Het is wel een wezelijk verschil,maar is er iemand hier die dit herkent?Mijn vriend en ik zijn wel degelijk soulmates van elkaar,vanaf dag 1 zag ik mijzelf terug in hem en was er gelijk die hele diepe verbintenis tussen ons.
Zielsverwanten
Sommige van onze kennissen worden onze vrienden, sommigen worden hele goede vrienden en een enkele wordt een vriend voor het leven.
Met die enkelen delen we een sympathie en een gevoelsmatige verwantschap die uitstijgt boven een gewone vriendschappelijke verstandhouding.
Deze vrienden zijn zielsverwanten.
Er is vertrouwdheid en een dieper gevoel van elkaar al veel langer kennen dan alleen in dit leven. Zij zijn dus in jouw vorige levens ook al meerdere malen goede contacten van je geweest.
De term " zielsverwanten" word vaak verward met de "tweelingziel" en andersom.
Maar er is wel degelijk verschil.
nl. tweelingzielen zijn twee kanten van een ziel, terwijl zielsverwanten ondanks hun innige relatie gescheiden zielen zijn.
We hebben meerdere zielsverwanten maar slechts één tweelingziel.
Wanneer je je tweelingziel ontmoet, wat overigens bijna nooit een man - man relatie is, dan kan het best zijn dat je dat totaal niet in de gaten hebt doordat je beiden in volledig andere milieu's bent opgegroeit. Niet altijd hoeft er een relatie te ontstaan uit een tweelingziel ontmoeting, maar als het werkt.. werkt het ook geweldig met tweelingzielen. Hoe langer je naar de tweelingziel kijkt, hoe meer ze op elkaar gaan lijken. Ze maken de zelfde bewegingen, hebben de zelfde intresse's waar uiteraard ook verschil ik kan zitten. Als de tweelingziel op den duur nog verder naar elkaar toe groeit, kunnen ze elkaar feilloos leren aanvoelen, dromen delen en zelfs telepathie hebben.
Ik heb het zelf niet ervaren met mijn vriendin, maar het is mij verteld dat bij ontmoeting van tweelingzielen de energiebanen van de 2 personen om elkaar heen draait als een wervelwind en de 2 banen 1 worden.
Hoeveel zielsverwanten kunnen we ontmoeten in ons leven?
Men zegt vaak dat het aantal goede vrienden op een hand te tellen is.
We mogen dus van geluk spreken als we inderdaad enkele zielsverwanten terugvinden.
Ik ben erg erg benieuwd of er mensen zijn die dit herkennen.
groetjes

Citeer

(misschien toch wel een teken?)
Bladwijzers