Prijsvragen TLC

Gister keek ik een programma op tv waarvan ik mij toch erg verbaasde. Die mensen deden wel 100 prijsvragen invullen op een dag en dat iedere dag, het zal je niet verbazen dat ze echt ontzettend veel gewonnen hebben. Van auto's tot vakanties ga zo maar door alleen maar omdat ze iedere dag hun adres invulde heel de dag door. 1 vrouw had daar haar werk van gemaakt 6 tot 8 uur per dag vulde zij...

Lees meer

Testikelthee? Dit werd ooit gebruikt als...

Condooms, de pil, een spiraaltje... De effectieve anticonceptiemiddelen liggen vandaag voor het grijpen. Vroeger was het echter niet zo gemakkelijk om zwangerschappen te voorkomen, en vrouwen gingen vaak over tot de gekste middeltjes, die ons zowel ineffectief als gevaarlijk lijken. Deze anticonceptiemiddelen werden ooit gebruikt, maar wij raden toch niet aan om er eentje te...

Lees meer

Pink Moon Run & Walk

Gisteren heb ik de Pink Moon walk en run gedaan. Gelopen natuurlijk, jullie kennen mij. De pink Moon Run and Walk is een sponsorloop die geld inzamelt voor wetenschappelijk onderzoek naar borstkanker. Daarom is het inschrijfgeld ook behoorlijk hoog : 28 euro. Ik liep met mijn zusje , man en man van mijn andere...

Lees meer

hou op met bitchen en zoek de kat in jou

we kunnen natuurlijk even een voorschotje nemen, door eerst te zeggen wat je denkt dat je bent................... http://en.lusorlab.com/test/cat/

Lees meer

Nieuw Blog: Felice: Pink Moon Run & Walk

Hier kun het nieuwste blog van Felice lezen over haar avontuur voor het goede doel: http://vrouwenpower.nl/forum/blog.php

Lees meer

Nein moet genoeg zijn als vrouw geen seks wil

Als een vrouw nee zegt en de man desondanks seks ’neemt’, moet dat worden gestraft als verkrachting, vinden Duitse mensenrechtenactivisten. Zij zijn dan ook verbolgen dat bij de beoogde herziening van het Duitse wetboek van strafrecht de verkrachtingsparagraaf niet wordt...

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
5 van 5 1ste1ste ... 345
Resultaten 61 tot 62 van 62

Topic: Leerling vindt seksfoto's docente op internet

Standaard Re: Leerling vindt seksfoto's docente op internet

Meest veilige is dat als je dit soort foto's maakt, je ze niet op je pc laat staan, maar op een beveiligde usb-stick overzet.
    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Standaard Re: Leerling vindt seksfoto's docente op internet

Tip van de dag, zyggi!

+ Nieuwe reactie
5 van 5 1ste1ste ... 345

Bladwijzers

Forumrechten