![]()
![]()
Jeetje, wat erg zeg! En welke gore smeerlap zou de vader geweest zijn vraag ik me dan af
de jongste moeder ter wereld slechts 5 jaar oud was toen ze haar kind kreeg?
Lina Medina was 5 jaar, 7 maanden en 21 dagen oud toen ze haar eerste kind baarde.
Lina Medina was geboren op 27 september 1933 in Paurange in Peru.
Haar ouders brachten haar naar het ziekenhuis, omdat ze dachten dat Lina een tumor had. In het ziekenhuis bleek dat Lina zwanger was. Een maand later, op 14 Mei 1939, werd haar zoon geboren door middel van een keizersnee. Dr. Gerardo Lozada en Dr. Busalleu waren de chirurgen die haar geholpen hebben.
Voor de operatie bracht Dr. Lozada haar nog naar het ziekenhuis in Lima om te onderzoeken of Lina echt wel zwanger was. Dit geval is in detail gerapporteerd door Dr. Edmundo Escomel in La Presse Medicale.
Het kind was helemaal gezond en woog 2700 gram bij de geboorte. Lina noemde haar zoon Gerardo, die opgroeide in de veronderstelling dat Lina zijn zus was. Op 10-jarige leeftijd ontdekte Gerardo dat Lina zijn moeder was.
Gerardo overleed in 1979 op 40-jarige leeftijd aan een ziekte aan het beenmerg. Het is onbekend of er een connectie bestaat tussen deze ziekte en het feit dat zijn moeder zo jong was toen hij geboren werd
wistudat.net
[verwijderd door de beheerder]
Trotse mama van een schitterende dochter en een prachtige zoon!!!
![]()
![]()
Jeetje, wat erg zeg! En welke gore smeerlap zou de vader geweest zijn vraag ik me dan af
![]()
![]()
Toen ik 5 was speelde ik met poppen, toen ik 15 was trouwens nog... Sterker nog... ik werd pas voor de eerste keer ongi op mijn 17e.
En dan diegene die haar zwanger heeft gemaakt.. Issie helemaal van de pot gerukt!
Groetjesssssssssss van Karen
Sorry, maar dit vind ik wel errug ongeloofwaardig hoor! Wie is er nou al vruchtbaar op die leeftijd?! En dat de ouders dachten dat ze een tumor had
Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...
Dat ze denken dat het een tumor is kan ik nog wel inkomen want ja wie verwacht nou dat een 5 jarig meisje zwanger zou kunnen zijn...
Groetjesssssssssss van Karen
Sommigen zijn pas heel laat vruchtbaar, anderen wat eerder. En er kan er best 1 tussen zitten bij wie het al heel jong op gang komt. Het kan natuurlijk nep zijn, maar ik geloof het wel hoor.
ik vind het zelf ook bizar hoe kan dat he
geen idee of het zo is
Trotse mama van een schitterende dochter en een prachtige zoon!!!
Mijn 1e reactie is ook van hoe kan dat nou? Een meisje van 5 jaar die zwanger is. Vind het een ongelofelijk verhaal en weet ook niet of ik het geloof. Het klinkt zo ongeloofwaardig, maar ja je hoort tegenwoordig toch zulke rare verhalen, dus kan natuurlijk best. We kijken nergens meer van op. Dus in de jaren 30 zouden er ook best vreemde dingen gebeurt kunnen zijn. Maar vraag me dan inderdaad af welke viezerik heeft het gedaan en hebben die ouders verder niks gemerkt? Als ik die foto bekijk van dat arme kind, vind het echt zielig eigenlijk!!!
Getrouwd met Ronald (26-03-2003) en mama van Tim (26-05-2003) en Esmée (13-02-2005)
Wat een idioot idee zeg...mijn dochter is nu 5 *
Hier geloof ik niets van. Zeker niet met die foto, zo'n dikke buik en al borsten
Mag hopen dat dat een hoax is!
~ Accept the things you cannot change, have the courage to change the things you can and the wisdom to know the difference... ~
Volgens mij is het echt waar hoor.
Ik hoorde een tijdje terug dit verhaal ook. Het meisje schijnt met een hormoonafwijking geboren te zijn waardoor ze al van baby af aan menstrueerde. En hoewel ik dat heel erg vervelend voor haar vind vind ik het niet ongeloofwaardig.
Wat ik wel misselijkmakend vind is dat er dus gewoon een enorme hufter is geweest die het arme kind verkracht heeft.
Maar helaas hoor je dat soort berichten ook wel vaker.
Ik hoop eigenlijk dat het niet waar is en dat ik in het zelfde verhaal getuind ben.
Tijdens elke minuut die jij met ergenis doorbrengt, verzuim je zestig gelukkig seconden van je leven
Als haar ouders wisten van een hormoonafwijking ga je toch niet denken dat het een gezwel is? Hoe akelig het ook klinkt, dan zou een testje toch wel door mn hoofd spoken, denk ik. Al wil je daar natuurlijk niet aan op dat moment.
~ Accept the things you cannot change, have the courage to change the things you can and the wisdom to know the difference... ~
Ik weet niet of ouders dat toen al wisten. Misschien is dat pas later onderzocht.
Weet wel als mijn kind een dikkere buik begint te krijgen ik echt niet ga wachten tot het zo'n dikke buik is als op de foto voordat ik mijn kind naar een arts breng.
Tijdens elke minuut die jij met ergenis doorbrengt, verzuim je zestig gelukkig seconden van je leven
Ja maar goed, ik vraag me af of je dan niet alsnog te laat zou zijn. Ik bedoel, bij de meeste zwangere vrouwen zie je ook niet in de eerste 3 maanden al een buik zitten. Dus als je dan een test zou doen bij je kind van 5... Dan ben je denk ik alsnog te laat.Oorspronkelijk geplaatst door July
Maar goed, je gaat er neem ik aan ook niet vanuit dat een kind van 5 al te maken heeft gehad met sex.
Bladwijzers