judith Van harte!!

Lieve Judith, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ik wens je een jaar toe vol voorspeld en geluk , maar vooral een heel gezond jaar

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/768-Recept-van-de-dag?

Lees meer

Keuze stress

Een tijdje terug had ik me opgegeven als bloeddonor. Ik werd daarop aangesproken, en als ik de mensheid kan redden, dan zal ik het niet laten. Dus ik gaf me op, ook al word ik lichtelijk onpasselijk van naalden die in aderen ( mijn aderen) worden geprikt. Maar goed, je wordt niet zomaar een held. Vorige week werd ik gebeld: ze...

Lees meer

schrik

vanmorgen waren er , zoals jullie weten , werkzaamheden aan de server. Dat die uitliepen was te verwachten : er is immers altijd file op de digitale snelweg? Stefan belde me ook heel netjes om te melden dat het wat uitliep, jammer maar helaas. En toen kreeg ik een telefoontje dat alles weer in orde was. Dus ging ik aan de slag met die onwijs enge tatoe-age foto Ik plaats de Url, ik tik een stukje...

Lees meer

Oproep - nieuw televisieprogramma

Alle powervrouwen opgelet! Voor een nieuw televisieprogramma zijn wij op zoek naar koppels met een opmerkelijk leeftijdsverschil. Ben- of ken jij iemand die leeft onder het motto van “ Age is just a number” en deel jij je leven met een vele malen jongere of juist oudere partner? Durf jij jouw verhaal vertellen op televisie en voor eens en altijd afhandelen met alle vooroordelen? Dan komen...

Lees meer

heel, heel , heel erge tatoeages

Een tijdje terug hadden we het over tatoeages, waarom wel en waarom niet ik vond een fotoreportage met 10 redenen waarom niet ! Dit is de eerste klik voor de rest hier bron americanlivewire.com

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 7 van 7

Topic: Tips tegen zilvervisjes?

Standaard Tips tegen zilvervisjes?

Goedemiddag!!
    Hebben jullie ook een effectieve tip tegen zilvervliesjes? Elke ochtend vinden we er wel een aantal. Op zolder zijn ze geloof ik het meest en aangezien wij op zolder zijn gaan slapen, wil ik ze graag allemaal weg!!!
    Groetjes!

Standaard Re: Tips tegen zilvervliesjes?

Je bedoeld zeker zilvervisjes?! Hebben wij hier helaas ook.....weet zo geen tip om er vanaf te komen.....
    Max (17-06-2004) & Lisa (08-02-2006) & Skye (23-11-2012)

Je moet ff Googlen. Ik las laatst op een site dat vochtvreters wel schijnen te werken. Ook is het zo dat als je op zolder alle papier (als in dozen ofzo) weghaalt en er tapijt legt, het al een stuk minder is. Wij hadden er hier ook erg last van, maar nu de zolder 'bekleed' is, is het een stuk minder!

In het studentenhuis waar ik hiervoor woonde, hadden we er zoveel last van, dat een huisgenoot er een hele studie van heeft gemaakt*
    Zilvervisjes komen in ieder geval op vocht af, en dat is inderdaad voor een deel met vochtvreters te bestrijden. Verder schijnen ze lijm van boeken en dozen te eten, maar daar kun je weinig aan doen, behalve dus zorgen dat die van zolder verdwijnen. Vooral omdat ze, als je ze eenmaal hebt, echt overal in gaan zitten. Bij ons zijn ze in dozen zelfs "meeverhuisd" naar twee volgende huizen, maar gelukkig heb ik ze nu op tijd uitgeroeid.

Je hebt volgens mij ook wel bestrijdingsmiddelen (spuitbus) oid, moet je maar eens in een winkel vragen, maar ik ben altijd een beetje huiverig voor dat soort rotzooi.

Succes en ik hoop dat je er snel vanaf bent.

Ja ik geloof dat ze idd zilvervisjes heten,

Toen we de zolder opruimden vanwege de plaatsing van de dakkapellen kwamen er een hele hoop uit idd de dozen met vooral boeken die achter de schotten van het schuine dak opgeslagen lagen. Maar nu je dat zegt over die lijm; we hebben de vloerbedekking die er lag weggetrokken waarbij bleek dat de lijm helemaal ingedroogd en verkorreld was; daaroverheen (wat niet ziet dat niet deert en het is toch een soort van stofdichte laag, zo zei manlief en ik heb het maar zo gelaten... maar jullie zijn allemaal wel bekend met de verhuis/verbouw/klus ruzies) ligt nu laminaat. Het lijkt alsof d ebeestjes wel iets minder zijn dan voorheen (we luchten nu natuurlijk ook beter), maar ik ga het toch proberen met vochtvreters (en wellicht wat wrder spul als we een paar dagen hier niet hoven te slapen) achter de opslag die er nu nog is...

Thanks in ieder geval!

Standaard Re: Tips tegen zilvervisjes?

als je regelmatig vloeren met Ajax expell dweilt heb je er ook geen last van

Standaard Re: Tips tegen zilvervisjes?

Heeft iemand van jullie hetvolgende ooit geprobeerd: http://www.ecosect.nl/index.html?lan...arget=d69.html?

+ Nieuwe reactie

Bladwijzers

Forumrechten