Re: Goede Vrijdag en Pasen
« Reageer #127 Gepost op: Gisteren om 10:21:21 » Citeer
--------------------------------------------------------------------------------
flapuit, hieronder een gedeelte van jou stukje
Ik heb een beetje last van mensen die anderen als lager zien, of die roepen dat anderen in de hel komen of op een andere manier 'straf' krijgen. Heb in godsnaam ook respect voor mensen die anders denken.
Ik heb helemaal geen straf verdiend, namelijk. Ik werk in de hulpverlening, doneer aan goede doelen, heb nog nooit een misdrijf begaan en doe mijn best om positief te blijven. Als er een hemel is, ga ik uit van een plekje als ik zo doorga.
Jouw posts vind ik erg negatief, je haalt eerder het slechtste in me naar boven dan het goede, waardoor je in mijn visie helemaal geen plekje verdient...
En hier onder mijn antwoord....alleen gericht aan zyggi.... inplaats van aan jou....mijn excuses..ik was je dus niet vergeten hoor.
Goedemorgen Zyggi
Ten 1e zie ik niemand als lager of minder dan mijzelf....ook bepaal ik niet wie er wel of niet in de hel komt of ''straf'' krijgt.
Ik zeg wel op grond van Gods Woord de dingen die ik zeg.
Ook denk je dat je door je goede werken geen straf verdient...maar daar gaat het helemaal niet om, al werd iemand 100 jaar en deed 100 jaar goede werken...maar hij of zij kent God niet....dan is het nog een verloren zaak....daar valt en staat alles mee.
Ik hoop dat je het een beetje begrijpt en zo niet...stel me dan maar vragen...maar ik weet ook niet alles hoor, ik raadpleeg alleen maar de bijbel.
Bladwijzers