20 maanden cel voor PGB-fraude

Yvonne B., die jarenlang heeft gefraudeerd met persoonsgebonden budgetten (pgb's), is veroordeeld tot 20 maanden gevangenisstraf, waarvan zes maanden voorwaardelijk. http://www.telegraaf.nl/binnenland/22527706/__20_maanden_cel_voor_PGB-fraude__.html bron Telegraaf

Lees meer

Zo zou een zonsondergang er uitzien op de...

Nooit werd er een meer aarde-achtige planeet ontdekt dan Kepler-186f, zo meldde de NASA gisteren. Dat zorgt voor veel enthousiasme bij sterrenliefhebbers. In die mate dat er al visualisaties opduiken van hoe het er daar zou kunnen...

Lees meer

Ontslag om liefdadigheidsactie

In de Verenigde Staten is een topvrouw van de Fox Entertainment Group ontslagen omdat ze een liefdadigheidsactie op touw wilde zetten. Darlene Tipton wilde geld inzamelen voor nabestaanden van Amerikaanse slachtoffers van het ongeluk met vlucht MH370 van Malaysia Airlines. http://nos.nl/artikel/637982-ontslag-om-liefdadigheidsactie.html bron NOS

Lees meer

Keuze stress

Een tijdje terug had ik me opgegeven als bloeddonor. Ik werd daarop aangesproken, en als ik de mensheid kan redden, dan zal ik het niet laten. Dus ik gaf me op, ook al word ik lichtelijk onpasselijk van naalden die in aderen ( mijn aderen) worden geprikt. Maar goed, je wordt niet zomaar een held. Vorige week werd ik gebeld: ze...

Lees meer

en wat deed jij met de paasdagen?

Paasontbijt, paas brunch? eieren verstoppen? met de familie op pad? het is natuurlijk niet dat ik nieuwsgierig ben..............

Lees meer

over spam

Elke website en elk forum krijgt er mee te maken : spam. Mensen die hun tekst en vooral hun link op jouw forum of site geplaatst willen zien. Dat ze dat willen heeft twee redenen; goedkoop hun producten onder de aandacht brengen. En/of een link plaatsen. In de wereld van geld verdienen met internet zijn linken van het grootste belang. Het is een van de manieren waarop Google beoordeelt hoe...

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 33

Topic: Je bed niet uit kunnen komen...

Standaard Je bed niet uit kunnen komen...

Dat hier 1 groot drama bij ronald....
    hij slaapt gewoon door zijn wekker heen en voelt het niet eens als ik hem aanstoot, hij doet wel de wekker dan uit in zijn slaap...
    ik baal hier flink van want ik hoef niet een dik uur lang een wekker te horen om de 10 min....
    en daarbij is er dan geen tijd meer om de hond goed uit te laten etc...

maar goed het gaat dus over niet wakker kunnen worden...

iemand tips??

Standaard Re: Je bed niet uit kunnen komen...

hier nog zo een,drukt ook altijd zijn wekker uit,en ik elke keer maar roepen dat ie eruit moet,vervelend is dat he?!

maar er schijnt een nieuw soort wekker te komen,die springt van je nachtkastje als ie afgaat en verstopt zich in je kamer,zodat je eruit moet om hem uit te zetten

op zich wel een leuk idee,maar of het nu echt werkt?

Hahaha...dat zou ook een ideale uitvinding zijn voor mijn mannetje....als ik er niet op tijd uit hoef, dan kan hij zijn bed niet uitkomen....ik ben nu dus toch solidair en sta om dezelfde tijd op als hij
    Max (17-06-2004) & Lisa (08-02-2006) & Skye (23-11-2012)

echt, dat zou lachen zijn!!!!

zo'n wekker zou hier ook ideaal zijn
    zie t helemaal voor me

ik zie het al voor me,wij liggen allemaal nog in bed en de mannen lopen chagerijnig zoekent door de slaapkamer om de wekkerradio te zoeken en uit te zetten.

Had hij dat altijd of is het in de wintermaanden erger?

M. had ook altijd de neiging om nix te horen en duizend keer de snooze af te laten gaan. *
    Snooze is verboden sinds we kinderen hebben, anders is het hele huis wakker en daar zit ik niet op te wachten. Als nu de wekker gaat, die aan zijn kant staat, hou ik het een beetje in de gaten.

