half augustus...

Lees meer

Knapperige wraak op ex

Een Amerikaanse vrouw heeft wraak proberen te nemen op haar ex met behulp van spek. Dat is gebleken tijdens de voorgeleiding van Cameo Crispi. http://www.telegraaf.nl/buitenland/23028583/__Knapperige_wraak_op_ex__.html bron Telegraaf

Lees meer

Mijn vriend heeft het na 3,5 jaar uitgemaakt.

Hallo allemaal, Na 3,5 jaar heeft mijn vriend het afgelopen vrijdag uitgemaakt ik ben heel de week al aan het huilen omdat ik het zo erg vind. Dacht echt dat ik oud zou worden met hem en wil zo graag dat hij zich bedenkt. Nu wilt hij wel contact blijven houden. Aanstaande zondag wilt hij ook naar het bos als goede vrienden om een rondje te lopen en wat te praten. Wat moet ik nu doen contact...

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/1018-Recept-van-de-dag

Lees meer

Zwarte lijst artsen incompleet en vol fouten

Het systeem om artsen en andere zorgverleners die in de fout zijn gegaan te registreren, functioneert slecht. Dat zeggen onderzoekers van het televisieprogramma Altijd Wat Monitor van de NCRV. http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3732812/2014/08/31/Zwarte-lijst-artsen-incompleet-en-vol-fouten.dhtml bron Volkskrant

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 9 van 9

Topic: hoe groot/dik is je buik al.

Standaard hoe groot/dik is je buik al.

hallo

Ik ben benieuwd hoe snel je bij jullie kan zien dat je zwanger bent.
    ik las dat je bij de meesten vrouwen het bij de 20 weken reelijk kon zien.
    Nou bij mij kon je het al in week 14 zien.
    Nu heb ik al best een dikke buik, en met het werk zit het soms in de weg al
    en bij jullie?

Standaard Re: hoe groot/dik is je buik al.

Het is heel verschillend per vrouw.
    De eerste zag je bij mij met 13 weken en nu met 14 weken zie het bij de tweede ook.
    Kleding zit een stuk minder lekker maar ja
    Trotse mama van twee schitterende dochters en een prachtige zoon!!!

Bij heel veel vrouwen scheelt het dan ook nog of het de eerste is of de kinderen daarna

Voor mij is het de eerste en ik ben vanaf 21 weken gaan groeien.
    Afgelopen week weer een groeispurt gehad (ook erg moe geweest en nog steeds een beetje) en dat is te zien
    Ik zal zo weer eens een foto plaatsen in het fototopic

ik had met 10/12 weken al een flinke buik (nu ben ik zelf niet helemaal slank ) meeste dachten dat het een tweeling was omdat ik zo snel groeide

Mama van Lisa (28-09-09)

ik ben bij 27 weken en heb een heel klein buikje, terwijl ik mijn dochtertje helemaal voorop m'n buik draag
    Aan mij zie je niet gelijk dat ik zwanger ben.
    op zwangerschap gym dachten ze dat ik net 18 weekjes was.
    hahahaha nou doe der maar 10 bij op zei ik.
    ben er heel blij mee.
    Kan mijn eigen kleding nog aan.
    Indigo / Nieuwetijds kind<br /><br />

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door mrsmiami
    ik ben bij 28 weken en heb een heel klein buikje, terwijl ik mijn dochtertje helemaal voorop m'n buik draag
    Aan mij zie je niet gelijk dat ik zwanger ben.
    op zwangerschap gym dachten ze dat ik net 18 weekjes was.
    hahahaha nou doe der maar 10 bij op zei ik.
    ben er heel blij mee.
    Kan mijn eigen kleding nog aan.
    Jij bent toch 23 november uitgerekend?
    Ik ben 27 november uitgerekend en ik ben 26 weken en 2 dagen, hoe kan jij dan 28 weken zijn?

haha bedoel 27 weken. foutje
    maar is nu aangepast
    Indigo / Nieuwetijds kind<br /><br />

Zoiets dacht ik al

Ik ben niet al te groot, wardoor het steeds erg snel zichtbaar was. Bij de eerste kon ik met 10-12 weken mijn broek niet meer dicht. Bij de 2e en 3e was dat al met 8-9 weken en nu bij de 4e was het ook weer zo snel. Dus ik loop al volop in positiekleding. Dat is voor iedereen verschillend denk ik.... maar 1 ding is zeker..een buikje krijgen we allemaal hihi

+ Nieuwe reactie

Bladwijzers

Forumrechten