20 maanden cel voor PGB-fraude

Yvonne B., die jarenlang heeft gefraudeerd met persoonsgebonden budgetten (pgb's), is veroordeeld tot 20 maanden gevangenisstraf, waarvan zes maanden voorwaardelijk. http://www.telegraaf.nl/binnenland/22527706/__20_maanden_cel_voor_PGB-fraude__.html bron Telegraaf

Lees meer

Ontslag om liefdadigheidsactie

In de Verenigde Staten is een topvrouw van de Fox Entertainment Group ontslagen omdat ze een liefdadigheidsactie op touw wilde zetten. Darlene Tipton wilde geld inzamelen voor nabestaanden van Amerikaanse slachtoffers van het ongeluk met vlucht MH370 van Malaysia Airlines. http://nos.nl/artikel/637982-ontslag-om-liefdadigheidsactie.html bron NOS

Lees meer

Zo zou een zonsondergang er uitzien op de...

Nooit werd er een meer aarde-achtige planeet ontdekt dan Kepler-186f, zo meldde de NASA gisteren. Dat zorgt voor veel enthousiasme bij sterrenliefhebbers. In die mate dat er al visualisaties opduiken van hoe het er daar zou kunnen...

Lees meer

Keuze stress

Een tijdje terug had ik me opgegeven als bloeddonor. Ik werd daarop aangesproken, en als ik de mensheid kan redden, dan zal ik het niet laten. Dus ik gaf me op, ook al word ik lichtelijk onpasselijk van naalden die in aderen ( mijn aderen) worden geprikt. Maar goed, je wordt niet zomaar een held. Vorige week werd ik gebeld: ze...

Lees meer

en wat deed jij met de paasdagen?

Paasontbijt, paas brunch? eieren verstoppen? met de familie op pad? het is natuurlijk niet dat ik nieuwsgierig ben..............

Lees meer

over spam

Elke website en elk forum krijgt er mee te maken : spam. Mensen die hun tekst en vooral hun link op jouw forum of site geplaatst willen zien. Dat ze dat willen heeft twee redenen; goedkoop hun producten onder de aandacht brengen. En/of een link plaatsen. In de wereld van geld verdienen met internet zijn linken van het grootste belang. Het is een van de manieren waarop Google beoordeelt hoe...

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 26

Topic: waarom liggen katten altijd het liefst op iets?

Standaard waarom liggen katten altijd het liefst op iets?

Ik vraag me dat echt af. Mijn lieve Blacky slaapt het liefst op de vogelkooi. Dat lijkt me echt niet lekker liggen. De andere 3 slapen ook altijd ergens op, als er wat ligt op de bank of op de grond moeten ze er op liggen. Vaak op het speelgoed van mijn kindjes ofzo, of op een stapel krantjes, de stofzuiger, de kattebak, de wc bril of zelfs een keer op mijn borstel. Waarom? De bank ligt toch veel lekkerder?
    ѕσαριє

Standaard Re: waarom liggen katten altijd het liefst op iets?

De mijne gaat altijd op de strijkplank liggen ,en dan spreek ik hem nog wel eens toe:"ga jij voor vrouwtje strijken?"

Ik heb eigenlijk geen idee, maar het is altijd wel komisch, h

ja idd komisch! Schumi ligt nu op de rand van een rieten stoel en ze valt er bijna af. Blacy ligt op een plastic tasje. Echt heel gek waarom ze dat doen.
    ѕσαριє

Binky ligt meestal op mijn schoot

Nina lag ook het liefst bij mij. Echt zo knus is dat! Ik probeer nu van Pientje een schootkatje te maken maar dat lukt niet. Die ligt het liefst op de salontafel.
    ѕσαριє

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door stefanie78
    Nina lag ook het liefst bij mij. Echt zo knus is dat! Ik probeer nu van Pientje een schootkatje te maken maar dat lukt niet. Die ligt het liefst op de salontafel.
    Ze mogen bij mij nooit op de salontafel (dus dat doen ze ook niet, goed h )

Van mij mag het in de eertse instantie ook niet maar ze doen het toch. Ik krijg het echt niet voor elkaar. Misschien ben ik te lief voor ze haha!
    ѕσαριє

Pimmetje ligt het liefst in het wasmandje met de vieze werkkleding van mijn vader, of op de hondenkussen. Toen ze klein was lag ze ook vaak in de boekenkast boven op een stapel met stripboeken en tijdschriften.
    De katten mogen eigenlijk alleen in de keuken en bijkeuken bij ons, maar we hebben er 1 die zich daar dus niks van aan trekt. Het is zo'n beest dat je gewoon haar zin geeft omdat ze zo leuk is! * Haar lievelingsplekjes zijn voornamelijk: het bed van mijn zus, de bureau-stoel van mijn moeder, het toetsenbord van de pc van mijn moeder (vooral als mijn moeder dus aan het werk is), en in de huiskamer gewoon op de grond want daar is vloerverwarming.

Hier willen ze ook op het toetsenbord gaan liggen haha dan willen ze aandacht en ze weten dat ze het krijgen als ze het op die manier opeisen.
    ѕσαριє

Hier meerdere favo plekjes. De rugleuning van de bank, ons bed, het aankleedkussen op de badkamer en uiteraard op de krant of wat dan ook wat je aan papieren probeert te lezen.

Hier gaan ze op nieuw gekochte kleding graag liggen, die je dan nog even voor het opruimen op de leuning van de bank ofzo heb gelegd...
    Plastic zakken, erg populair ook hier. Of als je net opsta van je stoel, kom je terug ligt er een kat op...
    Nieuwe leren schoenen moet ik opbergen, anders worden de nagels erin gezet voor ze er op gaan liggen...
    Open zomerschoenen ook in de kast, dat zweet van je voeten vinden ze letterlijk om op te eten
    Lieve rare beestjes eigenlijk!

Plastic zakken, kartonnen dozen, de vensterbank (boven de verwarming) de kussens op de eetkamer stoelen (niet de stoel zelf, want als ik de kussens eruit haal zijn de stoelen niet meer interessant), boven op de magnetron (wat absoluut niet mag !) zijn zo een aantal favo plekjes van onze katten
    Trotse en dankbare mama van:<br /><br />Merel&nbsp; 09-08-2004<br />Tijs&nbsp; &nbsp;&nbsp; 02-10-2005<br />Daan&nbsp; 13-10-2007<br />Sterre 03-04-2009

Ja, ze zijn gek op warmte, h

Die van mij gaan lekker, al draaiende, een nestje bouwen op de folders, als ik die op m'n schoot heb. Erg irritant

+ Nieuwe reactie
1 van 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forumrechten