Kan hij niet meteen opstaan om te plassen? Of dat jij je wekker een kwartiertje later zet en hem er dan zachtzinnig uitwerkt?
    Moet zeggen dat het hier 's zomers beter gaat. Dan wordt je wakker met de zon! Dat scheelt stukken.
    Succes!

~ Accept the things you cannot change, have the courage to change the things you can and the wisdom to know the difference... ~

nou ik dus niet.... oke nu voor een keer, maar of ik nou 7u op moet staan of tot half 10 kan blijven liggen

maar snap *het wel van m, toen ik nog werkte vond ik het ook niet leuk om er om 6u uit te moeten en hij kon nog blijven liggen!
    maarja hij zal het toch moeten leren!

ik zei en hoe moet dat dan straks als die baby er is en eerst hier ligt, kun je ook niet de wekker zolang laten gaan, ja dan gaat hij er wel uit... pffffff waarom dan nu ook niet

had ik dit soms bij 'vraag het de man' moeten plaatsen

ja dat zou je ook nog kunnen doen,posten bij mannentopic.

het is volgens mij een groter probleem voor mannen dan voor vrouwen.

of zie ik dat verkeerd?

dat zal wel ook een beetje meespelen hoor dat het winter is en donker buiten....

Ik ben blij dat mijn man daar geen last van heeft... *Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het voor jou een probleem is! Hebben jullie al afgesproken hoe dat straks gaat als de kleine huilt en er iemand uit moet? Wel afspreken, hoor! Want als de regel wordt dat degene die hem hoort er ook uit gaat, ben jij steeds de klos. Wij hebben op een gegeven moment afgesproken dat we de nachten om en om verdeelden, de ene nacht ik er steeds uit en de andere nacht hij. Je slaapt dan heel anders, en wordt makkelijker wakker. Terwijl je, als je weet dat de ander het wel hoort, jezelf er volledig voor kunt afsluiten en lekker door kunt pitten. Desnoods met oordoppen in.

En als het niet werkt, en hij wil echt niet wakker worden (want het is toch echt vooral een kwestie van willen, hoor!), dan misschien afspreken dat je een keer rigoreuze maatregelen neemt? En keer snooze, en als hij bij de tweede niet opstaat, ga jij met pannedeksels tegen elkaar aanslaan vlak boven z'n oor? Moet je wel van te voren afspreken, maar misschien werkt het dreigement alleen al?
    Mama van Stefan (14 juni 2004) en Thomas (14 januari 2009)

hier maakt het niet uit of het winter of zomer is

denk meerendeels mannen, maar ik moet zeggen dat ik er ook wel moeite mee had, stond nooit bij de 1e keer afgaan naast mijn bed maar wel bij de 2e of 3e, ja dat moest wel...

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Zeester

Ik ben blij dat mijn man daar geen last van heeft... *Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het voor jou een probleem is! Hebben jullie al afgesproken hoe dat straks gaat als de kleine huilt en er iemand uit moet? Wel afspreken, hoor! Want als de regel wordt dat degene die hem hoort er ook uit gaat, ben jij steeds de klos. Wij hebben op een gegeven moment afgesproken dat we de nachten om en om verdeelden, de ene nacht ik er steeds uit en de andere nacht hij. Je slaapt dan heel anders, en wordt makkelijker wakker. Terwijl je, als je weet dat de ander het wel hoort, jezelf er volledig voor kunt afsluiten en lekker door kunt pitten. Desnoods met oordoppen in.

En als het niet werkt, en hij wil echt niet wakker worden (want het is toch echt vooral een kwestie van willen, hoor!), dan misschien afspreken dat je een keer rigoreuze maatregelen neemt? En keer snooze, en als hij bij de tweede niet opstaat, ga jij met pannedeksels tegen elkaar aanslaan vlak boven z'n oor? Moet je wel van te voren afspreken, maar misschien werkt het dreigement alleen al?

das een goeie idd!!!

tja voor straks met de baby niet echt nog iets afgesproken, hij zegt dat ie dat wel hoort enzo....
    maar volgens mij wil ik er dan zelf ook heen haha!! en de 1e tijd moet ik wel met bv!!

Oh, nee hoor! De eerste tijd moet jij helemaal niet eruit met bv. Hij kan er 's nachts uit, baby verschonen, en hem dan aan jou geven terwijl jij lekker in je bedje ligt. Jij hebt je rust ook nodig! Doen hoor!
    Mama van Stefan (14 juni 2004) en Thomas (14 januari 2009)

+ Nieuwe reactie
1 van 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forumrechten