Het forum voor vrouwen die weten wat ze willen

+ Nieuwe reactie
3 van 4 1ste1ste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van 50

Topic: Moet ik dit pikken?

Standaard Re: Moet ik dit pikken?

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Levini
    Heb inmiddels een beslissing genomen die denk ik niet in dank wordt afgenomen en ik ga het vandaag meedelen na flink overleg hier in huis.
    Ik heb ook de vertrouwenspersoon via mail benadert voor een gesprek omdat ik denk dat door die beslissing de sfeer voor mij op het werk ook niet echt leuk gaat. worden.
    Ik kan nu nog niet in details treden.
    Goed dat je toch met de vertrouwenspersoon in gesprek gaat. Sterkte vandaag!

Sterkte vandaag Levini. Kan me voorstellen dat het niet makkelijk is om actie te ondernemen. Maar sfeer is op je werk wel een belangrijke factor om leuk te kunnen werken.
    En daarbij lijkt het mij ook niet normaal dat je zo uitgekafferd wordt. Helemaal niet waar collega's en de kinderen bij zijn. Goed dat je de stap genomen hebt.
    Het leven is een droom, maar dromen is geen leven

Succes vandaag, Levini!

Het is o, zo belangrijk voor je werkplezier dat je een prettige leidinggevende hebt... Ik kan daar over meepraten, toen ik bij mijn huidige werk begon was het net alsof ik van een ijskoude douche in een warm bad terecht kwam. Dus blijf niet te lang hangen in een situatie die niet goed is!

Laat trouwens die vertrouwenspersoon ook weten dat je leidinggevende had gehoord dat er iemand naar de vertrouwenspersoon was gegaan, en wat je leidinggevende daarover gezegd heeft. Want dat is niet de bedoeling, en dat mag de vertrouwenspersoon ook best weten. Dat betekent dus dat ze zelf beter haar mond moet houden, of de mensen die bij haar in de buurt werken beter moet instrueren, of de gesprekken op een andere plaats moet houden.
    Mama van Stefan (14 juni 2004) en Thomas (14 januari 2009)

Nu ben toch de confrontatie aangegaan en het was een heel erg pittig gesprek waarin veel duidelijkheid is gekomen voor mij.
    Ze gaat er alles aan doen wat ik wil qua mijn uren en contract voor de planning. iK heb gezegd: dit is wat ik wil en anders niet.
    Ik werkte nl al vanaf april per week meer dan 6 uur over. Ik heb dus ook te weinig uren voor het werk . Voor de planning zou ik weer een jaarcontract( had er al 1 gehad en ik zou daarna vast krijgen) omdat men stichtingsbreed wil gaan roosteren in de toekomst, dus dan zouden ze aan mij vast zitten.
    Ik zei so what? Dan blijf ik dit werk toch houden? Dan ga ik voor die uren dat werk wel doen stichtingsbreed. Ik ga niet dit vele werk doen voor een jaar om daarna te zeggen rot op.......het werk is er niet meer.
    Dan investeer ik liever in iets anders binnen de stichting wat wel iets vast oplevert.

Toen ik belde was ze natuurlijk over de rooie en in paniek. Omdat niemand binnen onze locatie dit werk kan doen omdat men het niet weet.
    Ze heeft me toen in de toestand van de paniek best dingen toegeslingerd .
    Maar in het gesprek ( ik moest direct komen) was ze heel reeel uiteindelijk en ze heeft ook haar fouten toegegeven. Ook over haar gedrag aan de telefoon.
    Wel had ik de vertrouwenspersoon ingeschakeld dat ik deze move zou maken zij adviseerde toch om het gesprek aan te gaan en als het mis zou gaan ik haar kon bellen.

Al met al een behoorlijke stressdag en ik was gisteravond doodmoe...........Vrijdag krijg ik uitslag of ik ook krijg waar ik eigenlijk ook recht op had. Heb wel gezegd: zo niet dan stop ik ermee.

Respect Levini! Ik doe het je niet na!

Ja dank je , ging wel met loden schoenen naar het gesprek heb in de tussentijd geloof ik 3 sigaretten weggerookt
    Maar in de auto zei ik tegen mezelf: jollypol je gaat NIET emotioneel lopen doen , je bent nu een ZAKENVROUW, zo ga je je opstellen.
    Opkomen voor jezelf dat je dit niet pikt.

Goed gedaan! Respect hoor!
    Het leven is een droom, maar dromen is geen leven

Hartstikke goed

What we do for ourselves dies with us. What we do for others and the world, remains and is immortal.

Ik hoop dat er naar je geluisterd word Levini en dat je krijgt waar je om vraagt....

idd respect.. en sterkte vandaag...

Ik heb het ook trouwens gedaan weg bij mijn baas....
    geen commentaar...

Oh was even een paar dagen hier op deze topic niet meer wezen lezen. Wat goed van je! Nou morgen de uitslag. Ik zal voor je duimen

wat goed van je levini! Heel goed om voor jezelf op te komen!
    Ik zal mezelf niet snel voorbij rennen, daar is mijn conditie veel te slecht voor!

Super gedaan Levini

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door ~Mieke~
    Respect Levini! Ik doe het je niet na!
    ik ook niet
    gaat het niet zo als het moet. dan moet het maar zo als het gaat<br /><br />Al vaar je in de goede richting,<br />toch moet je regelmatig bijsturen.

+ Nieuwe reactie
3 van 4 1ste1ste 1234 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forumrechten